Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej dla Gminnego Przedszkola w Starym Sączu w roku 2021

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-07 00:00:00
Instytucja Gminne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi
Miejscowość Stary S ącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Kakao,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Wody mineralne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616474-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 31425003, 158120003, 159810008, 158110006, 158700007, 158410005, 153324008, 158400008, 151000009, 152110006, 155000003, 153000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku 2021 na zasadach opisanych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 części:
Część 1: Jaja;
Część 2: Wyroby ciastkarskie i ciasta;
Część 3: Woda mineralna;
Część 4: Pieczywo;
Część 5: Przyprawy;
Część 6: Produkty przemiału ziarna;
Część 7: Różne artykuły;
Część 8: Dodatki deserowe;
Część 9: Mięso, wędliny, drób i jego przetwory;
Część 10: Ryby, mrożonki;
Część 11: Nabiał i jego przetwory;
Część 12: Warzywa, owoce, kiszonki.
3. Szczegółowy wykaz zamawianych produktów oraz ich szacunkową ilość określono w Formularzu asortymentowo-cenowym dla każdej z części (Załącznik nr 2 do SIWZ).
4. Ilości poszczególnych produktów podane w Formularzach asortymentowo-cenowych (Załącznik nr 2 do SIWZ) są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tzn. wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka z wymienionych części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie produktów.
6. Dostawy zamawianych towarów odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z tym że:
a) warzywa i owoce świeże, pieczywo oraz mięso i jego przetwory – codziennie,
b) artykuły różne, przyprawy, produkty przemiału ziarna, ryby i mrożonki, jaja, wyroby ciastkarskie i ciasta, dodatki deserowe, nabiał i jego przetwory – dwa razy w tygodniu,
c) woda mineralna – dwa razy w miesiącu,
d) w szczególnych przypadkach wykonawca zobowiązany będzie wykonać dostawę na żądanie.
7. Informacje na temat asortymentu kolejnych dostaw przekazywana będzie przez Zamawiającego telefonicznie lub mailem na co najmniej dwa dni przed terminem jej realizacji. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie - Wykonawca wykona je w ciągu 24 godzin.
8. Dostawy muszą być zrealizowane w dni powszednie, w godzinach 6:00 – 7:00 rano lub w godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego. Miejsce dostawy: Gminne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi, Osiedle Słoneczne bn, 33-340 Stary Sącz.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2020.2021 t.j. z dnia 2020.11.16) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6aa1e090-a899-461f-bc5c-62d3c2f6867e
Biuletyn 616474-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gminne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi
Regon 12142243400000
Zamawiajacy adres ulica Osiedle Słoneczne
Zamawiajacy miejscowosc Stary S ącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33-340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 446 04 86
Zamawiajacy fax 18 446 04 86
Zamawiajacy email gminneprzedszkole@gmail.com
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/starysacz,m,326230,gminne-przedszkole.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/starysacz,m,326230,gminne-przedszkole.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/starysacz,m,326230,gminne-przedszkole.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi, Osiedle Słoneczne bn, 33-340 Stary Sącz
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej dla Gminnego Przedszkola w Starym Sączu w roku 2021
Numer referencyjny PSS.272.03.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku 2021 na zasadach opisanych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 części: Część 1: Jaja; Część 2: Wyroby ciastkarskie i ciasta; Część 3: Woda mineralna; Część 4: Pieczywo; Część 5: Przyprawy; Część 6: Produkty przemiału ziarna; Część 7: Różne artykuły; Część 8: Dodatki deserowe; Część 9: Mięso, wędliny, drób i jego przetwory; Część 10: Ryby, mrożonki; Część 11: Nabiał i jego przetwory; Część 12: Warzywa, owoce, kiszonki. 3. Szczegółowy wykaz zamawianych produktów oraz ich szacunkową ilość określono w Formularzu asortymentowo-cenowym dla każdej z części (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Ilości poszczególnych produktów podane w Formularzach asortymentowo-cenowych (Załącznik nr 2 do SIWZ) są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tzn. wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka z wymienionych części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie produktów. 6. Dostawy zamawianych towarów odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z tym że: a) warzywa i owoce świeże, pieczywo oraz mięso i jego przetwory – codziennie, b) artykuły różne, przyprawy, produkty przemiału ziarna, ryby i mrożonki, jaja, wyroby ciastkarskie i ciasta, dodatki deserowe, nabiał i jego przetwory – dwa razy w tygodniu, c) woda mineralna – dwa razy w miesiącu, d) w szczególnych przypadkach wykonawca zobowiązany będzie wykonać dostawę na żądanie. 7. Informacje na temat asortymentu kolejnych dostaw przekazywana będzie przez Zamawiającego telefonicznie lub mailem na co najmniej dwa dni przed terminem jej realizacji. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie - Wykonawca wykona je w ciągu 24 godzin. 8. Dostawy muszą być zrealizowane w dni powszednie, w godzinach 6:00 – 7:00 rano lub w godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego. Miejsce dostawy: Gminne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi, Osiedle Słoneczne bn, 33-340 Stary Sącz. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2020.2021 t.j. z dnia 2020.11.16) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie - tzn. wykażą w zakresie każdej z części na którą składają ofertę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie – a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonują, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim zakresem części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę. Przez zamówienie odpowiadające swoim zakresem danej części zamówienia Zamawiający uzna sukcesywną dostawę produktów objętych tą częścią zamówienia realizowaną w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1 – 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punktach 1 – 3. 6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podmiotu dokumenty wymienione w punktach 1 – 3.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (załącznik nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Formularze asortymentowo-cenowe dotyczące każdej z części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę (załącznik nr 2 do SIWZ) – cena zawarta w Formularzu asortymentowo-cenowym musi być zgodna z ceną podaną w formularzu ofertowym 3. Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ): W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik Nr 7 do SIWZ – przykładowy wzór) – jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres dopuszczalnych zmian umowy oraz warunki na jakich zostaną dokonane określają istotne postanowienia umowy (Załączniki nr 5 SIWZ)
IV 4 4 data 2020-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • • administratorem Państwa danych osobowych jest Gminne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu, adres siedziby: Osiedle Słoneczne bn, 33-340 Stary Sącz, email: gminneprzedszkole@gmail.com. • Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej dla Gminnego Przedszkola w Starym Sączu w roku 2021” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres wymagany właściwymi przepisami dotyczącymi przechowywania dokumentacji przetargowej, a jeżeli okres przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy przekracza czas przechowywania dokumentacji – do czasu upływu terminu przedawnienia; • obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiadają Państwo:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych *;  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Państwu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. __________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jaj do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku 2021 na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.1 (formularz asortymentowo-cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyroby ciastkarskie i ciasta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15812000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku 2021 na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.2 (formularz asortymentowo-cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Woda mineralna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15981000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wody mineralnej do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku 2021 na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.3 (formularz asortymentowo-cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku 2021 na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.4 (formularz asortymentowo-cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Przyprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15870000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przypraw do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku 2021 na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.5 (formularz asortymentowo-cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Produkty przemiału ziarna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15841000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku 2021 na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.6 (formularz asortymentowo-cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Różne artykuły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15332400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku 2021 na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.7 (formularz asortymentowo-cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dodatki deserowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15840000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku 2021 na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.8 (formularz asortymentowo-cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny, drób i jego przetwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku 2021 na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.9 (formularz asortymentowo-cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Ryby, mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15211000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku 2021 na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.10 (formularz asortymentowo-cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Nabiał i jego przetwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku 2021 na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.11 (formularz asortymentowo-cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce, kiszonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku 2021 na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2.11 (formularz asortymentowo-cenowy).
  

Criterion

Kryteria Czas reakcji na reklamację
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)