Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Radarowej 4B w Warszawie

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Dzielnica Włochy m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 773889-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Radarowej 4B
w Warszawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Radarowej 4B w Warszawie tj.:
Ławki szkolne, krzesła szkolne, biurka dla nauczycieli, krzesła biurowe, regały, tablice tryptyk białe, szafy, biurka komputerowe, szafy z roletą, stoły konferencyjne, ławki gimnastyczne, komody, szafy typu wózek na 20 laptopów, ławki do szatni jednostronne z siedziskiem i półką na buty, wieszaki, ławki zewnętrzne, śmietnik zewnętrzny,

szczegółowy opis znajduje się w:
„Szczegółowy opis elementów Przedmiotu Zamówienia” – załącznik nr 2 do Umowy

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA zawarta jest w SIWZ cz. VII pkt 2

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba6b4575-6a8c-4051-97b4-91d6e9f2ec52
Biuletyn 773889-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dzielnica Włochy m.st. Warszawy
Regon 01525966300179
Zamawiajacy adres ulica Al. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 257
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-133
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 4434200, 022 4434330
Zamawiajacy fax 022 4434203
Zamawiajacy email agrzymala@um.warszawa.pl, adebowska@um.warszawa.pl
Adres strony url www.ud-wlochy.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ud-wlochy.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ud-wlochy.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem;
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba zamawiającego, adres jw. pokój nr 1, parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Radarowej 4B w Warszawie
Numer referencyjny PNS 52/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Radarowej 4B w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Radarowej 4B w Warszawie tj.: Ławki szkolne, krzesła szkolne, biurka dla nauczycieli, krzesła biurowe, regały, tablice tryptyk białe, szafy, biurka komputerowe, szafy z roletą, stoły konferencyjne, ławki gimnastyczne, komody, szafy typu wózek na 20 laptopów, ławki do szatni jednostronne z siedziskiem i półką na buty, wieszaki, ławki zewnętrzne, śmietnik zewnętrzny, szczegółowy opis znajduje się w: „Szczegółowy opis elementów Przedmiotu Zamówienia” – załącznik nr 2 do Umowy KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA zawarta jest w SIWZ cz. VII pkt 2
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 246277,04
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 70
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1)1. Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – - w tym okresie, należycie wykonał/wykonuje co najmniej:  jedno zamówienie o wartości brutto minimum 150 000,00 zł, polegające na dostawie, montażu, rozmieszczeniu i wyposażenia biurowego. „(…) Wykonawca udostępniający swoje zdolności oraz doświadczenie może zatem uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegają zasoby powstałe jedynie w granicach wykonania prac przez dany podmiot. Zasada równego traktowania wykonawców nie dopuszcza, by wykonawca biorący indywidualnie udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji (…)” - wyrok sygn. akt. KIO 905/17, sygn. akt. KIO 925/17, sygn. akt. KIO 933/17, wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE w sprawie C-387/14 Esaprojekt. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (opisany wyżej w ppkt. 1)1.) musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 3)1. wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Wykaz dostaw należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; Do wykazu dostaw należy załączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wśród dowodów załączanych do wykazu dostaw musi być dowód dotyczący dostawy wymaganej kwotowo i rodzajowo przez zamawiającego; Dowody składane zamawiającemu: Dowodami, składanymi zamawiającemu, określającymi, czy te dostawy zostały wykonane należycie, są: - referencje; - inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 3)2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 f ustawy Pzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3)3. UWAGA: a) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.). b) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126 ze zm.),w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (tj. dokumentów i oświadczeń składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zobowiązań innych podmiotów)) które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. c) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 4. Poleganie na zasobach podmiotów trzecich 4.1. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1) Zgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 Prawa zamówień publicznych; 2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zamawiający żąda (wraz z ofertą) dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4.2.Zgodnie z art. 22a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu Dokument (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 6.Składanie dokumentów przez podmioty zagraniczne Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty zgodnie z zapisami SIWZ cz. III, uwzględniając, aby złożone dokumenty wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do reprezentacji wykonawcy. 7. Składanie dokumentów dotyczących przynależności do tej samej grupy kapitałowej 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zamawiającemu (do siedziby zamawiającego Urząd Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, pok. 213, II piętro) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 5. Zmiany postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Wykonawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu Przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących Przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi, 3) co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) terminu oddania Przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich, jak: a) przyczyny techniczne, organizacyjne; b) przyczyny losowe (np. huragan, powódź, lub inne kataklizmy). 3. Formy aneksu nie wymagają zmiany danych adresowych Wykonawcy. Zmiany te nastąpią na podstawie jednostronnego pisemnego powiadomienia. 4. W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych adresowych zawartych w Umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego na adres wynikający z niniejszej Umowy, uznaje się za doręczoną.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)