3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Kompetentny od przedszkola 2 – zapewnienie wysokiej jakości oferty edukacji przed szkolnej rozwijającej kompetencje kluczowe i właściwe postawy dzieci w gminie Dobrzyniewo Duże”, nr UDA-RPPD.03.01.01-20-0366/19-00”, a także dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy.
3.2. Zamówienie podzielone jest na trzynaście części/zadań:
1. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć terapeutycznych,
2. Pomoce do zajęć plastycznych, plastyczno-florystycznych,
3. Pomoce do zajęć sportowych i tanecznych,
4. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć związanych z tematyka ekologiczną,
5. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć o tematyce przedsiębiorczości, oszczędzania, racjonalnego gospodarowania pieniędzmi, robienia przemyślanych zakupów,
6. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających logiczne i analityczne myślenie, pomoce do zajęć nauki kodowania,
7. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć związanych z muzyką i teatrem,
8. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do nauki języka angielskiego,
9. Wyposażenie i środki trwałe - sprzęt interaktywny, RTV,
10. Wyposażenie - sprzęt AGD,
11. Wartości niematerialne i prawne: pomoce dydaktyczne książki i płyty CD, audiobooki,
12. Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (I),
13. Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (II).
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3.4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
22120000-7 Wydawnictwa
32321300-2 Materiały audiowizualne
32322000-6 Urządzenia multimedialne
37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37524100-8 Gry edukacyjne
38900000-4 Różne przyrządy do badań lub testowania
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
30213200-7 Komputer tablet
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
32340000-8 Mikrofony i głośniki
39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
39162000-5 Pomoce naukowe
39162110 - 9 Sprzęt dydaktyczny
39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39298900-6 Różne wyroby dekoracyjne
39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego
39720000-5 Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny
3.5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
3.6. Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia w przypadku wszystkich części, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach szkolnych.
3.7. Przedmiot zamówienia w ramach każdej części postępowania powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.
3.8. Jeżeli w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być na poziomie nie niższym niż opisane w SIWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego.
3.9. Wykonawca, w przypadku wszystkich części zamówienia obowiązany jest trwale oznakować produkty stanowiące zasadnicze elementy przedmiotu zamówienia znakami graficznymi i napisami wynikającymi z aktualnie obowiązującej Instrukcji oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków zewnętrznych, adekwatnie do programu, którego dotyczy realizowana dostawa w miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy. Wszystkie przedmioty w ramach wszystkich części powinny spełniać wymagania dotyczące zachowania spójnej identyfikacji wizualnej dla materiałów, które oznacza obowiązkowe logotypy: znak Unii Europejskiej, znak Funduszy Europejskich, logo promocyjnego województwa podlaskiego oraz informacja o współfinansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji oraz Kartą wizualizacyjną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa podlaskiego na lata 2014-2020 i znakami zamieszczonymi na stronie www.rpo.wrotapodlasia.pl.
3.10. Zamawiający, w ramach wszystkich części zamówienia wymaga udzielenia co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. 16 SIWZ „Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert”. |
| GuidZP400 |
31f439a7-335e-4985-a6e2-0fdda586761b
|
| Biuletyn |
611227-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dobrzyniewo Duże
|
| Regon |
50659250000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Białostocka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Dobrzyniewo Duże
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
16-002
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
857 428 155,
|
| Zamawiajacy fax |
857 197 147
|
| Zamawiajacy email |
k.dolkin@dobrzyniewo.pl,
|
| Adres strony url |
www.dobrzyniewo.pl
|
| Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Kompetentny od przedszkola 2 – zapewnienie wysokiej jakości oferty edukacji przed szkolnej rozwijającej kompetencje kluczowe i właściwe postawy dzieci w gminie Dobrzyniewo Duże”, nr UDA-RPPD.03.01.01-20-0366/19-00
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Kompetentny od przedszkola 2 – zapewnienie wysokiej jakości oferty edukacji przed szkolnej rozwijającej kompetencje kluczowe i właściwe postawy dzieci w gminie Dobrzyniewo Duże”, nr UDA-RPPD.03.01.01-20-0366/19-00, a także dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy
|
| Numer referencyjny |
Rir.271.32.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Kompetentny od przedszkola 2 – zapewnienie wysokiej jakości oferty edukacji przed szkolnej rozwijającej kompetencje kluczowe i właściwe postawy dzieci w gminie Dobrzyniewo Duże”, nr UDA-RPPD.03.01.01-20-0366/19-00”, a także dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy.
