| GuidZP400 |
e258fbb9-7725-430e-9057-3519901a7751
|
| Biuletyn |
611249-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
49201035900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Emilii Plater
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
33-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
184 437 748
|
| Zamawiajacy fax |
0-18 443 60 44
|
| Zamawiajacy email |
dpsepnowysacz@onet.eu
|
| Adres strony url |
https://bip.malopolska.pl/dpseplaternowysacz
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
w ramach projektu grantowego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Samorządu Terytorialnego
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/dpseplaternowysacz
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej, ul. Emilii Plater 20, 33-300 Nowy Sącz,
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup środków ochrony osobistej i środków do dezynfekcji dla personelu Domu Pomocy Społecznej przy ul. Emilii Plater 20 w Nowym Sączu, w ramach projektu grantowego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
| Numer referencyjny |
DPS.II.271.28.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup środków ochrony osobistej i środków do dezynfekcji dla personelu Domu Pomocy Społecznej przy ul. Emilii Plater 20 w Nowym Sączu, w ramach projektu grantowego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Przedmiot zamówienia składa się:
a) maseczka z filtrem FFP2 - 600 szt.;
b) maseczka z filtrem FPP3 - 125 szt.;
c) czepki ochronne - 500 szt.;
d) ochraniacze na buty - 600 szt.;
e) płyn do dezynfekcji - 3 szt.;
3. Pozostałe szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Pozostałe szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone są w umowie stanowiącej załącznik nr 4 SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamówienie realizowane najpóźniej do 14 dni roboczych od dnia po podpisaniu umowy.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 składane na wezwanie Zamawiającego:
a) Zamawiający, wezwie do złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt. b) , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
d) W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w ust. 3 pkt. a) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
e) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
a) Do oferty wykonawca winien dołączyć Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2 do SIWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt. a składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. pkt. a),
d) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
e) Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
a) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).
b) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt. a).
c) Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Adres Zamawiającego: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej, 33-300 Nowy Sącz, ul. Emilii Plater 20, pokój nr 4.
d) Wzór oświadczenia wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia do umowy zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
2. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – przed zawarciem umowy z Zamawiającym – są zobowiązani do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę podmiotu występującego wspólnie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy:
a) zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
b) w zakresie rzeczowym, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania umowy, w razie zmiany środków finansowych przeznaczonych na realizację, w tym wynikłych z decyzji administracyjnych,
c) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, przy czym Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta potwierdzające ten fakt, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody od Zamawiającego.
d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
e) osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności,
f) wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, w tym w razie zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową, ogłoszeniem lub Specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
g) oraz innych zmian wynikłych z nieprzewidzianych okoliczności, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową, ogłoszeniem lub specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
h) Mając na uwadze obecną sytuację epidemiologiczną (ogłoszony stan epidemii w związku z COVID-19, lub innych chorób zakaźnych), możliwym jest również wprowadzenia zmian w zakresie rzeczowym, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu wykonania umowy. Również w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, jak będzie ogłaszany stan epidemii lub zostaną przez władze wprowadzone inne ograniczenia w możliwości przemieszczania się osób, możliwym jest wprowadzenie innych zmian umowy, które będą wynikać ze stanowionych przepisów prawa. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony towar, nie będzie mógł żądać od Zamawiającego większej zapłaty,
i) wynikłe z omyłek pisarskich, edytorskich itp.
Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej pod rygorem nieważności przez obydwie strony umowy w postaci aneksu.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|