| GuidZP400 |
6e6e572d-6065-4a48-830b-b71d0c955aaa
|
| Biuletyn |
766987-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
67998300000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ruda
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Przasnysz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
06-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
029 752 30 45
|
| Zamawiajacy fax |
0 29 752 30 46
|
| Zamawiajacy email |
dpsruda@o2.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsprzasnysz.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej, ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie ( paczce). Kopertę ( paczkę) należy opisać następująco: Dom Pomocy Społecznej dla dorosłych niepełnosprawnych intelektualnie w Przasnyszu, ul Ruda 1, 06-300 Przasnysz, Oferta na: Dostawę mięsa, wędlin oraz drobiu dla DomuPomocy Społecznej w Przasnyszu"
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej dla dorosłych niepełnosprawnych intelektualnie w Przasnyszu, ul. Ruda 1, 06-300 Przasnysz, pokój nr 2- sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Przasnyszu
|
| Numer referencyjny |
DPS.ZG.263.35.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu do Domu Pomocy Społecznej dla dorosłych niepełnosprawnych intelektualnie w Przasnyszu, ul. Ruda 1.
Zakres zamówienia:
1) Bezgotówkowa sprzedaż mięsa, wędlin i drobiu
2) Dostawy do siedziby Zamawiającego
3) Rozładunek mięsa, wędlin i drobiu do magazynu Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy polegającej na zwiększeniu bieżących dostaw.
|
| Okres w miesiacach |
15
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na co najmniej 10 000,00 zł
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają̨ wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
|
| Zakresie warunkow udzialu |
dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofert załącznik nr1 formularz asortymentowo- cenowy załącznik nr 1a Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 4 oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO załącznik nr 5 klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych załącznik nr 6 , ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w pkt 19.5 SIWZ przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian do niniejszej umowy, spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony: a/ zmniejszenia ilości wykonanej dostawy, w zakresie ilościowym i wartościowym; b/ zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych 2. Zmiana dostarczanego asortymentu może nastąpić w przypadku: a/ zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej, b/ zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c/ niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|