Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, w asortymencie określonym w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Towar dopuszczony do obrotu na terenie RP i zgodny z Polską Normą i powinien spełniać odpowiednie wymogi jakościowe zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.Dz. U. z 2019 r., poz. 1252 ze zm.).
Pieczywo, artykuły spożywcze różne, wyroby garmażeryjne mrożone, produkty zbożowe oraz inne artykuły stanowiące przedmiot zamówienia są artykułami powszechnie dostępnymi o standardach jakościowych ustalonych w Polskich normach. Przedmiot zamówienia nie generuje żadnych kosztów na etapie realizacji zamówienia, ponieważ zamawiane artykuły spożywcze w odpowiednich ilościach przeznaczone będą do bieżącej konsumpcji.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.00.00.00-6 – produkty spożywcze różne
15.81.00.00-9- pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
15.60.00.00-4 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15.40.00.00-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Opakowania powinny być szczelne, bez uszkodzeń, oznakowane i zawierać informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy towaru, jego klasy jakości, składu w tym zawartości alergenów, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi, składanymi telefonicznie określającymi każdorazowo asortyment i ilość, w terminach:
Część 4 – Pieczywo, wyroby piekarnicze i cukiernicze – 24 godziny,
pozostałe części – 3 dni licząc od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.
Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu. Opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością i spełniać wymogi sanitarno-higieniczne tj. czyste, odpowiednio zabezpieczone przed deszczem i śniegiem. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do magazynu żywnościowego w siedzibie Zamawiającego. Zjazd do magazynu żywnościowego na terenie Szpitala drogą przy nachyleniu 13% w kierunku magazynu, zakończoną zakrętem o kącie ok. 90º.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ 1 – PRODUKTY SPOŻYWCZE RÓŻNE
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych różnych. Przedmiot zamówienia został opisany przy pomocy nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień.
Wspólny słownik zamówień
kod główny CPV 15800000-6 produkty spożywcze różne
CPV 15872000-1 zioła i przyprawy korzenne
CPV 15841000-5 kakao
CPV 15320000-7 soki owocowe i warzywne
CPV 15871110-8 ocet
2. Dostarczane produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta umożliwiające stwierdzenie terminu przydatności do spożycia, zweryfikowanie ich składu oraz w gramaturze wskazanej w Formularzu oferty.
ZNAKOWANIE: zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252).
ŚRODKI TRANSPORTU: zgodnie z rozdziałem IV załącznika II do rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych powinny być utrzymywane w czystości i w dobrym stanie technicznym, aby chronić żywność przed zanieczyszczeniem. Muszą być tak zaprojektowane i skonstruowane, by możliwe było ich właściwe czyszczenie i/lub dezynfekcja.
JAKOŚĆ, HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO ŻYWNOSCI: Dostarczony towar powinien być pozbawiony zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, bez oznak i obecności pleśni, szkodników, bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych i spełniać wymagania następujących aktów prawnych:
– Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252)
– ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności
– Rozporządzenie (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych
– Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych
– Rozporządzenie (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego
– ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (WE) NR 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności
3. Szczegółowe wymagania dla poszczególnych rodzajów produktów będących przedmiotem zamówienia:
Następujące produkty: budyń, kisiel, galaretka owocowa, syrop malinowy -
– bez dodatku syropu glukozowo-fruktozowego;
– nie zawierające następujących dodatków do żywności: Żółcień pomarańczowa (E110), Żółcień chinolinowa (E 104), Azorubina/karmoizyna (E 122), Czerwień allura (E 129), Tartrazyna (E 102), Pąs 4R/ czerwień koszenilowa (E 124)
CZĘŚĆ 2 – CUKIER, SÓL, TŁUSZCZE ROŚLINNE, PRODUKTY ZBOŻOWE, MAKARON, MUSZTARDA, KETCHUP, MAJONEZ, PRODUKTY Z SOI ORAZ BEZGLUTENOWE
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa cukru, soli, tłuszczy roślinnych, produktów zbożowych, makaronu, musztardy, ketchupu, majonezu, produktów z soi oraz bezglutenowych
Przedmiot zamówienia został opisany przy pomocy nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień.
Wspólny słownik zamówień
kod główny CPV 15800000-6 produkty spożywcze różne
CPV 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
CPV 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
2. Dostarczane produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta umożliwiające stwierdzenie terminu przydatności do spożycia, zweryfikowanie ich składu oraz w gramaturze wskazanej w Formularzu oferty
ZNAKOWANIE: zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252).
ŚRODKI TRANSPORTU: zgodnie z rozdziałem IV załącznika II do rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych powinny być utrzymywane w czystości i w dobrym stanie technicznym, aby chronić żywność przed zanieczyszczeniem. Muszą być tak zaprojektowane i skonstruowane, by możliwe było ich właściwe czyszczenie i/lub dezynfekcja.
