Dostawa sprzętu dydaktycznego do Liceum Ogólnokształcącego w Nowym Dworze Gdańskim w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica”

Data publikacji 2020-11-25
Data zakończenia 2020-12-03 00:00:00
Instytucja Powiat Nowodworski
Miejscowość Nowy Dwór Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615760-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dla Liceum Ogólnokształcącego im. Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim, 3 interaktywnych monitorów dotykowych, w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych w latach 2020-2024 – „Aktywna Tablica”
2. Zamówiony sprzęt posiada:
1) deklarację CE,
2) certyfikat ISO 9001 dla producenta,
3) jest fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolny od obciążeń prawami osób trzecich,
4) dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim,
5) okres gwarancji udzielony przez producenta lub dostawcę, nie krótszy niż 2 lata.
3. Dostawca zapewnia:
1) Instalację i uruchomienie urządzeń oraz oprogramowania,
2) Przeprowadzenie szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi urządzeń oraz oprogramowania wchodzących w skład sprzętu.
4. Dołączone do oferowanego sprzętu oprogramowanie posiada nieodpłatną wieczystą licencję w języku polskim.
5. Sprzęt powinien spełniać minimalne parametry techniczne:
1) format monitora – 16 : 9,
2) przekątna monitora – co najmniej 65 cali,
3) wielkość wyświetlacza – co najmniej 1428,5 mm x 803,5 mm,
4) rozdzielczość matrycy : min.: 4K, 3840 x 2160,
5) żywotność matrycy – min.: 50000 godz.
6) czas reakcji matrycy – max.: 6 ms,
7) jasność - min.: 350 cd/m²,
8) kontrast – min.: 4000 : 1,
9) kąt widzenia (poziom/pion) - 178°/178°,
10) szyba frontowa – twardość min.: 7 w skali Mohsa,
11) technologia dotyku - podczerwień, min.: 20 punktów dotyku,
12) dokładność dotyku – max.: +/- 1 mm,
13) czas reakcji dotyku – max.: 5 ms,
14) gniazda wejściowe - min.: 3 x HDMI, 1 x Display Port, 1 x VGA, 1 x audio, 2 x USB A, 1 x USB B (do obsługi dotyku),
15) gniazda wyjściowe – min.: 1 x HDMI, 1 x SPDIF, 1 x wyjście słuchawkowe,
16) wbudowane głośniki – min.: 2 x 15W,
17) wbudowany moduł Android – min.: Android 8.0,
18) możliwość pracy bez komputera OPS lub zewnętrznego (tryb białej tablicy),
19) system montowania - VESA.
6. Wymagania dotyczące zainstalowanego oprogramowania interaktywnego do monitora:
1) Oprogramowanie do obsługi monitora interaktywnego powinno pozwalać na przygotowanie treści lekcji, jej wyświetlenie w czasie zajęć i archiwizację po jej zakończeniu.
2) Wszystkie wyspecyfikowane funkcje musi posiadać jedno oferowane oprogramowanie.
3) Nie dopuszcza się realizacji funkcji przez więcej niż jedno oprogramowanie.
4) Wszystkie opisane poniżej funkcje muszą być realizowane bez konieczności wychodzenia lub minimalizowania programu.

7. Tworzenie materiałów lekcyjnych:
1) Program do interaktywnego monitora musi pozwalać na przygotowanie i prezentację treści lekcji lokalnie z dysku komputera.
2) Program do interaktywnego monitora musi zawierać kreator do tworzenia ćwiczeń interaktywnych, który pozwala nauczycielom wybierać spośród zestawów aktywności i szablonów graficznych, aby utworzyć zadania dla uczniów w krótkim czasie. Kreator musi:
a) zawierać co najmniej dwie różne aktywności dwa szablony graficzne, w tym koniecznie sortowanie elementów i odwracane dwustronne karty z tekstem i/lub obrazem,
b) umożliwiać nauczycielom zapisanie treści danej aktywności ponownego jej użycia w innej aktywności,
c) pozwalać na wstawienie bezpośrednio do treści lekcji przygotowanych w kreatorze aktywności, bez konieczności opuszczania aplikacji do interaktywnych wyświetlaczy,
d) umożliwiać nauczycielom korzystanie z losowego wyboru ucznia na podstawie przygotowanej i zapisanej wcześniej listy uczniów danej klasy,
e) przygotowane ćwiczenia interaktywne mogą być rozwiązywane przez uczniów na interaktywnym wyświetlaczu lub poprzez sieć Internet na indywidualnych urządzeniach komputerowych każdego z uczniów.
