Małopolska Policealna Szkoła Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II,, w ramach zadania 124 Centrum Kompetencji Zawodowych WM w branży medyczno - społecznej – zakup sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem, które będzie użyczane uczniom i nauczycielom w celu umożliwienia nauki zdalnej – dostawa laptopów.

Data publikacji 2020-11-17
Data zakończenia 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Małopolska Policealna Szkoła Masażu Nr 2 z Odziałami Integracyjnymi w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611221-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 szt. laptopów w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II,, dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie. Zadanie realizowane w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza I kompetencje, Działanie 10.2 rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ wraz z załącznikami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c72acc2-6b7c-4633-9b6f-012c0a6ba36f
Biuletyn 611221-N-2020
Zamawiajacy nazwa Małopolska Policealna Szkoła Masażu Nr 2 z Odziałami Integracyjnymi w Krakowie
Regon 29756600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Królewska
Zamawiajacy adres numer domu 86
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-079
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 638 56 61,
Zamawiajacy fax 126 385 661
Zamawiajacy email sekretariat@mpsm.edu.pl,
Adres strony url www.mpsm.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II,, w ramach zadania 124 Centrum Kompetencji Zawodowych WM w branży medyczno - społecznej – zakup sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem, które będzie użyczane uczniom i nauczycielom w celu umożliwienia nauki zdalnej – dostawa laptopów dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie. Zadanie realizowane w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza I kompetencje, Działanie 10.2 rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia nie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mpsm.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpsm.edu.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, przesyłka kurierska
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Małopolska Policealna Szkoła Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków, sekretariat Szkoły p. 101, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Małopolska Policealna Szkoła Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II,, w ramach zadania 124 Centrum Kompetencji Zawodowych WM w branży medyczno - społecznej – zakup sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem, które będzie użyczane uczniom i nauczycielom w celu umożliwienia nauki zdalnej – dostawa laptopów.
Numer referencyjny PN/2/U/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 szt. laptopów w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II,, dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie. Zadanie realizowane w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza I kompetencje, Działanie 10.2 rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ wraz z załącznikami.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 1. Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy. 2. Termin zakończenia realizacji zamówienia; od dnia podpisania umowy max. 14 dni kalendarzowych
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający żąda złożenia wraz ofertą, aktualnego na dzień składania ofert, oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie: 1) o tym, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do formularza oferty; 2) o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy, 3) o podwykonawcach, jeśli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wraz ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1) powyżej w części dotyczącej podwykonawców. 4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO; 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o których mowa w punkcie 1.1), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający żąda złożenia wraz ofertą, aktualnego na dzień składania ofert, oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie: 1) o tym, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do formularza oferty; 2) o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy, 3) o podwykonawcach, jeśli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wraz ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1) powyżej w części dotyczącej podwykonawców. 4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO; 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o których mowa w punkcie 1.1), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Inne dokumenty niewymienione Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią); 2. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 3. szczegółową kalkulację cenową oferowanego sprzętu, z uwzględnieniem wymagań i zapisów niniejszej SIWZ 4. wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 2 d do formularza oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie; b) przyczyn niezależnych od stron tj. siły wyższej, wystąpienia opóźniania w wykonywaniu określonych czynności czy ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są zawinione przez Wykonawcę; c) W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy; d) Zamawiający dopuszcza, w przypadku udokumentowanego wycofania z rynku, dostarczenie innego, niż wskazany w ofercie, przedmiotu zamówienia, jednak posiadającego funkcjonalność i parametry nie gorsze niż produkty zaproponowane w ofercie. Zmiana ta musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i nie może spowodować zmiany w kwocie wynagrodzenia; e) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; 2. Aneks do umowy pod rygorem nieważności powinien być dokonany w formie pisemnej. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria udzielenie gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)