ZP/25/PN/20

Data publikacji 2020-12-14
Data zakończenia 2020-12-28 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Śrem
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766523-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu jednorazowego użytku

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef8ca318-9196-4deb-bb5d-f5818a09fdf2
Biuletyn 766523-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 30177867200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chełmońskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Śrem
Zamawiajacy kod pocztowy 63-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 612 815 462
Zamawiajacy fax 612 835 788
Zamawiajacy email zaopatrzeni@szpital-srem.pl
Adres strony url www.szpitalwsremie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalwsremie.pl
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp z o. o. SEKRETARIAT I piętro
Nazwa nadana zamowieniu ZP/25/PN/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie zał. nr 2
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oświadczenia o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu oferowanych produktów, posiadających pozwolenie na dopuszczenie do obrotu z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub Rady Unii Europejskiej lub Komisji Europejskiej zgodnie z obowiązującym Prawem Farmaceutycznym , ustawa z dnia 6 września 2001r Prawo Farmaceutyczne ( tj. Dz.U. Z 2008r Nr 45 poz.271 ze zm.) - dotyczy asortymentu , w przypadku którego przedmiotowe świadectwo zgodnie z przepisami prawa jest wymagane, lub oświadczenia o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów – załącznik nr 4 W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przesłania kopii dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu poświadczonych za zgodność z orginałem przez Wykonawcę. b) oświadczenia, że oferowany wyroby medyczne posiadają Deklaracje zgodności i certyfikat Jednostki Notyfikowanej i są oznakowane znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych ( D.U.z 2017r nr 211 z późn. Zmianami)- załącznik nr 4
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na mocy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieniach publicznych (Dz. U. z 2019r. poz 1843, z późn. zm) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy. 2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku: zmiany stawki VAT, zmiany cen urzędowych, zmiany stawek celnych, proporcjonalnie do tych zmian oraz zmiany kursu walut powyżej 5% w przypadku wyrobów importowanych. 3. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Dostawcy bez zmian samego Dostawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). 4. Dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Dostawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości. 5. Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości. 6. Dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie ilości danego produktu w obrębie pakietu w ramach jego wartości. 7. W przypadku braku dostawy z winy producenta (chwilowy brak produkcji) dopuszczalne jest dostarczanie produktu równoważnego innego producenta bez zmiany ceny. 8. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody Zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu.
IV 4 4 data 2020-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiert 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 28
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 31
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 35
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)