dostawa zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych w ramach Projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Data publikacji 2020-12-19
Data zakończenia 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769178-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta i fantomów medycznych (dalej urządzenia) w ramach projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”.
2. Przedmiot zamówienia jest opisany następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
1) 33100000-1 – urządzenia medyczne;
2) 33196000-0 – pomoce medyczne;
3) 33197000-7 – medyczne urządzenia komputerowe.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części (zadania):
1) Zadanie nr 1 - dostawa wysokiej klasy symulatora pacjenta dorosłego wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta.
2) Zadanie nr 2 - dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta.
3) Zadanie nr 3 - dostawa wysokiej klasy symulatora niemowlęcia wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta.
4) Zadanie nr 4 - dostawa zaawansowanego fantomu ALS osoby dorosłej
5) Zadanie nr 5 - dostawa zaawansowanego fantomu PALS dziecka
6) Zadanie nr 6 - dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę
7) Zadanie nr 7 - dostawa 2 fantomów BLS dorosłego
8) Zadanie nr 8 - dostawa 2 fantomów BLS dziecka
9) Zadanie nr 9 - dostawa 2 fantomów BLS niemowlęcia
10) Zadanie nr 10 - dostawa zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego pacjenta starszego
11) Zadanie nr 11 - dostawa 2 zaawansowanych fantomów pielęgnacyjnych pacjenta dorosłego
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostarczenie urządzeń (transport, wniesienie, ustawienie) w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Siedlce;
2) montaż i uruchomienie urządzeń (z uwzględnieniem instalacji dostarczonego oprogramowania);
3) przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń;
4) udzielenie gwarancji lub zapewnienie gwarancji producenta urządzeń;
5) świadczenie serwisu gwarancyjnego urządzeń.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń nowych, nieużywanych, umieszczonych w oryginalnych opakowaniach, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2020 r.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności opis wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalności symulatorów i fantomów, określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6b950f05-c4d6-4c24-88af-988d7e3a2aa4
Biuletyn 769178-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Regon 14710000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konarskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Siedlce
Zamawiajacy kod pocztowy 08-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 256 442 095
Zamawiajacy fax 256 442 045
Zamawiajacy email kowalm@ap.siedlce.pl
Adres strony url www.uph.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Centrum Symulacji Medycznej – szansą na podniesienie jakości kształcenia” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr wniosku POWR.05.03.00-00-0018/1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny publiczna szkoła wyższa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uph.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Konarskiego 2. 08-110 Siedlce
Nazwa nadana zamowieniu dostawa zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta oraz fantomów medycznych w ramach Projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer referencyjny DZP.282.31.2020
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zaawansowanych symulatorów medycznych pacjenta i fantomów medycznych (dalej urządzenia) w ramach projektu „Centrum Symulacji Medycznej - szansą na podniesienie jakości kształcenia”. 2. Przedmiot zamówienia jest opisany następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 1) 33100000-1 – urządzenia medyczne; 2) 33196000-0 – pomoce medyczne; 3) 33197000-7 – medyczne urządzenia komputerowe. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części (zadania): 1) Zadanie nr 1 - dostawa wysokiej klasy symulatora pacjenta dorosłego wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta. 2) Zadanie nr 2 - dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta. 3) Zadanie nr 3 - dostawa wysokiej klasy symulatora niemowlęcia wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta. 4) Zadanie nr 4 - dostawa zaawansowanego fantomu ALS osoby dorosłej 5) Zadanie nr 5 - dostawa zaawansowanego fantomu PALS dziecka 6) Zadanie nr 6 - dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę 7) Zadanie nr 7 - dostawa 2 fantomów BLS dorosłego 8) Zadanie nr 8 - dostawa 2 fantomów BLS dziecka 9) Zadanie nr 9 - dostawa 2 fantomów BLS niemowlęcia 10) Zadanie nr 10 - dostawa zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego pacjenta starszego 11) Zadanie nr 11 - dostawa 2 zaawansowanych fantomów pielęgnacyjnych pacjenta dorosłego 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostarczenie urządzeń (transport, wniesienie, ustawienie) w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Siedlce; 2) montaż i uruchomienie urządzeń (z uwzględnieniem instalacji dostarczonego oprogramowania); 3) przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń; 4) udzielenie gwarancji lub zapewnienie gwarancji producenta urządzeń; 5) świadczenie serwisu gwarancyjnego urządzeń. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń nowych, nieużywanych, umieszczonych w oryginalnych opakowaniach, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2020 r. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności opis wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalności symulatorów i fantomów, określony został w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże iż w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał zamówienie/zamówienia polegające na dostawie i montażu następujących urządzeń: 1) dla Zadania nr 1 – co najmniej 2 szt. symulatorów wysokiej wierności pacjenta dorosłego wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta. 2) dla Zadania nr 2 - co najmniej 2 szt. symulatorów wysokiej wierności dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta. 3) dla Zadania nr 3 - co najmniej 2 szt. symulatorów wysokiej wierności niemowlęcia wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta. 4) dla Zadania nr 4 - co najmniej 2 szt. fantomów ALS osoby dorosłej 5) dla Zadania nr 5 – co najmniej 2 szt. zaawansowanych fantomów PALS dziecka 6) dla Zadania nr 6 – co najmniej 2 szt. zaawansowanych fantomów PALS niemowlęcia 7) dla Zadania nr 7 – co najmniej 2 szt. fantomów BLS dorosłego 8) dla Zadania nr 8 – co najmniej 2 szt. fantomów BLS dziecka 9) dla Zadania nr 9 – co najmniej 2 szt. fantomów BLS niemowlęcia 10) dla Zadania nr 10 – co najmniej 2 szt. zaawansowanych fantomów pielęgnacyjnych pacjenta starszego 11) dla Zadania nr 11 – co najmniej 2 szt. zaawansowanych fantomów pielęgnacyjnych pacjenta dorosłego
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w ramach poszczególnych części (zadań), do złożenia w wyznaczonym czasie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia następującego dokumentu potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu:  wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu wykazania, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty opis zaoferowanych urządzeń, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie poświadczyć autentyczność opisu zaoferowanych urządzeń.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy na następujących warunkach: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w następujących przypadkach: a) w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w pkt V.2. niniejszej SIWZ; b) w wyniku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy, będących w szczególności następstwem działań osób trzecich lub działania siły wyższej (w tym w związku z epidemią COVID-19); 2) zmiana urządzenia na inne niż wskazane w ofercie możliwa jest w następujących przypadkach: a) brak możliwości dostawy zaoferowanego urządzenia wynika z należycie udowodnionych okoliczności niezależnych od stron umowy, będących w szczególności następstwem działań osób trzecich lub działania siły wyższej (w tym w związku z epidemią COVID-19); b) urządzenie zamienne posiadać będzie parametry techniczne i funkcjonalności nie gorsze niż urządzenie wskazane w ofercie (w tym także w zakresie opcji dodatkowych); c) zmiana urządzenia nie spowoduje zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Zamawiający ustala następujące warunki wprowadzenia zmiany do umowy: 1) strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się wnioskując o dokonanie zmiany; 2) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie; 3) zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności;
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1) Zadanie nr 1 - dostawa wysokiej klasy symulatora pacjenta dorosłego wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wysokiej klasy symulatora pacjenta dorosłego wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wysokiej klasy symulatora dziecka wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - dostawa wysokiej klasy symulatora niemowlęcia wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wysokiej klasy symulatora niemowlęcia wraz z oprogramowaniem do sterowania umieszczonym na komputerze/laptopie/tablecie oraz monitorem wirtualnym pacjenta
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - dostawa zaawansowanego fantomu ALS osoby dorosłej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zaawansowanego fantomu ALS osoby dorosłej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - dostawa zaawansowanego fantomu PALS dziecka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zaawansowanego fantomu PALS dziecka
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 - dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 - dostawa 2 fantomów BLS dorosłego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa 2 fantomów BLS dorosłego
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 - dostawa 2 fantomów BLS dziecka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa 2 fantomów BLS dziecka
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 - dostawa 2 fantomów BLS niemowlęcia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa 2 fantomów BLS niemowlęcia
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 - dostawa zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego pacjenta starszego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego pacjenta starszego
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11 - dostawa 2 zaawansowanych fantomów pielęgnacyjnych pacjenta dorosłego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa 2 zaawansowanych fantomów pielęgnacyjnych pacjenta dorosłego
  

Criterion

Kryteria opcje dodatkowe
Znaczenie 30,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena za wykonanie przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)