Dostawy sprzętu medycznego, laboratoryjnego, odczynników i środków dezynfekujących dla szpitala w Pilchowicach - postępowanie II

Data publikacji 2020-11-17
Data zakończenia 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
Miejscowość Pilchowice
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610980-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 331416006, 331412208, 336316008, 336962007, 331900008, 331574009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie podzielono na osiem zadań, dotyczy dostaw między innymi kaniul, środka do dezynfekcji, odczynników i sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy opis i szacunkowe ilości zawiera załącznik do SIWZ (Arkusz asortymentowo cenowy)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aeeb9673-5a66-40ff-8107-db7c3d82515a
Biuletyn 610980-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
Regon 27621529300000
Zamawiajacy adres ulica Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Pilchowice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-145
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 331 99 03,
Zamawiajacy fax 32 331 99 08
Zamawiajacy email szpital@szpital-pilchowice.pl,
Adres strony url www.szpital-pilchowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-pilchowice.pl, https://e-propublico.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-pilchowice.pl , https://e-propublico.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://e-propublico.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie osobiście, za pomocą posłańca, kuriera lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1051 ze zm.), na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Chorób Płuc im Św. Józefa w Pilchowicach ul. Dworcowa 31 44-145 Pilchowice Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu medycznego, laboratoryjnego, odczynników i środków dezynfekujących dla szpitala w Pilchowicach - postępowanie II
Numer referencyjny 35/ZP/2020/P
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie podzielono na osiem zadań, dotyczy dostaw między innymi kaniul, środka do dezynfekcji, odczynników i sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy opis i szacunkowe ilości zawiera załącznik do SIWZ (Arkusz asortymentowo cenowy)
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczeń
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczeń
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczeń
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, 2. Do oferty Wykonawca dołącza arkusz asortymentowo-cenowy. 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany niniejszej umowy w następujących sytuacjach: a) zmiany numeru katalogowego produktu lub zmiany nazwy produktu - przy zachowaniu jego parametrów, b) zastąpienie produktu objętego umową zamiennikiem w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia - przy czym zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem posiadania przez zamiennik tych samych lub lepszych parametrów w cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie lub niższej, c) zmiany sposobu konfekcjonowania - w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji. 2. Strony postanawiają, że dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia, określonego w § 5 ust. 1, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy się nie zmieni, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Powyższa zmiana obowiązuje od chwili wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie. 3. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o wyrażenie zgody na zmianę z uzasadnieniem proponowanej zmiany. Zmiany te nie wymagają sporządzania aneksu do umowy. 4. W przypadku przejściowego braku produktu będącego przedmiotem niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego (pisemnie, drogą e-mail) i po uzyskaniu jego zgody (pisemnie, drogą e-mail) do dostarczenia w terminie określonym w § 3 ust. 1 produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową i po w cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie lub niższej. 5. Strony przewidują możliwość zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta towaru będącego przedmiotem umowy - zmiana ta nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. 6. Umowa nie podlega zmianom w razie zmian powszechnie obowiązujących przepisów chyba, że powszechnie obowiązujące przepisy przewidują zmiany wpływające na treść umowy.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy sprzętu do ssaków próżniowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy dostaw sprzętu medycznego do ssaków próżniowych. między innymi: wkłady jednorazwe do odsysania, karnistry, dreny, cewniki, zestawy butlowe, łączniki. Asortyment i szacunkowe ilości podano w Arkuszu asortymentowo - cenowym załączonym do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku - kaniule
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141220-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy dostaw kaniul. Asortyment i szacunkowe ilości podano w Arkuszu asortymentowo-cenowym załączonym do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy środków myjąco dezynfekcyjnych do myjki endoskopowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy dostaw środków dezynfekujących i dezynfekująco myjących. Wyrób medyczny zwalidowany do użytku w myjniach-dezynfektorach Medivators. Asortyment i szacunkowe ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do analizatora biochemicznego EPOLL 200
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy dostaw między innymi: odczynników, Lampa do analizatora biochemicznego Epoll 200, igieł, kuwet, wody dejonizowanej, filtr wody. Asortyment i szacunkowe ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym załączonym do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawy kaset /kart do badań do analizatora OPTI CCA-TS2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szacunkowe ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym załączonym do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawy płynu kalibrującego do gazometru EDAN i 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy dostawy płynu kalibrującego do gazometru EDAN i 15
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawy sprzętu jednorazowego do respiratora model pNEUTON S
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy dostawy układu oddechowego jednorazowego, jednoramieny z zastawką oddechowa, dla dorosłych i dzieci, długość 1,8 m. Kompatybilny z respiratorami pNEUTON S
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawy sprzętu jednorazowego do Respiratora model Newport HT-50
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy układu oddechowego jednorazowego, jednoramienny z zastawką wydechową i linią proksymalną dla dorosłych, dł. 1,8 m. Kompatybilny z respiratorami Newport
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)