| GuidZP400 |
8f93209d-418e-4034-9706-bd17adc149b0
|
| Biuletyn |
777606-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
30247400000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. A. Dobrskiej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Mława
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
06-500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
236 543 240
|
| Zamawiajacy fax |
236 543 240
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalmlawa.pl
|
| Adres strony url |
https://portal.smartpzp.pl/szpitalmlawa
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/szpitalmlawa
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/szpitalmlawa
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://portal.smartpzp.pl/szpitalmlawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego II
|
| Numer referencyjny |
SPZOZ ZP 104/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie wykazanych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji.
Pakiet nr 1B – Osprzęt laparoskopowy
Pakiet nr 2B – Akcesoria do artroskopii
Pakiet nr 3B –Trokary, kołdra grzewcza oraz igła Veresa
Pakiet nr 4B - Endoproteza cementowana (umowa w formie komisu)
Pakiet nr 5B – Akcesoria do laparoskopii
Pakiet nr 6B – Narzędzia do endoskopii I
Pakiet nr 7B – Narzędzia do endoskopii II
Pakiet nr 8b –Protezy samorozprężalne (umowa w formie komisu)
Pakiet nr 9B - Sprzęt jednorazowego użytku - różny 2
Pakiet nr 10B – Akcesoria do stołu operacyjnego
Pakiet 11B - Akcesoria do aparatu elektrochirurgicznego
Pakiet nr 12B – Narzędzia do endoskopii II
Pakiet nr 13B – Narzędzia do endoskopii - różne
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-10-20T00:00:00+02:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej 3 dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany „Formularz Ofertowy” 2. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski; 3. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w SIWZ o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy PZP - jeżeli dotyczy. 4. Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy 5. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców. (jeżeli dotyczy)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w wzorze Umowy tj.
• nastąpiła zmiana podatku VAT przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian;
• nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.);
• nastąpiła zmiana nazwy handlowej lub własnej potwierdzona stosownym dokumentem wydanym przez producenta;
• zmiany terminu realizacji umowy w przypadku nie wyczerpania asortymentu
(aneks przedłużający czas trwania umowy, jednak nie dłużej niż 5 miesięcy);
• w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk
na odpowiednią ilość opakowań
• zmiany ilości zamawianego asortymentu w poszczególnych pozycjach w obrębie zadania (pakietu) bez przekroczenia wartości ogółem zadania z zastrzeżeniem zmian przewidzianych
w umowie.;
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
|