8. Prowadzenie lekcji
1) Program musi umożliwiać nauczycielowi prowadzenie i sterowanie treścią lekcji za pomocą tabletu.
2) Musi zawierać narzędzie do pisania, które pozwala na:
a. uruchamia efekt reflektora, po narysowaniu okręgu,
b. włącza lupę, po narysowaniu prostokąta,
c. pisane nim adnotacje blakną i znikają w ciągu kilku sekund.
9. Przeprowadzenie szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi urządzeń oraz oprogramowania wchodzących w skład zamówienia.
10. W komplecie z oprogramowaniem musi być zapewniony (min. przez okres 3 lat) dostęp on-line do platformy e-learningowej umożliwiającej zapoznanie się przez wszystkich nauczycieli szkoły z instrukcją obsługi monitora i jego oprogramowaniem.
11. Instrukcja wykorzystania monitorów interaktywnych i ich oprogramowania w procesie dydaktycznym w wersji online powinna obejmować minimum 10 godzin dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna 45 minut).
12. Każdy temat/godzina dydaktyczna musi zawierać przynajmniej jeden film instruktażowy.
13. Instrukcja powinna składać się z części teoretycznej i części pozwalającej zweryfikować użytkownikowi systemu poziom opanowania wiedzy dotyczącej wykorzystania monitorów interaktywnych oraz ich oprogramowania.
14. Treści, które powinny być uwzględnione w materiałach instrukcji: podstawowe informacje (instalacja i uruchomienie programu, wygląd interfejsu, podstawowe elementy sterujące programem, sporządzanie notatek, rysunków, przekształcanie notatek z pisma odręcznego do pisma maszynowego, otwierani i zapisywanie treści, wyświetlanie notatek, różne sposoby prezentacji treści, zapisywanie i nadpisywanie plików, pobieranie zasobów na dysk twardy komputera, modyfikacja ćwiczeń i treści w pobranych plikach, wyświetlanie filmów, prezentowanie treści dydaktycznych z sieci Internet, jak wyszukiwać treści dydaktyczne na tablicę interaktywną w Internecie), praca na obiektach (obiekty na stronie programu, dodawanie obiektów na stronę, sposoby modyfikacji właściwości obiektów, animowanie obiektów, łączenie obiektów w grupy, blokowanie obiektów na slajdzie), tworzenie ćwiczeń (przykłady i rodzaje ćwiczeń, modyfikacja gotowych ćwiczeń, tworzenie etykiet do ćwiczeń, tworzenie odnośników w ćwiczeniach, blokowanie obiektów w ćwiczeniu), praca z galerią (galeria i jej funkcje oraz możliwości, wyszukiwanie obiektów w galerii, umieszczanie własnych obiektów w galerii, przykłady narzędzi usprawniających przeprowadzenie lekcji dostępnych w galerii), przekazywanie materiałów z lekcji uczniom (eksportowanie plików do innych formatów, wysyłanie plików na adresy uczniów bezpośrednio z programu, eksport do plików PDF).
15. Ponadto dla każdego użytkownika w szkole musi być zapewniony dostęp (min. przez 3 lata) do bazy zasobów on-line (w tym co najmniej filmy i animacje – min. 2000, gotowe scenariusze lekcji - min. 2000, prezentacje – min. 2000 z różnych dziedzin nauki).
16. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i zamontowany przez Wykonawcę w Liceum Ogólnokształcącym im. Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim, 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. 3 Maja 3, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, tel. (55) 247 20 21, adres mailowy: zs1ndg@gmail.com, Dyrektor: Marian Kwoczek.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ac0142a-42fc-453e-98a2-7fe5c87b8c1f
Biuletyn 615760-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Nowodworski
Regon 19264480800000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen.Władysława Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Gdański
Zamawiajacy kod pocztowy 82-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 552 473 668
Zamawiajacy fax 552 473 670
Zamawiajacy email przetargi@nowydworgdanski.pl
Adres strony url http://www.bip.nowydworgdanski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bip.nowydworgdanski.pl/318,zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pisemne, dostarczone do Zamawiającego osobiście, posłańcem lub poprzez operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu dydaktycznego do Liceum Ogólnokształcącego w Nowym Dworze Gdańskim w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica”
Numer referencyjny SR.272.27.2020.RG
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dla Liceum Ogólnokształcącego im. Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim, 3 interaktywnych monitorów dotykowych, w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych w latach 2020-2024 – „Aktywna Tablica” 2. Zamówiony sprzęt posiada: 1) deklarację CE, 2) certyfikat ISO 9001 dla producenta, 3) jest fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, 4) dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim, 5) okres gwarancji udzielony przez producenta lub dostawcę, nie krótszy niż 2 lata. 3. Dostawca zapewnia: 1) Instalację i uruchomienie urządzeń oraz oprogramowania, 2) Przeprowadzenie szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi urządzeń oraz oprogramowania wchodzących w skład sprzętu. 4. Dołączone do oferowanego sprzętu oprogramowanie posiada nieodpłatną wieczystą licencję w języku polskim. 5. Sprzęt powinien spełniać minimalne parametry techniczne: 1) format monitora – 16 : 9, 2) przekątna monitora – co najmniej 65 cali, 3) wielkość wyświetlacza – co najmniej 1428,5 mm x 803,5 mm, 4) rozdzielczość matrycy : min.: 4K, 3840 x 2160, 5) żywotność matrycy – min.: 50000 godz. 6) czas reakcji matrycy – max.: 6 ms, 7) jasność - min.: 350 cd/m², 8) kontrast – min.: 4000 : 1, 9) kąt widzenia (poziom/pion) - 178°/178°, 10) szyba frontowa – twardość min.: 7 w skali Mohsa, 11) technologia dotyku - podczerwień, min.: 20 punktów dotyku, 12) dokładność dotyku – max.: +/- 1 mm, 13) czas reakcji dotyku – max.: 5 ms, 14) gniazda wejściowe - min.: 3 x HDMI, 1 x Display Port, 1 x VGA, 1 x audio, 2 x USB A, 1 x USB B (do obsługi dotyku), 15) gniazda wyjściowe – min.: 1 x HDMI, 1 x SPDIF, 1 x wyjście słuchawkowe, 16) wbudowane głośniki – min.: 2 x 15W, 17) wbudowany moduł Android – min.: Android 8.0, 18) możliwość pracy bez komputera OPS lub zewnętrznego (tryb białej tablicy), 19) system montowania - VESA. 6. Wymagania dotyczące zainstalowanego oprogramowania interaktywnego do monitora: 1) Oprogramowanie do obsługi monitora interaktywnego powinno pozwalać na przygotowanie treści lekcji, jej wyświetlenie w czasie zajęć i archiwizację po jej zakończeniu. 2) Wszystkie wyspecyfikowane funkcje musi posiadać jedno oferowane oprogramowanie. 3) Nie dopuszcza się realizacji funkcji przez więcej niż jedno oprogramowanie. 4) Wszystkie opisane poniżej funkcje muszą być realizowane bez konieczności wychodzenia lub minimalizowania programu. 7. Tworzenie materiałów lekcyjnych: 1) Program do interaktywnego monitora musi pozwalać na przygotowanie i prezentację treści lekcji lokalnie z dysku komputera. 