dostawa krzeseł do sal konferencyjnych Kancelarii Sejmu

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-15 00:00:00
Instytucja Kancelaria Sejmu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591950-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zmontowanych, gotowych do ustawienia w salach konferencyjnych Kancelarii Sejmu, 600 szt. krzeseł drewnianych tapicerowanych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c2f32573-2cec-417c-93c0-23f5a0ef64f7
Biuletyn 591950-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Sejmu
Regon 00110334000000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 4/6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226942234
Zamawiajacy fax +48226941149
Zamawiajacy email biuro-zam@sejm.gov.pl
Adres strony url www.sejm.gov.pl/kancelaria
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Sejmu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sejm.gov.pl/kancelaria
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Sejmu, Wydział Podawczy, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu dostawa krzeseł do sal konferencyjnych Kancelarii Sejmu
Numer referencyjny BIT 3021-64/20 (AP)
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa zmontowanych, gotowych do ustawienia w salach konferencyjnych Kancelarii Sejmu, 600 szt. krzeseł drewnianych tapicerowanych.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 2 umowy polegające na dostawie 250 szt. drewnianych krzeseł tapicerowanych w każdej umowie lub w jej części. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek powinien spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 1.2.3. Rozdziału I SIWZ (Załącznik nr 2 Rozdziału III SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i Formularzem Cenowym (kalkulacją cenową) – stanowiący Załącznik nr 1 do oferty. Do oferty należy załączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 Rozdziału III SIWZ, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 Rozdziału III SIWZ, 2) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (obowiązek wskazania adresu bazy nie dotyczy wykonawców z Polski). Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej (zgodnie z pkt 5.3); 4) zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych – w formie pisemnej; 5) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia; 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Zamawiający będzie żądał dokumentów: 1) certyfikatu FSC (lub równoważnego np. PEFC) o legalnym pochodzeniu drewna użytego do produkcji krzeseł; 2) oświadczenia o zgodności produktu z obowiązującą normą PN-EN16139 dla oferowanych krzeseł; 3) dokumentów (np. certyfikatów) potwierdzających wymagane parametry tkanin krzeseł dotyczących wytrzymałości, trwałości oraz bezpieczeństwa użytkowania, tj. w zakresie trudnopalności, odporności na tarcie, odporności na pilling, trwałości barwnika na tarcie oraz trwałości barwnika na światło; 4) certyfikatów na trudnopalność lakierów i pianek zastosowanych w oferowanych krzesłach; 5) atest higieniczny, potwierdzający klasę higieniczności E-1 kształtki sklejkowej; 6) wzornik oferowanych tkanin, zawierający tkaninę w kolorze Daytona HP 152, wg próbnika tkanin Daytona HP Aqua clean extreme lub równoważny; 7) folder zawierający zdjęcie oferowanego krzesła wraz z jego wymiarami; 8) 1 szt. wzorcowego krzesła wykonanego zgodnie z opisem zawartym w Rozdziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany umowy w następujących okolicznościach: 1) z powodu okoliczności siły wyższej, tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach oraz zdarzeń do których należą, choć się do nich nie ograniczają, działania wojenne, atak terrorystyczny, rozruchy wewnętrzne, zamach stanu, ograniczenia z powodu embarga, pożar, susza, powódź; 2) z powodu wystąpienia nadzwyczajnej zmiany okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. W przypadkach, o których mowa w pkt 1., Zmawiający przewiduje możliwość: 1) zmiany terminu realizacji umowy; 2) zmian w sposobie rozliczania z Wykonawcą, o ile te zmiany będą korzystne dla Zamawiającego; 3) zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy; 4) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-10-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu dostawy "T"
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Przedłużenie okresu gwarancji 'G"
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena "C"
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)