3.2. Zamówienie podzielone jest na trzynaście części/zadań:
1. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć terapeutycznych,
2. Pomoce do zajęć plastycznych, plastyczno-florystycznych,
3. Pomoce do zajęć sportowych i tanecznych,
4. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć związanych z tematyka ekologiczną,
5. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć o tematyce przedsiębiorczości, oszczędzania, racjonalnego gospodarowania pieniędzmi, robienia przemyślanych zakupów,
6. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających logiczne i analityczne myślenie, pomoce do zajęć nauki kodowania,
7. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć związanych z muzyką i teatrem,
8. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do nauki języka angielskiego,
9. Wyposażenie i środki trwałe - sprzęt interaktywny, RTV,
10. Wyposażenie - sprzęt AGD,
11. Wartości niematerialne i prawne: pomoce dydaktyczne książki i płyty CD, audiobooki,
12. Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (I),
13. Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (II).
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3.4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
22120000-7 Wydawnictwa
32321300-2 Materiały audiowizualne
32322000-6 Urządzenia multimedialne
37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37524100-8 Gry edukacyjne
38900000-4 Różne przyrządy do badań lub testowania
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
30213200-7 Komputer tablet
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
32340000-8 Mikrofony i głośniki
39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
39162000-5 Pomoce naukowe
39162110 - 9 Sprzęt dydaktyczny
39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39298900-6 Różne wyroby dekoracyjne
39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego
39720000-5 Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny
3.5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
3.6. Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia w przypadku wszystkich części, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach szkolnych.
3.7. Przedmiot zamówienia w ramach każdej części postępowania powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.
3.8. Jeżeli w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być na poziomie nie niższym niż opisane w SIWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego.
3.9. Wykonawca, w przypadku wszystkich części zamówienia obowiązany jest trwale oznakować produkty stanowiące zasadnicze elementy przedmiotu zamówienia znakami graficznymi i napisami wynikającymi z aktualnie obowiązującej Instrukcji oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków zewnętrznych, adekwatnie do programu, którego dotyczy realizowana dostawa w miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy. Wszystkie przedmioty w ramach wszystkich części powinny spełniać wymagania dotyczące zachowania spójnej identyfikacji wizualnej dla materiałów, które oznacza obowiązkowe logotypy: znak Unii Europejskiej, znak Funduszy Europejskich, logo promocyjnego województwa podlaskiego oraz informacja o współfinansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji oraz Kartą wizualizacyjną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa podlaskiego na lata 2014-2020 i znakami zamieszczonymi na stronie www.rpo.wrotapodlasia.pl.
3.10. Zamawiający, w ramach wszystkich części zamówienia wymaga udzielenia co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. 16 SIWZ „Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert”.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na daną część zamówienia Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy, którzy złożyli oferty w ramach poszczególnych części zobowiązani są do złożenia Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w odniesieniu do danej części zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w ramach danej części zamówienia, składania dodatkowych dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę w ramach danej części zamówienia, składają się:
1) formularz ofertowy dotyczący danej części zamówienia składny jest ona odrębnym formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ), w tym także:
a. formularz kalkulacji cenowej stanowiący integralną część formularza ofertowego (Załącznik nr 6 do SIWZ), który Wykonawca winien wypełnić w zależności od części, której dana oferta dotyczy.
2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ),
3) pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii zgodnie z zapisami określonymi w dziale 8 pkt. 8.12) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzony kwalifikowalnym podpisem elektronicznym; Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności realizujących zadania publiczne.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia, w następujących sytuacjach:
1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca,
2) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
3) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
4) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania określonych czynności w ramach przedmiotu zamówienia z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli okaże się, że niektóre elementy przedmiotu umowy będą zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć terapeutycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pomoce do zajęć plastycznych, plastyczno-florystycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pomoce do zajęć sportowych i tanecznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć związanych z tematyka ekologiczną
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć o tematyce przedsiębiorczości, oszczędzania, racjonalnego gospodarowania pieniędzmi, robienia przemyślanych zakupów
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających logiczne i analityczne myślenie, pomoce do zajęć nauki kodowania.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć związanych z muzyką i teatrem.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do nauki języka angielskiego.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie i środki trwałe - sprzęt interaktywny, RTV.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis sprzętu oraz warunki realizacji zamówienia dotyczące części IX postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SOPZ - Załącznik nr 1 do SOPZ – Szczegółowy Opis poz. nr 8 oraz poz. nr 12.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie - sprzęt AGD.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Wartości niematerialne i prawne: pomoce dydaktyczne książki i płyty CD, audiobooki.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (I)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis sprzętu oraz warunki realizacji zamówienia dotyczące części XII postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SOPZ Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (I).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (II).
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis sprzętu oraz warunki realizacji zamówienia dotyczące części XIII postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SOPZ Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (II).
|
| | |