Opieka autorska i asysta techniczna oraz zapewnienie usługi hostingu, przez okres 12 miesięcy, posiadanego przez Gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz oprogramowania Kadry i Płace

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-07 00:00:00
Instytucja Gmina Wałbrzych
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616242-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest objęcie opieką autorską i asystą techniczną oraz zapewnienie usługi hostingu przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, posiadanego przez gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz modułu Kadry i Płace.

W ramach usługi świadczenia opieki oraz asysty technicznej Zamawiający oczekuje od Wykonawcy: udzielania pomocy technicznej dla użytkowników modułów w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00 – 16.00; dostosowywania systemu oraz modułu KP do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu; uwierzytelniania serwerów za pomocą certyfikatów.
W ramach usługi hostingu Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zapewnienia wystarczającej ilości miejsca na serwerze oraz stałe (24 godziny na dobę) utrzymanie Systemu na serwerach internetowych Wykonawcy, umożliwiające dostęp do Systemu poprzez sieć Internet .

Gmina posiada System Zarządzania Oświatą, który składa się z następujących modułów i następujących funkcjonalności:
- System Zintegrowany – System wspomagający Zarządzanie Oświatą, umożliwia wprowadzanie danych tylko w jednym miejscu. Automatyczna wymienia dane pomiędzy aplikacjami/modułami. Zarządzanie użytkownikami jest centralne, a logowanie jednokrotne do wszystkich modułów/aplikacji. Zintegrowany z oprogramowaniem Krakfin, Rekord, Płatnik, Banki.
- Kadry i Płace – rejestrowanie danych placówek oświatowych w zakresie danych niezbędnych do przygotowania wszelkich dokumentów wewnętrznych oraz zewnętrznych; rejestrowanie kadrowych danych pracowników; wydruki dokumentów kadrowych (umowy, rozwiązywanie umów, urlopy, świadectwa pracy etc); przygotowanie elektronicznych dokumentów zgłoszeniowych i wygłoszeniowych do ZUS; integracja modułu w ramach Systemu Zintegrowanego, raportowanie do SIO i GUS; rejestrowanie danych o zatrudnieniu pracowników niezbędnych w celach płacowych; udostępnienie danych wypłat i potrąceń w układzie klasyfikacji budżetowej do systemu finansowo-księgowego,
import danych dotyczących godzin ponadwymiarowych i doraźnych zastępstw dla celów naliczenia wynagrodzenia za dodatkowe godziny pracy nauczycieli z modułu Organizacji zastępstw i dyżurów; obliczanie wartości należności okresowych lub jednorazowych; przygotowanie elektronicznych zestawień zbiorczych do ZUS (DRA, RCA, RZA, RSA) gotowych do importu do programu Płatnik; parametrów obliczania składek ZUS, rachunków bankowych do przelewów, kredytów i pożyczek, potrąceń indywidualnych; przygotowanie informacji o przelewach oraz eksport przelewów w postaci elektronicznej (do systemu bankowego); eksport informacji o przelewach do urzędów skarbowych w postaci elektronicznej (do systemu bankowego); przygotowanie formularzy podatkowych do rozliczeń z urzędami skarbowymi.