2) Program do interaktywnego monitora musi zawierać kreator do tworzenia ćwiczeń interaktywnych, który pozwala nauczycielom wybierać spośród zestawów aktywności i szablonów graficznych, aby utworzyć zadania dla uczniów w krótkim czasie. Kreator musi: a) zawierać co najmniej dwie różne aktywności dwa szablony graficzne, w tym koniecznie sortowanie elementów i odwracane dwustronne karty z tekstem i/lub obrazem, b) umożliwiać nauczycielom zapisanie treści danej aktywności ponownego jej użycia w innej aktywności, c) pozwalać na wstawienie bezpośrednio do treści lekcji przygotowanych w kreatorze aktywności, bez konieczności opuszczania aplikacji do interaktywnych wyświetlaczy, d) umożliwiać nauczycielom korzystanie z losowego wyboru ucznia na podstawie przygotowanej i zapisanej wcześniej listy uczniów danej klasy, e) przygotowane ćwiczenia interaktywne mogą być rozwiązywane przez uczniów na interaktywnym wyświetlaczu lub poprzez sieć Internet na indywidualnych urządzeniach komputerowych każdego z uczniów. 8. Prowadzenie lekcji 1) Program musi umożliwiać nauczycielowi prowadzenie i sterowanie treścią lekcji za pomocą tabletu. 2) Musi zawierać narzędzie do pisania, które pozwala na: a. uruchamia efekt reflektora, po narysowaniu okręgu, b. włącza lupę, po narysowaniu prostokąta, c. pisane nim adnotacje blakną i znikają w ciągu kilku sekund. 9. Przeprowadzenie szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi urządzeń oraz oprogramowania wchodzących w skład zamówienia. 10. W komplecie z oprogramowaniem musi być zapewniony (min. przez okres 3 lat) dostęp on-line do platformy e-learningowej umożliwiającej zapoznanie się przez wszystkich nauczycieli szkoły z instrukcją obsługi monitora i jego oprogramowaniem. 11. Instrukcja wykorzystania monitorów interaktywnych i ich oprogramowania w procesie dydaktycznym w wersji online powinna obejmować minimum 10 godzin dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna 45 minut). 12. Każdy temat/godzina dydaktyczna musi zawierać przynajmniej jeden film instruktażowy. 13. Instrukcja powinna składać się z części teoretycznej i części pozwalającej zweryfikować użytkownikowi systemu poziom opanowania wiedzy dotyczącej wykorzystania monitorów interaktywnych oraz ich oprogramowania. 14. Treści, które powinny być uwzględnione w materiałach instrukcji: podstawowe informacje (instalacja i uruchomienie programu, wygląd interfejsu, podstawowe elementy sterujące programem, sporządzanie notatek, rysunków, przekształcanie notatek z pisma odręcznego do pisma maszynowego, otwierani i zapisywanie treści, wyświetlanie notatek, różne sposoby prezentacji treści, zapisywanie i nadpisywanie plików, pobieranie zasobów na dysk twardy komputera, modyfikacja ćwiczeń i treści w pobranych plikach, wyświetlanie filmów, prezentowanie treści dydaktycznych z sieci Internet, jak wyszukiwać treści dydaktyczne na tablicę interaktywną w Internecie), praca na obiektach (obiekty na stronie programu, dodawanie obiektów na stronę, sposoby modyfikacji właściwości obiektów, animowanie obiektów, łączenie obiektów w grupy, blokowanie obiektów na slajdzie), tworzenie ćwiczeń (przykłady i rodzaje ćwiczeń, modyfikacja gotowych ćwiczeń, tworzenie etykiet do ćwiczeń, tworzenie odnośników w ćwiczeniach, blokowanie obiektów w ćwiczeniu), praca z galerią (galeria i jej funkcje oraz możliwości, wyszukiwanie obiektów w galerii, umieszczanie własnych obiektów w galerii, przykłady narzędzi usprawniających przeprowadzenie lekcji dostępnych w galerii), przekazywanie materiałów z lekcji uczniom (eksportowanie plików do innych formatów, wysyłanie plików na adresy uczniów bezpośrednio z programu, eksport do plików PDF). 15. Ponadto dla każdego użytkownika w szkole musi być zapewniony dostęp (min. przez 3 lata) do bazy zasobów on-line (w tym co najmniej filmy i animacje – min. 2000, gotowe scenariusze lekcji - min. 2000, prezentacje – min. 2000 z różnych dziedzin nauki). 16. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i zamontowany przez Wykonawcę w Liceum Ogólnokształcącym im. Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim, 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. 3 Maja 3, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, tel. (55) 247 20 21, adres mailowy: zs1ndg@gmail.com, Dyrektor: Marian Kwoczek.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia: do 10 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. 2. Termin jest jednym z kryteriów i może ulec zmianie.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona", o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz czy jego oferta nie podlega odrzuceniu, a następnie może wezwać Wykonawcę którego oferta będzie najkorzystniejsza do uzupełnienia oferty o dokumenty potwierdzające spełnianie warunków postępowania a następnie ogłosi jego wynik poprzez stosowne Zawiadomienie. Z uwagi na wymienioną formułę postępowania, Wykonawca składa ofertę złożoną jedynie z: 1) Formularza ofertowego wg. załącznika nr 1do SIWZ, 2) Karty katalogowej lub innego dokumentu potwierdzającego spełnienie przez zaoferowany sprzęt wymogów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 3) W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wraz z ofertą należy złożyć wypełnione Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, 4) W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wraz z ofertą należy złożyć wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, 5) Pełnomocnictwa (o ile dotyczy),
