GuidZP400 |
afc933d4-1a29-4610-b684-2f5de9e6ae2d
|
Biuletyn |
616318-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień"
|
Regon |
241797931
|
Zamawiajacy adres ulica |
Imieli
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świętochłowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-605
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
327710450, 570988222
|
Zamawiajacy fax |
327710450
|
Zamawiajacy email |
kadry@mdps.eu, zlotajesien@mdps.eu
|
Adres strony url |
www.bip.mdpsswietochlowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.mdpsswietochlowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.mdpsswietochlowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Dom Pomocy Społecznej „Złota Jesień” ul. Imieli 12, 41-605 Świętochłowice.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ “ZŁOTA JESIEŃ” W ŚWIĘTOCHŁOWICACH – W PODZIALE NA 2 ZADANIA
|
Numer referencyjny |
2/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej „Złota Jesień”w Świętochłowicach wraz z wniesieniem i rozładunkiem w magazynach przy ul. Imieli 12 w Świętochłowicach.
2. Przedmiot zamówienia została podzielony na dwie (2) części:
1) część I zamówienia: Mięso i wyroby mięsne,
2) część II zamówienia: Pieczywo i wyroby piekarnicze.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia określa załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia określa załącznik nr 2b do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy.
5. Ilości artykułów podane w zestawieniach asortymentu zarówno dla części I jak i II zamówienia są danymi szacunkowymi i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
6. Dostawy realizowane będą na podstawie zamówienia pisemnego przesyłanego pocztą elektroniczną lub składanego telefonicznie w każdym następnym dniu po zgłoszeniu zamówienia lub w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w dni powszednie codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 700 do 1000.
7. Wykonawca zobowiązany będzie: do bezpłatnego dowozu towaru transportem spełniającym wymagania sanitarne, należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu ( opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu), wniesienia wraz z rozładunkiem w magazynie określonym w ust. 1 niniejszego paragrafu, i weźmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za towar do momentu jego odbioru w magazynie Zamawiającego oraz poniesie z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiany towar bezwzględnie w dni oraz w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej.
10. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonym w SIWZ, musi posiadać termin przydatności do spożycia. (Po podpisaniu umowy wymagane będzie dostarczenie karty produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami unijnymi w tym zakresie).
11. Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych albo wad jakościowych w momencie dostawy, odmówi przyjęcia zakwestionowanej partii towaru i zażąda wymiany na wolny od wad i zgodny ilościowo z pierwotnym zamówieniem w terminie do trzech godzin od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wszczynał procedury reklamacyjnej, Zamienna partia towaru podlega odbiorowi ilościowemu i jakościowemu.
12. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru (bądź pozostawienia towaru bez wniesienia do magazynu i bez odbioru przez Zamawiającego) a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej placówce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę i będą potrącane z bieżących płatności (faktur).
13. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w tym wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda następujących dokumentów
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
2) w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca winien złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 1),
2) wypełniony i podpisany formularz cenowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 2a), dla części I zamówienia w przypadku składania oferty w zakresie części I zamówienia,
3) wypełniony i podpisany formularz cenowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 2b), dla części II zamówienia w przypadku składania oferty w zakresie części II zamówienia,
4) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (treść oświadczenia w załączniku nr 3)
5) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw (firm) podwykonawców (w treści formularza ofertowego),
6) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
7) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych,
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany podatku VAT o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą.
|
IV 4 4 data |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wyroby mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia określa załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby piekarnicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia określa załącznik nr 2b do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy.
|
| |