W niniejszym postępowaniu Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
2.1. Wykonawca (oraz jego podwykonawcy i dalsi podwykonawcy) jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy – przez cały okres ich wykonywania. Powyższy obowiązek w szczególności dotyczy następujących czynności:
- udzielania pomocy technicznej użytkownikom oprogramowania.
2.2. Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia kontrolne wobec zobowiązania Wykonawcy, o którym mowa w ust. 2.1:
2.2.1. W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów,
2.2.2. W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji umowy:
a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji umowy czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
2.3. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f56d3426-0e85-48b5-bf2a-328e8203702a
Biuletyn 616242-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Wałbrzych
Regon 57959500000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Magistracki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 64 44 972; 74 64 44 980,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email bzp@um.walbrzych.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Elektronicznie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Obsługi Klienta, ul. Sienkiewicza 6, 58-300 Wałbrzych
Nazwa nadana zamowieniu Opieka autorska i asysta techniczna oraz zapewnienie usługi hostingu, przez okres 12 miesięcy, posiadanego przez Gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz oprogramowania Kadry i Płace
Numer referencyjny BZP.271.122.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest objęcie opieką autorską i asystą techniczną oraz zapewnienie usługi hostingu przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, posiadanego przez gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz modułu Kadry i Płace. W ramach usługi świadczenia opieki oraz asysty technicznej Zamawiający oczekuje od Wykonawcy: udzielania pomocy technicznej dla użytkowników modułów w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00 – 16.00; dostosowywania systemu oraz modułu KP do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu; uwierzytelniania serwerów za pomocą certyfikatów. W ramach usługi hostingu Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zapewnienia wystarczającej ilości miejsca na serwerze oraz stałe (24 godziny na dobę) utrzymanie Systemu na serwerach internetowych Wykonawcy, umożliwiające dostęp do Systemu poprzez sieć Internet . Gmina posiada System Zarządzania Oświatą, który składa się z następujących modułów i następujących funkcjonalności: - System Zintegrowany – System wspomagający Zarządzanie Oświatą, umożliwia wprowadzanie danych tylko w jednym miejscu. Automatyczna wymienia dane pomiędzy aplikacjami/modułami. Zarządzanie użytkownikami jest centralne, a logowanie jednokrotne do wszystkich modułów/aplikacji. Zintegrowany z oprogramowaniem Krakfin, Rekord, Płatnik, Banki. - Kadry i Płace – rejestrowanie danych placówek oświatowych w zakresie danych niezbędnych do przygotowania wszelkich dokumentów wewnętrznych oraz zewnętrznych; rejestrowanie kadrowych danych pracowników; wydruki dokumentów kadrowych (umowy, rozwiązywanie umów, urlopy, świadectwa pracy etc); przygotowanie elektronicznych dokumentów zgłoszeniowych i wygłoszeniowych do ZUS; integracja modułu w ramach Systemu Zintegrowanego, raportowanie do SIO i GUS; rejestrowanie danych o zatrudnieniu pracowników niezbędnych w celach płacowych; udostępnienie danych wypłat i potrąceń w układzie klasyfikacji budżetowej do systemu finansowo-księgowego, import danych dotyczących godzin ponadwymiarowych i doraźnych zastępstw dla celów naliczenia wynagrodzenia za dodatkowe godziny pracy nauczycieli z modułu Organizacji zastępstw i dyżurów; obliczanie wartości należności okresowych lub jednorazowych; przygotowanie elektronicznych zestawień zbiorczych do ZUS (DRA, RCA, RZA, RSA) gotowych do importu do programu Płatnik; parametrów obliczania składek ZUS, rachunków bankowych do przelewów, kredytów i pożyczek, potrąceń indywidualnych; przygotowanie informacji o przelewach oraz eksport przelewów w postaci elektronicznej (do systemu bankowego); eksport informacji o przelewach do urzędów skarbowych w postaci elektronicznej (do systemu bankowego); przygotowanie formularzy podatkowych do rozliczeń z urzędami skarbowymi. W niniejszym postępowaniu Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. 2.1. Wykonawca (oraz jego podwykonawcy i dalsi podwykonawcy) jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy – przez cały okres ich wykonywania. Powyższy obowiązek w szczególności dotyczy następujących czynności: - udzielania pomocy technicznej użytkownikom oprogramowania. 2.2. Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia kontrolne wobec zobowiązania Wykonawcy, o którym mowa w ust. 2.1: 2.2.1. W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, 2.2.2. W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji umowy: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji umowy czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 2.3. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie w niniejszym postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie w niniejszym postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie w niniejszym postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 2. Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ, w oryginale (w przypadku oferty w formie pisemnej – oświadczenie w formie papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem, w przypadku oferty elektronicznej – w postaci elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym), c) Dokument, o którym mowa w rozdziale VI pkt 5 niniejszej SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy), d) Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, i dopuszczalne będą w warunkach określonych w projekcie umowy.
IV 4 4 data 2020-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Bezawaryjny czas działania (uptime) wyrażony w %
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)