JAKOŚĆ, HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO ŻYWNOSCI: Dostarczony towar powinien być pozbawiony zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, bez oznak i obecności pleśni, szkodników, bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych i spełniać wymagania następujących aktów prawnych:
– Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252)
– ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności
– Rozporządzenie (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych
– Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych
– Rozporządzenie (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego
3. Szczegółowe wymagania dla poszczególnych rodzajów produktów będących przedmiotem zamówienia:
- produkty sypkie dostarczane w workach do 25 kg;
- ketchup – wyprodukowany z co najmniej ze 120g pomidorów na 100g produktu
- majonez - zawartość oleju rzepakowego min. 60% oraz żółtka jaja kurzego min. 4% opakowania o pojemności
0,9-2kg
CZĘŚĆ 3 – SŁODYCZE, MIÓD, SŁONE PRZEKĄSKI
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa słodyczy, miodu, słonych przekąsek.
Przedmiot zamówienia został opisany przy pomocy nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień.
Wspólny słownik zamówień
kod główny CPV 15800000-6 produkty spożywcze różne
CPV 03142100-9 miód naturalny
CPV 15842300-5 wyroby cukiernicze
2. Dostarczane produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta umożliwiające stwierdzenie terminu przydatności do spożycia, zweryfikowanie ich składu oraz w gramaturze wskazanej w Formularzu oferty.
ZNAKOWANIE: zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252).
ŚRODKI TRANSPORTU: zgodnie z rozdziałem IV załącznika II do rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych powinny być utrzymywane w czystości i w dobrym stanie technicznym, aby chronić żywność przed zanieczyszczeniem. Muszą być tak zaprojektowane i skonstruowane, by możliwe było ich właściwe czyszczenie i/lub dezynfekcja.
JAKOŚĆ, HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO ŻYWNOSCI: Dostarczony towar powinien być pozbawiony zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, bez oznak i obecności pleśni, szkodników, bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych i spełniać wymagania następujących aktów prawnych:
– Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252)
– Rozporządzenie (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych
– Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych
– Rozporządzenie (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego
– ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (WE) NR 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności
CZĘŚĆ 4 – PIECZYWO, WYROBY PIEKARNICZE I CUKIERNICZE
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych i cukierniczych. Przedmiot zamówienia został opisany przy pomocy nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień.
Wspólny słownik zamówień
kod główny CPV 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
CPV 15842300-5 wyroby cukiernicze
2. Dostarczane produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta umożliwiające stwierdzenie terminu przydatności do spożycia, zweryfikowanie ich składu oraz w gramaturze wskazanej w Formularzu oferty.
ZNAKOWANIE: zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252).
ŚRODKI TRANSPORTU: zgodnie z rozdziałem IV załącznika II do rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych powinny być utrzymywane w czystości i w dobrym stanie technicznym, aby chronić żywność przed zanieczyszczeniem. Muszą być tak zaprojektowane i skonstruowane, by możliwe było ich właściwe czyszczenie i/lub dezynfekcja.
JAKOŚĆ, HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO ŻYWNOSCI: Dostarczony towar powinien być pozbawiony zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, bez oznak i obecności pleśni, szkodników, bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych i spełniać wymagania następujących aktów prawnych:
– Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252)
– ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności
– Rozporządzenie (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych
– Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych
– Rozporządzenie (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego
– ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (WE) NR 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności
|
| GuidZP400 |
56a22106-ffa0-4de7-b559-5a206ca813d1
|
| Biuletyn |
767986-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
|
| Regon |
29346200000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Srebrniki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
80-282
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
58 52 47 500
|
| Zamawiajacy fax |
585 247 520
|
| Zamawiajacy email |
dzpublicznych@wsp-bilikiewicz.pl
|
| Adres strony url |
www.wsp-bilikiewicz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz/proceedings
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz/proceedings
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz/proceedings
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Przesłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego przy ul. Srebrniki 17 w Gdańsku – pok. 4
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych
|
| Numer referencyjny |
Adm 19/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, w asortymencie określonym w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Towar dopuszczony do obrotu na terenie RP i zgodny z Polską Normą i powinien spełniać odpowiednie wymogi jakościowe zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.Dz. U. z 2019 r., poz. 1252 ze zm.).
Pieczywo, artykuły spożywcze różne, wyroby garmażeryjne mrożone, produkty zbożowe oraz inne artykuły stanowiące przedmiot zamówienia są artykułami powszechnie dostępnymi o standardach jakościowych ustalonych w Polskich normach. Przedmiot zamówienia nie generuje żadnych kosztów na etapie realizacji zamówienia, ponieważ zamawiane artykuły spożywcze w odpowiednich ilościach przeznaczone będą do bieżącej konsumpcji.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.00.00.00-6 – produkty spożywcze różne
15.81.00.00-9- pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
15.60.00.00-4 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15.40.00.00-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Opakowania powinny być szczelne, bez uszkodzeń, oznakowane i zawierać informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy towaru, jego klasy jakości, składu w tym zawartości alergenów, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi, składanymi telefonicznie określającymi każdorazowo asortyment i ilość, w terminach:
Część 4 – Pieczywo, wyroby piekarnicze i cukiernicze – 24 godziny,
pozostałe części – 3 dni licząc od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.
Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu. Opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością i spełniać wymogi sanitarno-higieniczne tj. czyste, odpowiednio zabezpieczone przed deszczem i śniegiem. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do magazynu żywnościowego w siedzibie Zamawiającego. Zjazd do magazynu żywnościowego na terenie Szpitala drogą przy nachyleniu 13% w kierunku magazynu, zakończoną zakrętem o kącie ok. 90º.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ 1 – PRODUKTY SPOŻYWCZE RÓŻNE
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych różnych. Przedmiot zamówienia został opisany przy pomocy nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień.
Wspólny słownik zamówień
kod główny CPV 15800000-6 produkty spożywcze różne
CPV 15872000-1 zioła i przyprawy korzenne
CPV 15841000-5 kakao
CPV 15320000-7 soki owocowe i warzywne
CPV 15871110-8 ocet
2. Dostarczane produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta umożliwiające stwierdzenie terminu przydatności do spożycia, zweryfikowanie ich składu oraz w gramaturze wskazanej w Formularzu oferty.
ZNAKOWANIE: zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252).
ŚRODKI TRANSPORTU: zgodnie z rozdziałem IV załącznika II do rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych powinny być utrzymywane w czystości i w dobrym stanie technicznym, aby chronić żywność przed zanieczyszczeniem. Muszą być tak zaprojektowane i skonstruowane, by możliwe było ich właściwe czyszczenie i/lub dezynfekcja.
JAKOŚĆ, HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO ŻYWNOSCI: Dostarczony towar powinien być pozbawiony zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, bez oznak i obecności pleśni, szkodników, bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych i spełniać wymagania następujących aktów prawnych:
– Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252)
– ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności
– Rozporządzenie (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych
– Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych
– Rozporządzenie (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego
– ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (WE) NR 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności
3. Szczegółowe wymagania dla poszczególnych rodzajów produktów będących przedmiotem zamówienia:
Następujące produkty: budyń, kisiel, galaretka owocowa, syrop malinowy -
– bez dodatku syropu glukozowo-fruktozowego;
– nie zawierające następujących dodatków do żywności: Żółcień pomarańczowa (E110), Żółcień chinolinowa (E 104), Azorubina/karmoizyna (E 122), Czerwień allura (E 129), Tartrazyna (E 102), Pąs 4R/ czerwień koszenilowa (E 124)
CZĘŚĆ 2 – CUKIER, SÓL, TŁUSZCZE ROŚLINNE, PRODUKTY ZBOŻOWE, MAKARON, MUSZTARDA, KETCHUP, MAJONEZ, PRODUKTY Z SOI ORAZ BEZGLUTENOWE
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa cukru, soli, tłuszczy roślinnych, produktów zbożowych, makaronu, musztardy, ketchupu, majonezu, produktów z soi oraz bezglutenowych
Przedmiot zamówienia został opisany przy pomocy nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień.
Wspólny słownik zamówień
kod główny CPV 15800000-6 produkty spożywcze różne
CPV 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
CPV 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
2. Dostarczane produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta umożliwiające stwierdzenie terminu przydatności do spożycia, zweryfikowanie ich składu oraz w gramaturze wskazanej w Formularzu oferty
ZNAKOWANIE: zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252).
ŚRODKI TRANSPORTU: zgodnie z rozdziałem IV załącznika II do rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych powinny być utrzymywane w czystości i w dobrym stanie technicznym, aby chronić żywność przed zanieczyszczeniem. Muszą być tak zaprojektowane i skonstruowane, by możliwe było ich właściwe czyszczenie i/lub dezynfekcja.
JAKOŚĆ, HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO ŻYWNOSCI: Dostarczony towar powinien być pozbawiony zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, bez oznak i obecności pleśni, szkodników, bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych i spełniać wymagania następujących aktów prawnych:
– Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252)
– ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności
– Rozporządzenie (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych
– Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych
– Rozporządzenie (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego
3. Szczegółowe wymagania dla poszczególnych rodzajów produktów będących przedmiotem zamówienia:
- produkty sypkie dostarczane w workach do 25 kg;
- ketchup – wyprodukowany z co najmniej ze 120g pomidorów na 100g produktu
- majonez - zawartość oleju rzepakowego min. 60% oraz żółtka jaja kurzego min. 4% opakowania o pojemności
0,9-2kg
CZĘŚĆ 3 – SŁODYCZE, MIÓD, SŁONE PRZEKĄSKI
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa słodyczy, miodu, słonych przekąsek.
