Dostawa sprzętu medycznego do SM Sp. z o.o. w Bornem Sulinowie

Data publikacji 2020-11-20
Data zakończenia 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Powiat Szczecinecki
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613453-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do SM Sp. z o.o. w Bornem Sulinowie, zgodnie z zapisami SIWZ i jej załącznikami

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ff14f0f-c850-49a7-9121-d611ecdf6efe
Biuletyn 613453-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Szczecinecki
Regon 33092097700000
Zamawiajacy adres ulica Warcisława IV
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Szczecinek
Zamawiajacy kod pocztowy 78-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon +48 94 37 292 00
Zamawiajacy fax +48 94 37 292 56
Zamawiajacy email przetargi@powiat.szczecinek.pl
Adres strony url http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Szczecinku, ul. Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego do SM Sp. z o.o. w Bornem Sulinowie
Numer referencyjny ZP.272.1.15.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do SM Sp. z o.o. w Bornem Sulinowie, zgodnie z zapisami SIWZ i jej załącznikami
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 tysięcy złotych – należy wykazać dla każdej części odrębnie, tzn. w przypadku składania oferty na 2 części należy wykazać posiadanie ubezpieczenia na kwotę co najmniej 200 tys. złotych. Ocena spełnienia tego ww. warunku odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu medycznego na kwotę co najmniej 50 tysięcy złotych brutto – należy wykazać dla każdej części odrębnie, tzn. w przypadku składania oferty na 2 części należy wykazać 2 dostawy sprzętu medycznego każda na kwotę co najmniej 50 tys. złotych lub dopuszcza się wykazanie 1 dostawy o wartości co najmniej 100 tysięcy złotych brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. b) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, określoną prze Zamawiającego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność .
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z załączeniem cen jednostkowych oraz opisem sprzętu. 2.Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby/osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem/ lub dokument z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy (np. KRS, odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 3. Dokumenty dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane szczegółowo w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, np. obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy w trakcie realizacji umowy – w każdym przypadku, 2) zmiana terminu realizacji zamówienia – w przypadku, jeżeli Zamawiający dokonał zmiany przedmiotu umowy, lub nakazał wstrzymanie realizacji dostaw z powodów niezależnych pod Wykonawcy, 3) zmiana przedmiotu zamówienia – w przypadku, jeżeli w wyniku zmiany przepisów prawa lub z powodu innych okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie zawarcie umowy z Wykonawcą, że dostawa wyposażenia zgodnego z SIWZ będzie niekorzystna dla Zamawiającego, 4) inna istotna zmiana umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ, a która spowoduje że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany 5) zmiany przewidziane w art.144 ustawą PZP. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa aparatu do stymulacji indukcyjnej oraz aparatu do fali uderzeniowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa aparatu do stymulacji indukcyjnej 1 szt. oraz aparatu do fali uderzeniowej 1 szt..
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa aparatu wielofunkcyjnego do elektrotarapii, lateroterapii i ultradźwięków z głowicą nieobsługową, systemu do wsparcia oceny neurologicznej, tarapii poznawczej i komunikacji pozawerbalnej, opartego na technologii śledzenia wzroku oraz urządzenia do motorycznej i sensomotorycznej rehabilitacji palców i dłoni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa aparatu wielofunkcyjnego do elektrotarapii, lateroterapii i ultradźwięków z głowicą nieobsługową 1 szt., systemu do wsparcia oceny neurologicznej, tarapii poznawczej i komunikacji pozawerbalnej, opartego na technologii śledzenia wzroku 1 szt. oraz urządzenia do motorycznej i sensomotorycznej rehabilitacji palców i dłoni 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)