| GuidZP400 |
aeeb9673-5a66-40ff-8107-db7c3d82515a
|
| Biuletyn |
610980-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
|
| Regon |
27621529300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Dworcowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Pilchowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
44-145
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
32 331 99 03,
|
| Zamawiajacy fax |
32 331 99 08
|
| Zamawiajacy email |
szpital@szpital-pilchowice.pl,
|
| Adres strony url |
www.szpital-pilchowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-pilchowice.pl, https://e-propublico.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-pilchowice.pl , https://e-propublico.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://e-propublico.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie osobiście, za pomocą posłańca, kuriera lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1051 ze zm.), na adres wskazany poniżej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Chorób Płuc im Św. Józefa w Pilchowicach ul. Dworcowa 31 44-145 Pilchowice Polska
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy sprzętu medycznego, laboratoryjnego, odczynników i środków dezynfekujących dla szpitala w Pilchowicach - postępowanie II
|
| Numer referencyjny |
35/ZP/2020/P
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie podzielono na osiem zadań, dotyczy dostaw między innymi kaniul, środka do dezynfekcji, odczynników i sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy opis i szacunkowe ilości zawiera załącznik do SIWZ (Arkusz asortymentowo cenowy)
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczeń
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczeń
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczeń
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
Pzp,
2. Do oferty Wykonawca dołącza arkusz asortymentowo-cenowy.
3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z
dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby
uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwo musi być
złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany niniejszej umowy w następujących sytuacjach:
a) zmiany numeru katalogowego produktu lub zmiany nazwy produktu - przy zachowaniu jego parametrów,
b) zastąpienie produktu objętego umową zamiennikiem w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia - przy czym zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem posiadania przez zamiennik tych samych lub lepszych parametrów w cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie lub niższej,
c) zmiany sposobu konfekcjonowania - w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji.
2. Strony postanawiają, że dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia, określonego w § 5 ust. 1, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy się nie zmieni, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Powyższa zmiana obowiązuje od chwili wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie.
3. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o wyrażenie zgody na zmianę z uzasadnieniem proponowanej zmiany. Zmiany te nie wymagają sporządzania aneksu do umowy.
4. W przypadku przejściowego braku produktu będącego przedmiotem niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego (pisemnie, drogą e-mail) i po uzyskaniu jego zgody (pisemnie, drogą e-mail) do dostarczenia w terminie określonym w § 3 ust. 1 produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową i po w cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie lub niższej.
5. Strony przewidują możliwość zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta towaru będącego przedmiotem umowy - zmiana ta nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.
6. Umowa nie podlega zmianom w razie zmian powszechnie obowiązujących przepisów chyba, że powszechnie obowiązujące przepisy przewidują zmiany wpływające na treść umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
pl
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy sprzętu do ssaków próżniowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141600-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy dostaw sprzętu medycznego do ssaków próżniowych. między innymi: wkłady jednorazwe do odsysania, karnistry, dreny, cewniki, zestawy butlowe, łączniki. Asortyment i szacunkowe ilości podano w Arkuszu asortymentowo - cenowym załączonym do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku - kaniule
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy dostaw kaniul. Asortyment i szacunkowe ilości podano w Arkuszu asortymentowo-cenowym załączonym do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy środków myjąco dezynfekcyjnych do myjki endoskopowej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy dostaw środków dezynfekujących i dezynfekująco myjących. Wyrób medyczny zwalidowany do użytku w myjniach-dezynfektorach Medivators. Asortyment i szacunkowe ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do analizatora biochemicznego EPOLL 200
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696200-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy dostaw między innymi: odczynników, Lampa do analizatora biochemicznego Epoll 200, igieł, kuwet, wody dejonizowanej, filtr wody. Asortyment i szacunkowe ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym załączonym do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy kaset /kart do badań do analizatora OPTI CCA-TS2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szacunkowe ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym załączonym do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy płynu kalibrującego do gazometru EDAN i 15
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy dostawy płynu kalibrującego do gazometru EDAN i 15
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy sprzętu jednorazowego do respiratora model pNEUTON S
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157400-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy dostawy układu oddechowego jednorazowego, jednoramieny z zastawką oddechowa, dla dorosłych i dzieci, długość 1,8 m. Kompatybilny z respiratorami pNEUTON S
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy sprzętu jednorazowego do Respiratora model Newport HT-50
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157400-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy układu oddechowego jednorazowego, jednoramienny z zastawką wydechową i linią proksymalną dla dorosłych, dł. 1,8 m. Kompatybilny z respiratorami Newport
|
| | |