Przedmiot zamówienia został opisany przy pomocy nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień.
Wspólny słownik zamówień
kod główny CPV 15800000-6 produkty spożywcze różne
CPV 03142100-9 miód naturalny
CPV 15842300-5 wyroby cukiernicze
2. Dostarczane produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta umożliwiające stwierdzenie terminu przydatności do spożycia, zweryfikowanie ich składu oraz w gramaturze wskazanej w Formularzu oferty.
ZNAKOWANIE: zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252).
ŚRODKI TRANSPORTU: zgodnie z rozdziałem IV załącznika II do rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych powinny być utrzymywane w czystości i w dobrym stanie technicznym, aby chronić żywność przed zanieczyszczeniem. Muszą być tak zaprojektowane i skonstruowane, by możliwe było ich właściwe czyszczenie i/lub dezynfekcja.
JAKOŚĆ, HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO ŻYWNOSCI: Dostarczony towar powinien być pozbawiony zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, bez oznak i obecności pleśni, szkodników, bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych i spełniać wymagania następujących aktów prawnych:
– Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252)
– Rozporządzenie (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych
– Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych
– Rozporządzenie (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego
– ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (WE) NR 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności
CZĘŚĆ 4 – PIECZYWO, WYROBY PIEKARNICZE I CUKIERNICZE
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych i cukierniczych. Przedmiot zamówienia został opisany przy pomocy nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień.
Wspólny słownik zamówień
kod główny CPV 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
CPV 15842300-5 wyroby cukiernicze
2. Dostarczane produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta umożliwiające stwierdzenie terminu przydatności do spożycia, zweryfikowanie ich składu oraz w gramaturze wskazanej w Formularzu oferty.
ZNAKOWANIE: zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252).
ŚRODKI TRANSPORTU: zgodnie z rozdziałem IV załącznika II do rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych powinny być utrzymywane w czystości i w dobrym stanie technicznym, aby chronić żywność przed zanieczyszczeniem. Muszą być tak zaprojektowane i skonstruowane, by możliwe było ich właściwe czyszczenie i/lub dezynfekcja.
JAKOŚĆ, HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO ŻYWNOSCI: Dostarczony towar powinien być pozbawiony zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, bez oznak i obecności pleśni, szkodników, bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych i spełniać wymagania następujących aktów prawnych:
– Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252)
– ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności
– Rozporządzenie (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych
– Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych
– Rozporządzenie (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego
– ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (WE) NR 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-03-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2022-02-28T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez
Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 4 do SIWZ
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez
Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 4 do SIWZ
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez
Wykonawcę oświadczenia, w oparciu o wzór – Załącznik nr 4 do SIWZ
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy, formularz cenowy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Oferta (wraz z załącznikami) powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy
papierowej – tradycyjnej - (napisana na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną
techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i
zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty) lub elektronicznej pod rygorem
nieważności i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w takiej sytuacji Wykonawca składa
ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz wybierając przedmiotowe postępowanie).
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury przepisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. W takiej sytuacji strony zawrą aneks do umowy na wniosek Wykonawcy.
2. Do umowy ma zastosowanie przepis art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmian w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – Prawo zamówień publicznych;
2) zmian, w tym o charakterze istotnym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia na nie zgody przez Zamawiającego tj. w sytuacjach:
a) zmiany terminu wykonania zamówienia, w razie wystąpienia siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowe, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny,
b) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia ` związane z zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron umowy okoliczności powodujących rezygnację lub wyłączenie z realizacji określonego zakresu przedmiotu zamówienia z punktu widzenia Zamawiającego, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia,
c) zmiany terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego,
d) w sytuacji wskazanej w § 4 ust. 8 umowy.
4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być wyrażony na piśmie.
5. Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadomienia się o zmianach ich danych wskazanych w komparycji umowy, pod rygorem uznania korespondencji wysłanej na dotychczasowe dane ze skutkiem doręczenia.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
PRODUKTY SPOŻYWCZE RÓŻNE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
33 pozycje Formularza cenowego
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
CUKIER, SÓL, TŁUSZCZE ROŚLINNE, PRODUKTY ZBOŻOWE, MAKARON, MUSZTARDA, KETCHUP, MAJONEZ, PRODUKTY Z SOI ORAZ BEZGLUTENOWE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
31 pozycji Formularza cenowego
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
SŁODYCZE, MIÓD, SŁONE PRZEKĄSKI
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
17 pozycji Formularza cenowego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
PIECZYWO, WYROBY PIEKARNICZE I CUKIERNICZE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2022-02-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
12 pozycji Formularza cenowego.
|
| | |