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Ogólne warunki umowy, stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 14 W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZMIANA UMOWY 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć umowy tylko w przypadku: zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy oraz pod warunkiem, że cena przedmiotu umowy o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zmianie a nadto nowo oferowany sprzęt będzie posiadał parametry nie niższe niż parametry techniczne i funkcjonalności wskazane w umowie, w szczególności w SIWZ oraz będzie kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ. Ponadto Wykonawca przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie: 1) pojawienia się na rynku nowego rozwiązania technologicznego w zakresie przedmiotu zamówienia, bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji - Wykonawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie gorszych funkcjach i parametrach technicznych, a Zamawiający może taką propozycję przyjąć; 2) zmiany stawki podatku VAT -wynagrodzenie ulegnie zmianie w sposób uwzględniający nową stawkę; 3) wystąpienia siły wyższej (np. obostrzeń w wyniku pandemii) - termin dostawy sprzętu zostanie wydłużony o okres, przez który, z powodu siły wyższej, Wykonawca nie mógł realnie wykonać dostawy albo Zamawiający nie mógł dostawy przyjąć. 3. Nie stanowią zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (w szczególności zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych, zmiana osób upoważnionych do kontaktów oraz usuwanie omyłek, błędów pisarskich i rachunkowych).
IV 4 4 data 2020-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 UWAGA!!! Ze względu na uwarunkowania spowodowane zagrożeniem epidemiologicznym, otwarcie ofert nastąpi bez osobistego udziału Wykonawców i zainteresowanych osób, przeprowadzonym w formie „transmisji on-line”. Informacja o zasadach i technicznych wymaganiach dotyczących otwarcia ofert w wymienionym trybie zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: https://www.bip.nowydworgdanski.pl/318,zamowienia-publiczne, na 3 dni przed terminem otwarcia ofert. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z „RODO”. 1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 2. Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 3. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 4. Zamawiający wymaga, aby Oświadczenie takie, wykonawca złożył w składanej ofercie. 5. Treść Oświadczenia została ujęta przez zamawiającego we wzorze Oferty. XXII. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w związku z zamówieniem publicznym. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U .UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 z późn. zmianami) – dalej jako „RODO” informuję, że: 1. Administratorem Państwa danych jest Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, reprezentowane przez Starostę Nowodworskiego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl, tel. (55) 247 36 68. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod@nowydworgdanski.pl lub pisemnie na adres Administratora. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 511 z późn. zmianami) oraz innych ustaw i przepisów regulujących wykonywanie zadań powiatu. W zakresie w jakim załatwienie sprawy odbywa się w sposób milczący, podstawą przetwarzania danych osobowych są również przepisy art. 122a – 122h ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późn. zmianami). 4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych. 5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu. 6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). 7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). 8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. 9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. W przypadku, gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)