Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Kompetentny od przedszkola 2 – zapewnienie wysokiej jakości oferty edukacji przed szkolnej rozwijającej kompetencje kluczowe i właściwe postawy dzieci w gminie Dobrzyniewo Duże”, nr UDA-RPPD.03.01.01-20-0366/19-00, a także dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy

Data publikacji 2020-11-17
Data zakończenia 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Gmina Dobrzyniewo Duże
Miejscowość Dobrzyniewo Duże
Województwo podlaskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611227-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Kompetentny od przedszkola 2 – zapewnienie wysokiej jakości oferty edukacji przed szkolnej rozwijającej kompetencje kluczowe i właściwe postawy dzieci w gminie Dobrzyniewo Duże”, nr UDA-RPPD.03.01.01-20-0366/19-00”, a także dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy.
3.2. Zamówienie podzielone jest na trzynaście części/zadań:
1. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć terapeutycznych,
2. Pomoce do zajęć plastycznych, plastyczno-florystycznych,
3. Pomoce do zajęć sportowych i tanecznych,
4. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć związanych z tematyka ekologiczną,
5. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć o tematyce przedsiębiorczości, oszczędzania, racjonalnego gospodarowania pieniędzmi, robienia przemyślanych zakupów,
6. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających logiczne i analityczne myślenie, pomoce do zajęć nauki kodowania,
7. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć związanych z muzyką i teatrem,
8. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do nauki języka angielskiego,
9. Wyposażenie i środki trwałe - sprzęt interaktywny, RTV,
10. Wyposażenie - sprzęt AGD,
11. Wartości niematerialne i prawne: pomoce dydaktyczne książki i płyty CD, audiobooki,
12. Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (I),
13. Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (II).
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3.4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
22120000-7 Wydawnictwa
32321300-2 Materiały audiowizualne
32322000-6 Urządzenia multimedialne
37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37524100-8 Gry edukacyjne
38900000-4 Różne przyrządy do badań lub testowania
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
30213200-7 Komputer tablet
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
32340000-8 Mikrofony i głośniki
39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
39162000-5 Pomoce naukowe
39162110 - 9 Sprzęt dydaktyczny
39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39298900-6 Różne wyroby dekoracyjne
39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego
39720000-5 Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny
3.5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
3.6. Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia w przypadku wszystkich części, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach szkolnych.
3.7. Przedmiot zamówienia w ramach każdej części postępowania powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.
3.8. Jeżeli w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być na poziomie nie niższym niż opisane w SIWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego.
3.9. Wykonawca, w przypadku wszystkich części zamówienia obowiązany jest trwale oznakować produkty stanowiące zasadnicze elementy przedmiotu zamówienia znakami graficznymi i napisami wynikającymi z aktualnie obowiązującej Instrukcji oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków zewnętrznych, adekwatnie do programu, którego dotyczy realizowana dostawa w miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy. Wszystkie przedmioty w ramach wszystkich części powinny spełniać wymagania dotyczące zachowania spójnej identyfikacji wizualnej dla materiałów, które oznacza obowiązkowe logotypy: znak Unii Europejskiej, znak Funduszy Europejskich, logo promocyjnego województwa podlaskiego oraz informacja o współfinansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji oraz Kartą wizualizacyjną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa podlaskiego na lata 2014-2020 i znakami zamieszczonymi na stronie www.rpo.wrotapodlasia.pl.
3.10. Zamawiający, w ramach wszystkich części zamówienia wymaga udzielenia co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. 16 SIWZ „Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31f439a7-335e-4985-a6e2-0fdda586761b
Biuletyn 611227-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Dobrzyniewo Duże
Regon 50659250000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Białostocka
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Dobrzyniewo Duże
Zamawiajacy kod pocztowy 16-002
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 428 155,
Zamawiajacy fax 857 197 147
Zamawiajacy email k.dolkin@dobrzyniewo.pl,
Adres strony url www.dobrzyniewo.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Kompetentny od przedszkola 2 – zapewnienie wysokiej jakości oferty edukacji przed szkolnej rozwijającej kompetencje kluczowe i właściwe postawy dzieci w gminie Dobrzyniewo Duże”, nr UDA-RPPD.03.01.01-20-0366/19-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Kompetentny od przedszkola 2 – zapewnienie wysokiej jakości oferty edukacji przed szkolnej rozwijającej kompetencje kluczowe i właściwe postawy dzieci w gminie Dobrzyniewo Duże”, nr UDA-RPPD.03.01.01-20-0366/19-00, a także dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy
Numer referencyjny Rir.271.32.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Kompetentny od przedszkola 2 – zapewnienie wysokiej jakości oferty edukacji przed szkolnej rozwijającej kompetencje kluczowe i właściwe postawy dzieci w gminie Dobrzyniewo Duże”, nr UDA-RPPD.03.01.01-20-0366/19-00”, a także dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy. 3.2. Zamówienie podzielone jest na trzynaście części/zadań: 1. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć terapeutycznych, 2. Pomoce do zajęć plastycznych, plastyczno-florystycznych, 3. Pomoce do zajęć sportowych i tanecznych, 4. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć związanych z tematyka ekologiczną, 5. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć o tematyce przedsiębiorczości, oszczędzania, racjonalnego gospodarowania pieniędzmi, robienia przemyślanych zakupów, 6. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających logiczne i analityczne myślenie, pomoce do zajęć nauki kodowania, 7. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć związanych z muzyką i teatrem, 8. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do nauki języka angielskiego, 9. Wyposażenie i środki trwałe - sprzęt interaktywny, RTV, 10. Wyposażenie - sprzęt AGD, 11. Wartości niematerialne i prawne: pomoce dydaktyczne książki i płyty CD, audiobooki, 12. Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (I), 13. Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (II). 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 22120000-7 Wydawnictwa 32321300-2 Materiały audiowizualne 32322000-6 Urządzenia multimedialne 37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37524100-8 Gry edukacyjne 38900000-4 Różne przyrządy do badań lub testowania 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30213200-7 Komputer tablet 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 32340000-8 Mikrofony i głośniki 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39162000-5 Pomoce naukowe 39162110 - 9 Sprzęt dydaktyczny 39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39298900-6 Różne wyroby dekoracyjne 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego 39720000-5 Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny 3.5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.6. Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia w przypadku wszystkich części, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach szkolnych. 3.7. Przedmiot zamówienia w ramach każdej części postępowania powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. 3.8. Jeżeli w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być na poziomie nie niższym niż opisane w SIWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego. 3.9. Wykonawca, w przypadku wszystkich części zamówienia obowiązany jest trwale oznakować produkty stanowiące zasadnicze elementy przedmiotu zamówienia znakami graficznymi i napisami wynikającymi z aktualnie obowiązującej Instrukcji oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków zewnętrznych, adekwatnie do programu, którego dotyczy realizowana dostawa w miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy. Wszystkie przedmioty w ramach wszystkich części powinny spełniać wymagania dotyczące zachowania spójnej identyfikacji wizualnej dla materiałów, które oznacza obowiązkowe logotypy: znak Unii Europejskiej, znak Funduszy Europejskich, logo promocyjnego województwa podlaskiego oraz informacja o współfinansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji oraz Kartą wizualizacyjną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa podlaskiego na lata 2014-2020 i znakami zamieszczonymi na stronie www.rpo.wrotapodlasia.pl. 3.10. Zamawiający, w ramach wszystkich części zamówienia wymaga udzielenia co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. 16 SIWZ „Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert”.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na daną część zamówienia Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy, którzy złożyli oferty w ramach poszczególnych części zobowiązani są do złożenia Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w odniesieniu do danej części zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w ramach danej części zamówienia, składania dodatkowych dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę w ramach danej części zamówienia, składają się: 1) formularz ofertowy dotyczący danej części zamówienia składny jest ona odrębnym formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ), w tym także: a. formularz kalkulacji cenowej stanowiący integralną część formularza ofertowego (Załącznik nr 6 do SIWZ), który Wykonawca winien wypełnić w zależności od części, której dana oferta dotyczy. 2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ), 3) pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii zgodnie z zapisami określonymi w dziale 8 pkt. 8.12) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzony kwalifikowalnym podpisem elektronicznym; Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności realizujących zadania publiczne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, 2) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 4) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania określonych czynności w ramach przedmiotu zamówienia z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli okaże się, że niektóre elementy przedmiotu umowy będą zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć terapeutycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pomoce do zajęć plastycznych, plastyczno-florystycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pomoce do zajęć sportowych i tanecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć związanych z tematyka ekologiczną
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć o tematyce przedsiębiorczości, oszczędzania, racjonalnego gospodarowania pieniędzmi, robienia przemyślanych zakupów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających logiczne i analityczne myślenie, pomoce do zajęć nauki kodowania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć związanych z muzyką i teatrem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do nauki języka angielskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Wyposażenie i środki trwałe - sprzęt interaktywny, RTV.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis sprzętu oraz warunki realizacji zamówienia dotyczące części IX postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SOPZ - Załącznik nr 1 do SOPZ – Szczegółowy Opis poz. nr 8 oraz poz. nr 12.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Wyposażenie - sprzęt AGD.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Wartości niematerialne i prawne: pomoce dydaktyczne książki i płyty CD, audiobooki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (I)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis sprzętu oraz warunki realizacji zamówienia dotyczące części XII postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SOPZ Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (I).
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (II).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis sprzętu oraz warunki realizacji zamówienia dotyczące części XIII postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SOPZ Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (II).
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia (T)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto wykonania zamówienia (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji (G)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)