Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie systemowe i biurowe dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie

Data publikacji 2020-11-20
Data zakończenia 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613434-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie systemowe i biurowe, w tym: - komputery przenośne typu laptop wraz oprogramowaniem biurowym - 30 szt; - wyposażenie dodatkowe: klawiatura plus mysz do użytku wraz z zakupionymi laptopami, torba ochronna; - komputery stacjonarne z monitorami oraz oprogramowaniem biurowym - 30 szt.;- oprogramowanie systemowe dla istniejących urządzeń - 6 szt., - wyposażenie dodatkowe: klawiatura plus mysz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 39203722-3ce7-4cf7-937e-8b0c6e167dc5
Biuletyn 613434-N-2020
Zamawiajacy nazwa Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
Regon 14162913100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Henryka Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-015
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 565 600
Zamawiajacy fax 225 565 602
Zamawiajacy email zam.pub.warszawa@rdos.gov.pl
Adres strony url www.warszawa.rdos.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.warszawa.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.warszawa.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie (00-015), w Kancelarii Urzędu przy ul. Henryka Sienkiewicza 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. H. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie systemowe i biurowe dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie
Numer referencyjny WAK.261.113.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie systemowe i biurowe, w tym: - komputery przenośne typu laptop wraz oprogramowaniem biurowym - 30 szt; - wyposażenie dodatkowe: klawiatura plus mysz do użytku wraz z zakupionymi laptopami, torba ochronna; - komputery stacjonarne z monitorami oraz oprogramowaniem biurowym - 30 szt.;- oprogramowanie systemowe dla istniejących urządzeń - 6 szt., - wyposażenie dodatkowe: klawiatura plus mysz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 235932,89
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. W przypadku podania w wykazie wartości usługi w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych wg średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda przedstawienia wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom zamawiającego , wykonawca przedstawi wraz z oferta opis, specyfikację techniczną lub inny dokument zawierający dane techniczne oferowanego sprzętu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) konieczności dostarczenia innego Sprzętu (bez zmiany ceny), niż dostępny w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu, spowodowanej zakończeniem produkcji Sprzętu lub wycofaniem go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,posiadającego parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – zmiana postanowień Umowy powinna dostosować sposób realizacji Umowy, jak również termin jej realizacji do zaistniałej zmiany Sprzętu; 2) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu Umowy: a) termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas wynikający ze specyfiki i stopnia skomplikowania tych zmian, b) zmiana postanowień Umowy dotyczących sposobu lub zakresu realizacji Umowy powinna być dostosowana do zmiany przepisów prawa; 3) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku; 4) w przypadku wystąpienia siły wyższej, Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie dostosowania Umowy do okoliczności będących skutkiem siły wyższej, 5) wystąpią rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji ich zapisów przez Strony – zmiana postanowień Umowy powinna być wprowadzona w zakresie postanowień rozbieżnych lub niejasnych poprzez doprowadzenie do ich jednoznacznego brzmienia; 6) zmiany terminów realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy wynikających z Umowy lub OPZ w sytuacji gdy w toku realizacji Umowy ujawnią się nieznane Stronom na dzień zawierania Umowy okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminów wskazanych w OPZ - zmiana terminu realizacji Umowy powinna być adekwatna do przyczyny powstania konieczności jej dokonania, a zakres zmiany terminu powinien uwzględniać czas trwania przeszkody; 7) zmiany sposobu dokumentowania sposobu wykonania Umowy, sposobu koordynacji realizacji Umowy przez przedstawicieli Stron, w sytuacji gdy pojawią się nieprzewidziane wcześniej okoliczności mające wpływna sposób realizacji Umowy - zmiana postanowień Umowy powinna być dostosowana do tych nieprzewidzianych okoliczności.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: zampub.warszawa@rdos.gov.pl. 2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym wSIWZ. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie, 00-015 Warszawa, ul. Henryka Sienkiewicza 3. Kancelaria jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00. 4. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, osobiście, za pośrednictwem posłańca, operatora pocztowego lub przy użyciu komunikacji elektronicznej. 5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. 6. Treść zapytania wraz z wyjaśnieniem zostanie jednocześnie przekazana wszystkim Wykonawcom, którym doręczono SIWZ, bez ujawnienia źródła zapytania oraz zamieszczona na stronie internetowej Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie(www.warszawa.rdos.gov.pl). 7. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść SIWZ. Dokonana w ten sposób modyfikacja zostanie przekazana niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ i będzie wiążąca. 9. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup 30 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem biurowym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego pod adresem http://bip.warszawa.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup 30 szt. komputerów stacjonarnych wraz z monitorami i oprogramowaniem biurowym oraz 6 szt. systemów operacyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego pod adresem http://bip.warszawa.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 6,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Warunki techniczne(jakość)
Znaczenie 34,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)