GuidZP400 |
19d9b30c-0017-4791-a3ec-2106756fe4ae
|
Biuletyn |
615249-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
|
Regon |
19247126500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
17 Marca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Malbork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 536 713, 261 536 216,,
|
Zamawiajacy fax |
261 536 275
|
Zamawiajacy email |
22blt.przetargi@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Jawna, 22. Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
|
Numer referencyjny |
22.BLT.SZP.2612.158.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku tj: chleba zwykłego, chleba mieszanego z soją, chleba żytniego razowego, bułek, pszennych zwykłych, bułek graham, chałek, rogali pszennych, bułki tartej, drożdżówek z nadzieniem, placków drożdżowych, pączków, makowców, serników, babek w polewie, jabłeczników, pierników i innych – szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (załącznik nr 2A i 2B do SIWZ) oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). Szczegółowe warunki dostawy oraz obowiązki Wykonawcy określone zostały w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
15811100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarz weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) lub właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2010r., Nr 136, poz. 914 ze zm., lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualna decyzja administracyjna właściwego powiatowego lekarz weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) lub właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2010r., Nr 136, poz. 914 ze zm., lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730).
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony Formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ). b) Wypełniony Formularz cenowy
zawierający ceny jednostkowe (zgodnie z zał. nr 2 A i 2 B do SIWZ). c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika
z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w SIWZ i projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość
dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w
przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem
podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana terminu obowiązywania umowy: a) z powodu
okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, umowa nie może zostać zrealizowana w terminie; b) z
powodu okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, umowa nie może zostać zrealizowana w
terminie; c) siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia i niemożliwe
do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu
umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz terminem wykonania zamówienia, z powodu
której umowa nie może zostać zrealizowana w terminie. W przypadku wystąpienia okoliczności
wymienionych w ust 1 pkt.a) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas
niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres
trwania tych okoliczności; Strona poszkodowana przez siłę wyższą zobowiązana jest do poinformowania
na piśmie drugą stronę o wystąpieniu siły wyższej najpóźniej do 7 dni od jej zaistnienia, pod rygorem
utraty prawa do powoływania się na siłę wyższą. b) zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy: - w
przypadku zmiany przepisów o charakterze powszechnie obowiązujących mających wpływ na przedmiot
oraz realizacje zamówienia w tym w szczególności: zmiana ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego
wynagrodzenia podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką; - w przypadku gdy zmiana jest mniejsza niż
kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy „Prawo zamówień
publicznych” ( tj. Dz. U z 2019 r., poz. 1843) i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej
pierwotnie w umowie. 3. Zmiany uzasadnione okolicznościami wynikającymi z art. 357 1 kodeksu
cywilnego. 4. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli
konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 5. Wszelkie zmiany umowy będą
dokonywane na następujących warunkach: a) zmiany umowy muszą być dokonane z zachowaniem formy
pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy, na wniosek jednej ze stron oraz za zgodą
obu stron. b) wniosek Wykonawcy o zmianę umowy winien być złożony nie później niż na 7 dni przed
upływem terminu obowiązywania umowy/ terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający
może wyrazić zgodę na dokonanie zmian umowy, pod warunkiem, że zmiany umowy leżą w interesie
Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|