GuidZP400 |
c7f6ba7a-d36e-442e-af90-4cd1761ad0a1
|
Biuletyn |
769811-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Placówek Oświatowych
|
Regon |
16005610800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Torowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-073
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-77 4231675
|
Zamawiajacy fax |
0-77 4231677
|
Zamawiajacy email |
referat.tech@zpo.opole.pl
|
Adres strony url |
www.zpo.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPOP.09.02.02.-16-0020/16-00 Projekt pn.” Kształcenie zawodowe dla rynku pracy – 3”, współfinansowanego przez UE ze środków EFS, w ramach RPO WO na lata 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zpo.opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zpo.opole.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji elektronicznej adres: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Opola, Wydział Zamówień Publicznych (budynek Instytutu Śląskiego), 45-081 Opole, ul. Piastowska 17, pokój 515
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do nauczania na odległość w ramach projektu pn.” Kształcenie zawodowe dla rynku pracy – 3”, współfinansowanego przez UE ze środków EFS, w ramach RPO WO na lata 2014 – 2020.
|
Numer referencyjny |
ZPO-TZ.UE.1.271.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie 1. Tablety (urządzenia peryferyjne) - Tablet graficzny ilość 30
Zadanie 2. Urządzenia sieciowe: Access point dookólny, przeznaczony do montażu wewnątrz i na zewnątrz budynków ilość 2; Serwer z oprogramowaniem ilość 2; Switch 8 portowy gigabitowy ilość 15
Zadanie 3. Sprzęt multimedialny: Wizualizer lość 50; Monitor interaktywny ilość 15; mobilny stojak do monitora interaktywnego ilość 15; Kamera internetowa i mikrofon ilość 30; Zestaw interaktywny ilość 9
Zadanie 4. Oprogramowanie specjalistyczne do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej - Program do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej ilość 32
Zadanie 5. Oprogramowanie specjalistyczne do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych - Program do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych ilość 1
Zadanie 6. Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych - Program do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki Na 16 stanowisk ilość 1; Program do projektowania i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych Na 16 stanowisk ilość 1
Zadanie 7. Oprogramowanie specjalistyczne do sporządzania przedmiarów i wykonywania kosztorysów robót budowlanych - Program do sporządzania przedmiarów i wykonywania kosztorysów robót budowlanych ilość 20
Zadanie 8. Oprogramowanie specjalistyczne do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych - Program do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych (4x25 stanowisk) ilość 4
Zadanie 9. Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania fryzur - Program do projektowania fryzur 11 stanowisk ilość 1
Zadanie 10. Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych - Program do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych ilość 36
Zadanie 11. Oprogramowanie specjalistyczne do modelowania 3D - Program do modelowania 3D ilość 40; Moduł rozszerzający funkcjonalność programu do renderowania ilość 40
Zadanie 12. Oprogramowanie specjalistyczne do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP - Zestaw oprogramowania do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP ilość 4
Termin realizacji zamówienia: - dla części 1,2,3 - 8 tygodni (56 dni) od daty podpisania umowy;
- dla części nr 4 ÷ 12 - min.14 – max. 28 dni od daty podpisania
umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Placówek Oświatowych z siedzibą ul. Torowa 7, 45-073 Opole, e-mail: sekretariat@zpo.opole.pl, tel. (+48 77) 45 42 855;
inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Placówek Oświatowych w Opolu jest Pani Joanna Knuter , kontakt: ul. Torowa 7, 45-073 Opole; e-mail: j.knuter@zpo.opole.pl *;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - ZPO-TZ.UE.1.271.2020
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Prawa;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Prawa, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Prawa, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Prawa;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Prawem oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia załączono do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Poza innymi przypadkami wskazanymi w ustawie prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy m.in. w następujących sytuacjach:
- zmiana wynagrodzenia wynikająca ze zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
- zmiany terminu umowy spowodowane:
• wstrzymaniem dostaw przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
• okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, utrudniającymi lub uniemożliwiającymi terminowe wykonanie przedmiotu umowy tj.: okolicznościami spowodowanymi zaistnieniem siły wyższej. Siłami wyższymi w rozumieniu Zamawiającego są między innymi: działania wojenne, zamieszki, rewolty, złośliwe uszkodzenie ważnych urządzeń, embargo, zakaz importu, akty władzy, strajk, lokaut, pożar, epidemia/pandemia, powódź, itp.
- regulacje prawne wprowadzone w życie po dacie podpisania umowy, wywołujące potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
- inne nienaruszające art. 140. ust. 3 ustawy pzp.
- wystąpienia sytuacji, o której mowa w art. 15r ustawy z dn. 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.).
- gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, bowiem powodują: a) obniżenie ceny, b) skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy, 3) zastosowanie materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na uzyskanie przedmiotu umowy o lepszych walorach technicznych, estetycznych lub obniżających koszty eksploatacji. W powyższym przypadku zmiany obejmowały będą jedynie obniżenie wynagrodzenia, skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy lub zmianę warunków technicznych wskazanych w umowie, z zastrzeżeniem, iż urządzenia lub materiały, o których mowa powyżej muszą posiadać parametry techniczne lepsze lub równe dotychczasowym.
Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony umowy wyrażą zgodę.
Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany (jeżeli wymaga); wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy, przedstawia propozycję aneksu do umowy.
Uwaga: Wszystkie zmiany wymagają zgody stron w formie sporządzonego i podpisanego przez obie strony aneksu.
|
IV 4 4 data |
2021-01-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - tablety (urządzenia peryferyjne)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Tablety (urządzenia peryferyjne)
Tablet graficzny 30
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – urządzenia sieciowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenia sieciowe Access point dookólny, przeznaczony do montażu wewnątrz i na zewnątrz budynków 2
Serwer z oprogramowaniem 2
Switch 8 portowy gigabitowy 15
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 –sprzęt multimedialny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt multimedialny:
Wizualizer 50
Monitor interaktywny 15
Mobilny stojak do monitora interaktywnego 15
Kamera internetowa i mikrofon 30
Zestaw interaktywny 9
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - oprogramowanie specjalistyczne do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie specjalistyczne do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej Program do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej 32
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 – oprogramowanie specjalistyczne do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie specjalistyczne do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych Program do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 – Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych Program do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki
Na 16 stanowisk 1
Program do projektowania i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych
Na 16 stanowisk 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 – Oprogramowanie specjalistyczne do sporządzania przedmiarów i wykonywania kosztorysów robót budowlanych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie specjalistyczne do sporządzania przedmiarów
i wykonywania kosztorysów robót budowlanych Program do sporządzania przedmiarów
i wykonywania kosztorysów robót budowlanych 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8 - Oprogramowanie specjalistyczne do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie specjalistyczne do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych Program do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych
(4x25 stanowisk) 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9 - Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania fryzur
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania fryzur Program do projektowania fryzur 11 stanowisk 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10 – Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie specjalistyczne
do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych Program do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych 36
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 11 – Oprogramowanie specjalistyczne do modelowania 3D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie specjalistyczne
do modelowania 3D Program do modelowania 3D 40
Moduł rozszerzający funkcjonalność programu do renderowania 40
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 12 - oprogramowanie specjalistyczne do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie specjalistyczne do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP Zestaw oprogramowania do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP
|
| |