Dostawa laptopów dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Koszalinie
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616209-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego laptopów w ilości 43 szt. dla jednostek wskazanych poniżej: 35 szt. dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7 oraz 3 szt. dla Sądu Rejonowego w Sławnie, ul. I Pułku Ułanów 20, 76-100 Sławno, 5 szt. dla Sadu Rejonowego w Wałczu, ul. Sądowa 2, 78-600 Wałcz. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 lat gwarancji. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia na własny koszt (wraz z rozładunkiem) do siedziby jednostek wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez poszczególne jednostki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 485ecb5f-0790-436d-a9aa-b56e7fe88f54
Biuletyn 616209-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Koszalinie
Regon 32252536061000
Zamawiajacy adres ulica ul. Waryńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-541
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 428 742
Zamawiajacy fax 943 423 755
Zamawiajacy email informatyk@koszalin.so.gov.pl
Adres strony url https://koszalin.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka sektora finansów publicznych – Sąd.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://koszalin.so.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://koszalin.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, Biuro Podawcze; 75-541 Koszalin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa laptopów dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
Numer referencyjny ZP-2151-7/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego laptopów w ilości 43 szt. dla jednostek wskazanych poniżej: 35 szt. dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7 oraz 3 szt. dla Sądu Rejonowego w Sławnie, ul. I Pułku Ułanów 20, 76-100 Sławno, 5 szt. dla Sadu Rejonowego w Wałczu, ul. Sądowa 2, 78-600 Wałcz. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 lat gwarancji. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia na własny koszt (wraz z rozładunkiem) do siedziby jednostek wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez poszczególne jednostki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta urządzenia z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważnej, w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub rozwoju - urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych – certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta urządzenia, 2. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważnymi w zakresie dystrybucji lub sprzedaży sprzętu komputerowego – certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla Wykonawcy, 3. Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia – certyfikat potwierdzony za zgodność z oryginałem, 4. Dokument poświadczający głośność oferowanego urządzenia na poziomie maksymalnie 22 dB w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego IDLE – pomiar zgodny z normą PN-EN ISO 7779 lub równoważną oraz wykazany zgodnie z normą PN-EN ISO 9296 lub równoważną (oświadczenie producenta lub raport badawczy potwierdzający powyższe wymagania), 5. Dokument poświadczający poprawną współpracę oferowanego modelu urządzenia z systemem operacyjnym Windows 10 (oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta, dopuszcza się także wydruk lub „zrzut ekranu” ze strony internetowej Microsoft WHCL), 6. Oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta potwierdzające zgodność wszystkich parametrów oferowanego urządzenia wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. 7. bieżący raport z testu wydajności PassMark PerformanceTest CPU Mark potwierdzający osiągnięcie przez procesor, w który wyposażone jest oferowane urządzenie wyniku wydajności min. 8000 pkt Passmark CPU Mark – wydruk z przeprowadzonego testu lub „zrzut ekranu” ze strony internetowej (Jeżeli w załączonej tabeli „PassMark-CPU Benchmarks 03-09-2020” brakuje wyników dla zaoferowanego procesora – należy wówczas załączyć raport).
Inne dokumenty niewymienione a) formularz ofertowy (załącznik nr 1) wraz z wypełnionym załącznikiem nr 1a oraz oświadczenia określone w pkt 4.1 SIWZ (załącznik nr 2 i 3), b) pełnomocnictwo; c) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności zastosowania formy pisemnego aneksu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego: 1) zmiany zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a) zmiany na model o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) niezmienności wynagrodzenia umownego lub jego obniżenie; c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu potwierdzającego że: - wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; - Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn; d) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego urządzenia wymaganych na etapie składania ofert. 2) zmiany części składowych zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami: a) zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego; c) zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie. 3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, 4) zmiana zasad naliczania i dokonywana zapłaty podatku od towarów i usług od wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin udzielonej gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)