| GuidZP400 |
3ff14f0f-c850-49a7-9121-d611ecdf6efe
|
| Biuletyn |
613453-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Szczecinecki
|
| Regon |
33092097700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Warcisława IV
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecinek
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
78-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48 94 37 292 00
|
| Zamawiajacy fax |
+48 94 37 292 56
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@powiat.szczecinek.pl
|
| Adres strony url |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Szczecinku, ul. Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego do SM Sp. z o.o. w Bornem Sulinowie
|
| Numer referencyjny |
ZP.272.1.15.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do SM Sp. z o.o. w Bornem Sulinowie, zgodnie z zapisami SIWZ i jej załącznikami
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
42
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 tysięcy złotych – należy wykazać dla każdej części odrębnie, tzn. w przypadku składania oferty na 2 części należy wykazać posiadanie ubezpieczenia na kwotę co najmniej 200 tys. złotych. Ocena spełnienia tego ww. warunku odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu medycznego na kwotę co najmniej 50 tysięcy złotych brutto – należy wykazać dla każdej części odrębnie, tzn. w przypadku składania oferty na 2 części należy wykazać 2 dostawy sprzętu medycznego każda na kwotę co najmniej 50 tys. złotych lub dopuszcza się wykazanie 1 dostawy o wartości co najmniej 100 tysięcy złotych brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.
b) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, określoną prze Zamawiającego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność .
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z załączeniem cen jednostkowych oraz opisem sprzętu.
2.Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby/osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem/ lub dokument z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy (np. KRS, odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
3. Dokumenty dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane szczegółowo w SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach:
1) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, np. obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy w trakcie realizacji umowy – w każdym przypadku,
2) zmiana terminu realizacji zamówienia – w przypadku, jeżeli Zamawiający dokonał zmiany przedmiotu umowy, lub nakazał wstrzymanie realizacji dostaw z powodów niezależnych pod Wykonawcy,
3) zmiana przedmiotu zamówienia – w przypadku, jeżeli w wyniku zmiany przepisów prawa lub z powodu innych okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie zawarcie umowy z Wykonawcą, że dostawa wyposażenia zgodnego z SIWZ będzie niekorzystna dla Zamawiającego,
4) inna istotna zmiana umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ, a która spowoduje że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany
5) zmiany przewidziane w art.144 ustawą PZP.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa aparatu do stymulacji indukcyjnej oraz aparatu do fali uderzeniowej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa aparatu do stymulacji indukcyjnej 1 szt. oraz aparatu do fali uderzeniowej 1 szt..
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa aparatu wielofunkcyjnego do elektrotarapii, lateroterapii i ultradźwięków z głowicą nieobsługową, systemu do wsparcia oceny neurologicznej, tarapii poznawczej i komunikacji pozawerbalnej, opartego na technologii śledzenia wzroku oraz urządzenia do motorycznej i sensomotorycznej rehabilitacji palców i dłoni
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa aparatu wielofunkcyjnego do elektrotarapii, lateroterapii i ultradźwięków z głowicą nieobsługową 1 szt., systemu do wsparcia oceny neurologicznej, tarapii poznawczej i komunikacji pozawerbalnej, opartego na technologii śledzenia wzroku 1 szt. oraz urządzenia do motorycznej i sensomotorycznej rehabilitacji palców i dłoni 1 szt.
|
| | |