| GuidZP400 |
3c72acc2-6b7c-4633-9b6f-012c0a6ba36f
|
| Biuletyn |
611221-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Małopolska Policealna Szkoła Masażu Nr 2 z Odziałami Integracyjnymi w Krakowie
|
| Regon |
29756600000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Królewska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
86
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
30-079
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
12 638 56 61,
|
| Zamawiajacy fax |
126 385 661
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@mpsm.edu.pl,
|
| Adres strony url |
www.mpsm.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II,, w ramach zadania 124 Centrum Kompetencji Zawodowych WM w branży medyczno - społecznej – zakup sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem, które będzie użyczane uczniom i nauczycielom w celu umożliwienia nauki zdalnej – dostawa laptopów dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie. Zadanie realizowane w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza I kompetencje, Działanie 10.2 rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Wspolne udzielanie zamowienia |
nie
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.mpsm.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mpsm.edu.pl
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, przesyłka kurierska
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Małopolska Policealna Szkoła Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków, sekretariat Szkoły p. 101, I piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Małopolska Policealna Szkoła Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II,, w ramach zadania 124 Centrum Kompetencji Zawodowych WM w branży medyczno - społecznej – zakup sprzętu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem, które będzie użyczane uczniom i nauczycielom w celu umożliwienia nauki zdalnej – dostawa laptopów.
|
| Numer referencyjny |
PN/2/U/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 szt. laptopów w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II,, dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie. Zadanie realizowane w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza I kompetencje, Działanie 10.2 rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ wraz z załącznikami.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy.
2. Termin zakończenia realizacji zamówienia; od dnia podpisania umowy max. 14 dni kalendarzowych
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający żąda złożenia wraz ofertą, aktualnego na dzień składania ofert, oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie:
1) o tym, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do formularza oferty;
2) o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy,
3) o podwykonawcach, jeśli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wraz ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1) powyżej w części dotyczącej podwykonawców.
4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO;
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o których mowa w punkcie 1.1), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający żąda złożenia wraz ofertą, aktualnego na dzień składania ofert, oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie:
1) o tym, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do formularza oferty;
2) o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy,
3) o podwykonawcach, jeśli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wraz ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1) powyżej w części dotyczącej podwykonawców.
4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO;
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o których mowa w punkcie 1.1), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać:
1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią);
2. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika;
3. szczegółową kalkulację cenową oferowanego sprzętu, z uwzględnieniem wymagań i zapisów niniejszej SIWZ
4. wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 2 d do formularza oferty.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie;
b) przyczyn niezależnych od stron tj. siły wyższej, wystąpienia opóźniania w wykonywaniu określonych czynności czy ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są zawinione przez Wykonawcę;
c) W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy;
d) Zamawiający dopuszcza, w przypadku udokumentowanego wycofania z rynku, dostarczenie innego, niż wskazany w ofercie, przedmiotu zamówienia, jednak posiadającego funkcjonalność i parametry nie gorsze niż produkty zaproponowane w ofercie. Zmiana ta musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i nie może spowodować zmiany w kwocie wynagrodzenia;
e) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę;
2. Aneks do umowy pod rygorem nieważności powinien być dokonany w formie pisemnej.
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|