GuidZP400 |
ec855220-0566-4c28-ad65-8f60f36076af
|
Biuletyn |
613800-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
|
Regon |
36706616700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pułaskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-337
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 7465505
|
Zamawiajacy fax |
85 7465630
|
Zamawiajacy email |
zsps2@um.bialystok.pl
|
Adres strony url |
https://zsps2.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zsps2.bialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej w postaci papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Białymstoku, ul. Pułaskiego 25, 15-337 Białystok (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
|
Numer referencyjny |
ZSP2.260.11.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku przy ul. Pułaskiego 25.
2. Zakres zamówienia obejmuje 7 części:
1) I część - mięso, drób, kiełbasy, wędliny,
2) II część - warzywa, owoce, ziemniaki, jaja,
3) III część - mleko i produkty mleczne,
4) IV część - produkty spożywcze różne,
5) V część - pieczywo i artykuły piekarskie,
6) VI część - mrożonki warzywne i owocowe,
7) VII część - ryby mrożone.
3. Opis produktów z przewidywaną ilością w okresie obowiązywania umowy w poszczególnych częściach zamówienia zawarto w zestawieniach rodzajowo-ilościowych (formularzach cenowych), stanowiących zał. nr 1-7 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów w zestawieniach rodzajowo – ilościowych zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy w każdej części zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości produktów (w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania) w granicach do 20% każdego produktu w danej części zamówienia w stosunku do ilości określonych w zestawieniach rodzajowo-ilościowych, w ramach ustalonego wynagrodzenia (ceny ofertowej).
Zmiana ilości zamawianych produktów nie powoduje dla zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będzie stanowiła zmiany umowy. Wynagrodzenie należne wykonawcy (nie przekraczające wysokości ceny ofertowej) zostanie obliczone na podstawie ilości i rodzaju faktycznie zamówionych i dostarczonych do zamawiającego artykułów żywnościowych oraz ich cen jednostkowych określonych przez wykonawcę w formularzach cenowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 4 stycznia 2021 r.) do dnia 31 grudnia 2021 r. (wszystkie części zamówienia)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca składa:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający, dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,
o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że nie podlegają oni wykluczeniu:
1) oświadczenie wstępne (na lub wg zał. nr 9 do SIWZ) – składają wszyscy wykonawcy - do oferty;
2) dokument, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa każdy z wykonawców – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej).
2. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -
- każdy z wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz
z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu (na lub wg załącznika nr 10 do SIWZ).
3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z par. 10 umowy:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach:
1) zmiany poszczególnych produktów (w tym ich opisu) wymienionych w zestawieniu rodzajowo- - ilościowym, w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub wstrzymania albo zaprzestana produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu spełniającego wymogi nie gorsze niż pierwotnego produktu, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych brutto.
W przypadku zmiany pojemności czy wagi opakowania, podana w formularzu cenowym cena, zostanie proporcjonalnie przeliczona na nową wielkość opakowania,
2) zmiany realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności w zakresie prawa żywnościowego, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,
3) zmiany cen jednostkowych brutto wskazanych w zestawieniu rodzajowo-ilościowym, oraz odpowiednio wartości umowy brutto określonej w § 3 ust. 1, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki,
4) zmiany cen jednostkowych brutto wskazanych w zestawieniu rodzajowo-ilościowym, oraz odpowiednio wartości umowy brutto określonej w § 3 ust. 1, wyłącznie w przypadku znacznego wzrostu (co najmniej 5%) cen na rynku i nie więcej niż o wskaźnik wzrostu cen danego artykułu ogłaszany w „Biuletynie Statystycznym województwa podlaskiego" wydawanym przez GUS w Białymstoku, nie wcześniej niż od dnia 1 kwietnia 2021 r. oraz nie częściej niż dwa razy w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli „Biuletyn Statystyczny województwa podlaskiego" nie będzie publikował wskaźnika wzrostu cen któregoś
z produktów, podwyżka będzie dokonana w oparciu o wskaźnik wzrostu średnich cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w tymże Biuletynie.
3. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1 i 2, jest złożenie wniosku (pocztą elektroniczną lub w formie pisemnej) z uzasadnieniem faktycznym i prawnym (jeżeli dotyczy) przez Stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez Strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 3, jest złożenie przez Stronę inicjującą zmianę wniosku (pocztą elektroniczną lub w formie pisemnej) wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym lub sporządzenie przez Strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. Zmiana ceny może nastąpić w terminie nie krótszym niż 21 dni od daty złożenia wniosku.
5. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4, jest złożenie przez Wykonawcę wniosku (pocztą elektroniczną lub w formie pisemnej) wraz z uzasadnieniem faktycznym
i prawnym, stanowiącym podstawę do żądania takiej zmiany. Zmiana ceny na wyższą może nastąpić w terminie nie krótszym niż 21 dni od daty złożenia wniosku o jej podwyższenie.
6. Jeżeli wskutek okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zachodzi konieczność zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającego uzasadnienie (z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany) oraz kalkulację opracowaną na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych brutto za poszczególne produkty, określonych
w formularzu cenowym, a w przypadku braku tych cen w ww. formularzu – kalkulację wg cen nie wyższych od cen rynkowych.
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:40
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
mięso, drób, kiełbasy, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku przy ul. Pułaskiego 25.
2. Zakres zamówienia obejmuje mięso, drób, kiełbasy, wędliny.
3. Opis produktów z przewidywaną ilością w okresie obowiązywania umowy zawarto w zestawieniu rodzajowo-ilościowym, stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
warzywa, owoce, ziemniaki, jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku przy ul. Pułaskiego 25.
2. Zakres zamówienia obejmuje warzywa, owoce, ziemniaki, jaja.
3. Opis produktów z przewidywaną ilością w okresie obowiązywania umowy zawarto w zestawieniu rodzajowo-ilościowym, stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
mleko i produkty mleczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku przy ul. Pułaskiego 25.
2. Zakres zamówienia obejmuje mleko i produkty mleczne.
3. Opis produktów z przewidywaną ilością w okresie obowiązywania umowy zawarto w zestawieniu rodzajowo-ilościowym, stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
produkty spożywcze różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku przy ul. Pułaskiego 25.
2. Zakres zamówienia obejmuje produkty spożywcze różne.
3. Opis produktów z przewidywaną ilością w okresie obowiązywania umowy zawarto w zestawieniu rodzajowo-ilościowym, stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pieczywo i artykuły piekarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku przy ul. Pułaskiego 25.
2. Zakres zamówienia obejmuje pieczywo i artykuły piekarskie.
3. Opis produktów z przewidywaną ilością w okresie obowiązywania umowy zawarto w zestawieniu rodzajowo-ilościowym, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
mrożonki warzywne i owocowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku przy ul. Pułaskiego 25.
2. Zakres zamówienia obejmuje mrożonki warzywne i owocowe.
3. Opis produktów z przewidywaną ilością w okresie obowiązywania umowy zawarto w zestawieniu rodzajowo-ilościowym, stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
ryby mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku przy ul. Pułaskiego 25.
2. Zakres zamówienia obejmuje ryby mrożone.
3. Opis produktów z przewidywaną ilością w okresie obowiązywania umowy zawarto w zestawieniu rodzajowo-ilościowym, stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy.
|
| |