Dostawa artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru, aparatów telefonicznych, nr sprawy 110/PN/2020

Data publikacji 2020-11-20
Data zakończenia 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612790-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu techniczno-gospodarczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru i aparatów telefonicznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW, tj. Formularz asortymentowo - ilościowy. Wykonawca dostarczy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca pojemnik/pojemniki do utylizacji tonerów, w których będą gromadzone tonery, a następnie dokona odbioru pojemnika/pojemników nie rzadziej niż raz w miesiącu. Szacowana ilość tonerów do utylizacji ok. 100 szt. na miesiąc. Miejsce dostawy pojemników do gromadzenia tonerów do utylizacji to ww. Magazyn.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 7 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę).
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
12. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c12e83c8-f1e1-4901-8820-6bae3160e82a
Biuletyn 612790-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Regon 77090151100000
Zamawiajacy adres ulica Hubalczyków
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 8460620, 8460621
Zamawiajacy fax 598 460 621
Zamawiajacy email zp@szpital.slupsk.pl
Adres strony url https://szpital.slupsk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru, aparatów telefonicznych, nr sprawy 110/PN/2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.szpital.slupsk.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.szpital.slupsk.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie elektronicznej. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul Hubalczyków 1, budynek administracji - sekretariat Zarządu, pokój nr 43
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru, aparatów telefonicznych, nr sprawy 110/PN/2020
Numer referencyjny 110/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu techniczno-gospodarczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru i aparatów telefonicznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW, tj. Formularz asortymentowo - ilościowy. Wykonawca dostarczy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca pojemnik/pojemniki do utylizacji tonerów, w których będą gromadzone tonery, a następnie dokona odbioru pojemnika/pojemników nie rzadziej niż raz w miesiącu. Szacowana ilość tonerów do utylizacji ok. 100 szt. na miesiąc. Miejsce dostawy pojemników do gromadzenia tonerów do utylizacji to ww. Magazyn. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 7 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę). 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 11. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 12. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 373868,41
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Okres, w którym realizowane będzie zamówienie, o którym mowa w sekcji II pkt 8 oznacza: 1. Zamówienie należy realizować, sukcesywnie wg rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Zamówiony towar należy dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych u Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie: W takim przypadku Zamawiający uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiązania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiającego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie 2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmienie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto. 3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń. 4) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku braku wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy do czasu jej wykorzystania jednak nie dłużej niż na 12 miesięcy. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL-polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 117767,77
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu techniczno-gospodarczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru i aparatów telefonicznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW, tj. Formularz asortymentowo - ilościowy. Wykonawca dostarczy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca pojemnik/pojemniki do utylizacji tonerów, w których będą gromadzone tonery, a następnie dokona odbioru pojemnika/pojemników nie rzadziej niż raz w miesiącu. Szacowana ilość tonerów do utylizacji ok. 100 szt. na miesiąc. Miejsce dostawy pojemników do gromadzenia tonerów do utylizacji to ww. Magazyn. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 7 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2163,39
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu techniczno-gospodarczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru i aparatów telefonicznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW, tj. Formularz asortymentowo - ilościowy. Wykonawca dostarczy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca pojemnik/pojemniki do utylizacji tonerów, w których będą gromadzone tonery, a następnie dokona odbioru pojemnika/pojemników nie rzadziej niż raz w miesiącu. Szacowana ilość tonerów do utylizacji ok. 100 szt. na miesiąc. Miejsce dostawy pojemników do gromadzenia tonerów do utylizacji to ww. Magazyn. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 7 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 47316,38
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu techniczno-gospodarczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru i aparatów telefonicznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW, tj. Formularz asortymentowo - ilościowy. Wykonawca dostarczy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca pojemnik/pojemniki do utylizacji tonerów, w których będą gromadzone tonery, a następnie dokona odbioru pojemnika/pojemników nie rzadziej niż raz w miesiącu. Szacowana ilość tonerów do utylizacji ok. 100 szt. na miesiąc. Miejsce dostawy pojemników do gromadzenia tonerów do utylizacji to ww. Magazyn. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 7 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 88616,17
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu techniczno-gospodarczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru i aparatów telefonicznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW, tj. Formularz asortymentowo - ilościowy. Wykonawca dostarczy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca pojemnik/pojemniki do utylizacji tonerów, w których będą gromadzone tonery, a następnie dokona odbioru pojemnika/pojemników nie rzadziej niż raz w miesiącu. Szacowana ilość tonerów do utylizacji ok. 100 szt. na miesiąc. Miejsce dostawy pojemników do gromadzenia tonerów do utylizacji to ww. Magazyn. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 7 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14378,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu techniczno-gospodarczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru i aparatów telefonicznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW, tj. Formularz asortymentowo - ilościowy. Wykonawca dostarczy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca pojemnik/pojemniki do utylizacji tonerów, w których będą gromadzone tonery, a następnie dokona odbioru pojemnika/pojemników nie rzadziej niż raz w miesiącu. Szacowana ilość tonerów do utylizacji ok. 100 szt. na miesiąc. Miejsce dostawy pojemników do gromadzenia tonerów do utylizacji to ww. Magazyn. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 7 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1470,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu techniczno-gospodarczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru i aparatów telefonicznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW, tj. Formularz asortymentowo - ilościowy. Wykonawca dostarczy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca pojemnik/pojemniki do utylizacji tonerów, w których będą gromadzone tonery, a następnie dokona odbioru pojemnika/pojemników nie rzadziej niż raz w miesiącu. Szacowana ilość tonerów do utylizacji ok. 100 szt. na miesiąc. Miejsce dostawy pojemników do gromadzenia tonerów do utylizacji to ww. Magazyn. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 7 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 102156,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu techniczno-gospodarczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru i aparatów telefonicznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW, tj. Formularz asortymentowo - ilościowy. Wykonawca dostarczy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca pojemnik/pojemniki do utylizacji tonerów, w których będą gromadzone tonery, a następnie dokona odbioru pojemnika/pojemników nie rzadziej niż raz w miesiącu. Szacowana ilość tonerów do utylizacji ok. 100 szt. na miesiąc. Miejsce dostawy pojemników do gromadzenia tonerów do utylizacji to ww. Magazyn. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 7 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)