| GuidZP400 |
6d43a7ca-5130-44f7-9f85-5d5a9db72e92
|
| Biuletyn |
613094-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy
|
| Regon |
69177063600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. 23 Sierpnia
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Dębica
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
39-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
14 6809700, 6809703
|
| Zamawiajacy fax |
14 6809733
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@dpsdebica.pl
|
| Adres strony url |
www.dpsdebica.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.dpsdebica.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.dpsdebica.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsdebica.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej w zaklejonej kopercie z napisem "Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Dębicy"
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej im. Św. Ojca Pio w Dębicy, 39-200 Dębica ul. 23 Sierpnia 3
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie 02 stycznia 2021 r. – 31.12.2021 r.
|
| Numer referencyjny |
DPS.ZP.271.43/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7 części
|
| Okreslenie przedmiotu |
Część pierwsza „A” - Pakiet 1 na różne art. ogólnospożywcze – szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2A do SIWZ. Część druga „B” - Pakiet 2 na art. sypkie - szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2B do SIWZ. Część trzecia „C” - Pakiet 3 na art. mączne typu makaron - szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2C do SIWZ. Część czwarta ”D” - Pakiet 4 na przyprawy – szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2D do SIWZ. Część piąta „E” - Pakiet 5 na jaja kurze – szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2E do SIWZ. Część szósta „F” - Pakiet 6 na art. mrożone – szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2F do SIWZ. Część siódma „G” - Pakiet 7 na art. zasuszone – szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2G do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okres w dniach |
365
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zał. nr 6
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest projekt umowy (załącznik nr 5), z którym Wykonawca powinien koniecznie się zapoznać. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu, może nastąpić na umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, d) gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 Kodeksu Cywilnego, e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający wykorzystuje tutaj prawo opcji w myśl art. 34 ust 5 pzp, gdzie możliwym największym zakresem zamówienia są ilości podane w formularzu ofertowym. 2. Wystąpienie przesłanek o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3) w sytuacji, gdy zwiększyłaby się znacznie ilość mieszkańców w DPS
|
| IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostaw róznych artykułów ogólnospożywczych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pełny zestaw różnych artykułów spożywczych szczegółowo wymienione zostały w Załączniku nr 2A do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa art. spożywczych sypkich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pełny zestaw artykułów spożywczych szczegółowo wymienione zostały w Załączniku nr 2B do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa art. mącznych typu makaron
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15851000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pełny zestaw artykułów spożywczych szczegółowo wymienione zostały w Załączniku nr 2C do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa przypraw
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15851000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pełny zestaw artykułów spożywczych szczegółowo wymienione zostały w Załączniku nr 2D do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa jaj kurzych konsumpcyjnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pełny zestaw artykułów spożywczych szczegółowo wymienione zostały w Załączniku nr 2E do SIWZ. Jaja świeże Klasa A, waga 53-63 gram, ilość 37 000 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawana art. mrożonych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pełny zestaw artykułów spożywczych mrożonych szczegółowo wymienione zostały w Załączniku nr 2F do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa art. zasuszonych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pełny zestaw artykułów spożywczych zasuszonych szczegółowo wymienione zostały w Załączniku nr 2G do SIWZ. W tym: 1. mieszanka warzyw suszonych luzem o składzie: marchew, pasternak, cebula. Opakowanie zbiorcze ok 25 kg w ilosci max 220 kg. 2. Koperek suszony opakowanie jednostkowe ok. 20 g, szt 200. 3. Susz owocowy: jabłko, gruszka, śliwka kg 20.
|
| | |