GuidZP400 |
09a8977f-6758-47a3-8f6d-1b51ec71d01c
|
Biuletyn |
592089-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie
|
Regon |
69002884000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-111
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 643 312
|
Zamawiajacy fax |
178 532 770
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@szpitalmsw.rzeszow.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalmsw.rzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalmsw.rzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przesłać pocztą tradycyjną, kurierem lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie, ul. Krakowska 16, 35-111 Rzeszów, budynek G, Kancelaria pok. 110
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji
|
Numer referencyjny |
Z/ZZP.2375.25.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Komputerów – 24 szt., Urządzeń wielofunkcyjnych A3 – 1 szt., Urządzeń wielofunkcyjnych A4 – 9 szt., Drukarek A4 – 3 szt., Drukarek A4 kolor – 1 szt., Monitorów – 24 szt., Listwa zasilająca – 24 szt., Mysz do komputera – 24 szt., Klawiatura do komputera – 24 szt., Czytnik kodów kreskowych – 5 szt., Czytnik dowodów osobistych – 1 szt., Licencji – przeglądarka diagnostyczna na Blok Operacyjny 3 szt., AMMS – moduł z licencją Blok Operacyjny – 1 szt., AMMS – moduł z licencją Dział Fizjoterapii – 1 szt.
do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zestawienie wymaganych parametrów techniczno-granicznych (załącznik nr 6 do SIWZ) będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Podpisany/Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawca musi wykazać:
1) że, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy —w tym okresie —wykonał należycie:
• co najmniej dwie dostawy tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, tj.: dostaw polegających na dostawie licencji i wdrożeniu systemu Bloku Operacyjnego o wartości min. 30 tys. zł brutto,
• co najmniej dwie dostawy tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, tj.: dostaw polegających na dostawie licencji i wdrożeniu systemu Rehabilitacja o wartości min. 30 tys. zł brutto,
• co najmniej jedna dostawa sprzętu komputerowego o wartości min. 100.000 zł brutto
2) że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w następującym minimalnym zakresie:
• Kierownik projektu, który posiada wykształcenie wyższe, posiada certyfikat zarządzania projektami na poziomie co najmniej IPMA-C (IPMA Level C: Certified Project Managment Associate) lub równoważny (zgodnie z tabelą) oraz zarządzał co najmniej pięcioma projektami wdrożeniowymi w obszarze IT w okresie ostatnich 5 lat.
Wystawca IPMA PMI APMG
Skrócona nazwa IPMA-C PMP Prince2 Practitioner
Pełna nazwa certyfikatu IPMA Level C: Certified Project Manager Project Management Professional Prince2 Practitioner
Tytuł Project Manager Project Manager Project Manager
• minimum 1 wdrożeniowiec, który wykaże udział w co najmniej 2 projektach informatycznych których przedmiotem było wdrożenie systemu Bloku Operacyjnego w ciągu ostatnich 5 lat,
• minimum 1 wdrożeniowiec, który wykaże udział w co najmniej 2 projektach informatycznych których przedmiotem było wdrożenie systemu Rehabilitacji w ciągu ostatnich 5 lat,
• minimum 1 wdrożeniowiec, który posiada certyfikat producenta oprogramowania funkcjonującego w Szpitalu (AMMS Asseco Poland S.A.) w zakresie instalowania wdrażania serwisowania oraz szkolenia końcowych użytkowników potwierdzone egzaminem certyfikacyjnym, który będzie brał udział we wdrożeniu.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowo cenowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem/ - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru.
3. Parafowany wzór umowy wg Załącznika nr 5,
4. Opis parametrów techniczno-granicznych wg Załącznika nr 6 oraz dokumenty w nim wymienione
5. Formularz asortymentowo-cenowy wg Załącznika nr 7
6. Wykaz wykonanych dostaw wg załącznika nr 8
7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załącznika nr 9
6. Dokumenty wskazane w rozdz. 4
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”),
c) z powodów niezależnych od Wykonawcy np. zaprzestania produkcji, niemożności dostarczenia materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych lub technologicznych opisanych w ofercie i konieczności zamiany tych materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych lub technologicznych na analogiczne z zastrzeżeniem, że będzie to materiał, urządzenie, rozwiązanie techniczne lub technologiczne o nie gorszych parametrach i nie wyższej cenie w stosunku do oferty.
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|