Dostawa fabrycznie nowych sprzętów wyprodukowanych nie wcześniej niż 01.01.2020 r. w podziale na 2 części: część nr 1 – dostawa 20 sztuk komputerów przenośnych, część nr 2 - dostawa nośników pamięci

Data publikacji 2020-11-16
Data zakończenia 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610927-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302345003, 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych sprzętów wyprodukowanych nie wcześniej niż 01.01.2020 r. w podziale na 2 części: część nr 1 – dostawa 20 sztuk komputerów przenośnych, część nr 2 - dostawa nośników pamięci
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - OPZ.
Wzór umowy zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb6c72cb-4ef1-4578-9c2e-3176914fcd30
Biuletyn 610927-N-2020
Zamawiajacy nazwa Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Regon 01095603800000
Zamawiajacy adres ulica Stanisława Kostki Potockiego
Zamawiajacy adres numer domu 10/16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-958
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48225442700,
Zamawiajacy fax +48228423116
Zamawiajacy email zamowienia@muzeum-wilanow.pl,
Adres strony url www.wilanow-palac.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wilanow-palac.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ul. Stanisława Kostki Potockiego 11 02-958 Warszawa Budynek Stary Browar - Dział Administracji (Zamówienia Publiczne)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowych sprzętów wyprodukowanych nie wcześniej niż 01.01.2020 r. w podziale na 2 części: część nr 1 – dostawa 20 sztuk komputerów przenośnych, część nr 2 - dostawa nośników pamięci
Numer referencyjny KF.AZ.2401.16.AZ.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych sprzętów wyprodukowanych nie wcześniej niż 01.01.2020 r. w podziale na 2 części: część nr 1 – dostawa 20 sztuk komputerów przenośnych, część nr 2 - dostawa nośników pamięci Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - OPZ. Wzór umowy zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30234500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 97741,89
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow 1. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia: a) Część nr 1 - od dnia podpisania umowy nie później niż do 29 grudnia 2020 r. b) Część nr 2 - od dnia podpisania umowy nie później niż do 29 grudnia 2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: część nr 1 - co najmniej dwie dostawy (umowy) komputerów przenośnych o łącznej wartości co najmniej 40 000,00* zł brutto, część nr 2 - co najmniej dwie dostawy (umowy) sprzętów, np.: karty pamięci i/ lub dyski zewnętrzne.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących oświadczeń i dokumentów: 2.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP; z zastrzeżeniem punktu 4 Rozdziału VII SIWZ. 2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców wzmiankowane dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP – stanowiące załącznik nr 3c do SIWZ 2.4. Dokument, o którym mowa powyżej w pkt 2.3., Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, tj. informacji z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 2.1 przedkłada: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W takich przypadkach wymaga się aby, ww. oświadczenia były wystawione odpowiednio w terminach o których mowa w pkt powyżej. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących, zdolności technicznych lub zawodowych, Zamawiający będzie żądał następujących oświadczeń i dokumentów: 3.1. wykaz dostaw (umów) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy (umowy) zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy (umowy) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ 2. pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez pełnomocnika 3. oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Oryginał pisemnego zobowiązania, jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach innych podmiotów - zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy mogą być dokonywany wyłącznie w formie pisemnej za zgodą Stron. Zakazane jest dokonywanie zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy PZP (Dz. U. 2019 r., poz. 1843) lub zmiana nie jest zmianą istotną w myśl przepisu art. 144 ust. 1e powołanej ustawy PZP. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania Umowy w następujących przypadkach: a) gdy konieczność zmiany terminu wykonania Umowy wynika z działania siły wyższej, b) gdy konieczność zmiany terminu wykonania Umowy wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa 20 sztuk komputerów przenośnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 93589,85
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Dostawa 20 sztuk komputerów przenośnych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa nośników pamięci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4152,04
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa nośników pamięci
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)