Dostawa sprzętu medycznego do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

Data publikacji 2020-11-25
Data zakończenia 2020-12-03 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615585-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w podziale na następujące Zakresy:
Zakres I - Podciśnieniowy system leczenia ran z akcesoriami,
Zakres II - Soczewka redukcyjna do BIOMu,
Zakres III - Łyżki laryngoskopowe do trudnej intubacji,
Zakres IV - Napęd akumulatorowy wraz z nasadkami wiertarskimi i frezarskimi,
Zakres V - Wózek do przewozu chorych w pozycji siedzącej,
Zakres VI - Laser terapeutyczny ze skanerem,
Zakres VII - Rolki do przesuwania pacjenta,
Zakres VIII - Aparat do wykonywania topografii rogówki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 7 do SIWZ.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (w lokalizacji: ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź) zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Termin realizacji:
1) dostawa przedmiotu zamówienia określonego w Zakresie I, II, IV, V, VI, VII, VIII – w terminie do dnia 31.12.2020r. od dnia podpisania umowy;
2) dostawa przedmiotu zamówienia określonego w Zakresie III – w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Umowa w Zakresie III zostanie zawarta na okres 24 m-cy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5a907150-86be-4e0f-852c-d61aa3b26bdd
Biuletyn 615585-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
Regon 47223718500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Milionowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-113
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 761 790
Zamawiajacy fax 426 761 785
Zamawiajacy email przetargi@jonscher.pl
Adres strony url http://bip.jonscher.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.jonscher.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.jonscher.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
Numer referencyjny 28/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w podziale na następujące Zakresy: Zakres I - Podciśnieniowy system leczenia ran z akcesoriami, Zakres II - Soczewka redukcyjna do BIOMu, Zakres III - Łyżki laryngoskopowe do trudnej intubacji, Zakres IV - Napęd akumulatorowy wraz z nasadkami wiertarskimi i frezarskimi, Zakres V - Wózek do przewozu chorych w pozycji siedzącej, Zakres VI - Laser terapeutyczny ze skanerem, Zakres VII - Rolki do przesuwania pacjenta, Zakres VIII - Aparat do wykonywania topografii rogówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 7 do SIWZ. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (w lokalizacji: ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź) zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Termin realizacji: 1) dostawa przedmiotu zamówienia określonego w Zakresie I, II, IV, V, VI, VII, VIII – w terminie do dnia 31.12.2020r. od dnia podpisania umowy; 2) dostawa przedmiotu zamówienia określonego w Zakresie III – w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Umowa w Zakresie III zostanie zawarta na okres 24 m-cy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: 1) dostawa przedmiotu zamówienia określonego w Zakresie I, II, IV, V, VI, VII, VIII – w terminie do dnia 31.12.2020r. od dnia podpisania umowy; 2) dostawa przedmiotu zamówienia określonego w Zakresie III – w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Umowa w Zakresie III zostanie zawarta na okres 24 m-cy.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy (wg zał. nr 4 do SIWZ), że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz.U. 2020 poz. 186 ze zm.) w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie lub że oferowany przedmiot zamówienia nie jest wyrobem medycznym i w związku z tym nie wymaga uzyskania dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz.U. 2020 poz. 186 ze zm.).
Inne dokumenty niewymienione 1. Ofertę stanowi: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 7 do SIWZ). 2. Zamawiający do oferty wymaga złożenia przez Wykonawców następujących dokumentów: oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wg zał. nr 3 do SIWZ). 3. Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia – wypełniony w rubryce „Parametry oferowane” potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących oferowanego sprzętu (stanowiący zał. nr 2 do SIWZ).; 2) oryginał pełnomocnictwa w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w rozdz. V.4 pkt 1 tabeli SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 4.700,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorach umowy, stanowiących załączniki nr 5a (w Zakresie I, II, VI-VIII) oraz 5b (w Zakresie III) do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany zostały opisane w §7 wzoru umowy (w Zakresie I, II, VI-VIII) oraz w §11 wzoru umowy (w Zakresie III).
IV 4 4 data 2020-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakres I - Zakres I - Podciśnieniowy system leczenia ran z akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakres II - Soczewka redukcyjna do BIOMu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakres III - Łyżki laryngoskopowe do trudnej intubacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakres IV - Napęd akumulatorowy wraz z nasadkami wiertarskimi i frezarskimi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakres V - Wózek do przewozu chorych w pozycji siedzącej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakres VI - Laser terapeutyczny ze skanerem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakres VII - Rolki do przesuwania pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zakres VIII - Aparat do wykonywania topografii rogówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)