| GuidZP400 |
55228280-c5d9-4fa4-851b-58de662e1afb
|
| Biuletyn |
610262-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
|
| Regon |
45120274000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Akademicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
18-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
862 155 953,
|
| Zamawiajacy fax |
862 156 601
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@pwsip.edu.pl,
|
| Adres strony url |
www.pwsip.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsip.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsip.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2012r - prawo pocztowe (tj. Dz.U z 2016, poz. 1113) lub osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę sprzętu do CSM
|
| Numer referencyjny |
KZp.2730.43.20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Dostawa sprzętu do Centrum Symulacji Medycznej według poniższego podziału:
1.1 Zadanie nr 1 – Zestaw PEG (zgłębnik gastryczny)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Centrum Symulacji Medycznej zestawu PEG (zgłębnik gastryczny) w celu utworzenia Sali umiejętności pielęgniarskich w ilości 3 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 1.
1.2 Zadanie nr 2 – Zgłębnik PUR z łącznikiem typu ENFiT
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Centrum Symulacji Medycznej zgłębnika PUR z łącznikiem typu ENFiT w celu utworzenia Sali umiejętności pielęgniarskich w ilości 10 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 2.
1.3 Zadanie nr 3 – Zestaw do pomp do podaży diet dojelitowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Centrum Symulacji Medycznej zestawu do pomp podaży diet dojelitowych w celu utworzenia Sali umiejętności pielęgniarskich w ilości 100 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 3.
1.4 Zadanie 4 – Kombinezon symulujący starzenie się
Przedmiotem zamówienia jest dostaw do Centrum Symulacji Medycznej kombinezonu symulującego starzenie się w celu utworzenia Sali umiejętności technicznych w ilości 2 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 4,
2. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych.
3. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
4. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych
i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy (nie używany), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego przedmiotu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
40
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Formularz jakościowy wymaganych parametrów - załącznika nr 6 do SIWZ (dokument składany na wezwanie Zamawiającego).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1 Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2 Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), 3 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do SIWZ).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp. oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: 2.1 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, 2.2 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 2.3 nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT). 2.4 wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, 2.5 wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie, 3. Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron umowy, oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
pl
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zestaw PEG (zgłębnik gastryczny)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
40
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Centrum Symulacji Medycznej zestawu PEG (zgłębnik gastryczny) w celu utworzenia Sali umiejętności pielęgniarskich w ilości 3 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zgłębnik PUR z łącznikiem typu ENFiT
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
40
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Centrum Symulacji Medycznej zgłębnika PUR z łącznikiem typu ENFiT w celu utworzenia Sali umiejętności pielęgniarskich w ilości 10 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 2
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zestaw do pomp do podaży diet dojelitowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
40
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Centrum Symulacji Medycznej zestawu do pomp podaży diet dojelitowych w celu utworzenia Sali umiejętności pielęgniarskich w ilości 100 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 3.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Kombinezon symulujący starzenie się
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161200-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
40
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostaw do Centrum Symulacji Medycznej kombinezonu symulującego starzenie się w celu utworzenia Sali umiejętności technicznych w ilości 2 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 4
|
| | |