GuidZP400 |
e68dac3d-1603-4435-9bc7-6540a167358d
|
Biuletyn |
776633-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jagielloński
|
Regon |
---00000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gołębia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 324 450
|
Zamawiajacy fax |
124 324 451
|
Zamawiajacy email |
bzp@adm.uj.edu.pl
|
Adres strony url |
www.uj.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Uniwersytetu Jagiellońskiego „Odpowiedzialne wsparcie zrównoważony rozwój”, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A048/19-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
lub oferty można składać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych UJ. Adres: ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania dedykowanej strony internetowej i aplikacji oraz dostawy i montażu urządzeń (zwanych dalej „nadajnikami”), działającymi w technologii Bluetooth, na potrzeby Działu ds. Osób Niepełnosprawnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
|
Numer referencyjny |
80.272.361.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania dedykowanej strony internetowej i aplikacji oraz dostawy i montażu urządzeń (zwanych dalej „nadajnikami”), działającymi w technologii Bluetooth, na potrzeby Działu ds. Osób Niepełnosprawnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
1.1 Nadajniki będą działać z aplikacją nawigacyjno-informacyjną i razem będą tworzyć system nawigacyjno-informacyjny po budynkach należących do Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum;
1.2 W ramach wynagrodzenia przewidzianego umową, Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia wsparcia serwisowego, w zakresie określonym w Załączniku A do SIWZ.
1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia dla administratorów Zamawiającego (dla maksymalnie 5 osób) w zakresie funkcjonowania, obsługi, użytkowania, administrowania i utrzymania strony internetowej i aplikacji, w wymiarze do maksymalnie 8 godzin.
|
Cpv glowny przedmiot |
72420000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
385
|
Informacje na temat katalogow |
1. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany w terminie do 55 tygodni od daty udzielenia zamówienia, tj. od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem zapisów pkt 14) SIWZ. W tym czasie Wykonawca jest zobowiązany również do przeprowadzenia instalacji przedmiotu zamówienia na dedykowanych serwerach Zamawiającego oraz umieszczenia aplikacji w Google Play oraz App Store. Zamawiający wymaga, aby aplikacja była udostępniana w Google Play i App Store w każdej wersji przekazanej Zamawiającemu.
2. Realizacja zamówienia musi uwzględniać następujące terminy pośrednie:
2.1 Wykonawca w terminie do 37 tygodni od daty zawarcia umowy winien przekazać I testową wersję strony internetowej i aplikacji (zwanych dalej „Systemem”), zawierające pełne funkcjonalności opisane w Załączniku A do SIWZ, do testów,
2.2 Zamawiający przeprowadzi testy oraz zgłosi uwagi w postaci I raportu o błędach w terminie do 4 tygodni od daty przekazania wersji testowej Systemu,
2.3 Wykonawca w terminie do 6 tygodni od daty otrzymania I raportu o błędach winien przekazać II poprawioną wersję testową Systemu,
2.4 Zamawiający przeprowadzi kolejne testy oraz zgłosi uwagi w postaci II raportu o błędach w terminie do 4 tygodni od daty przekazania II wersji testowej Systemu,
2.5 Wykonawca w terminie do 2 tygodni od daty otrzymania II raportu o błędach winien przekazać ostateczną wersję Systemu,
2.6 Zamawiający przeprowadzi kolejne testy oraz dokona odbioru końcowego Systemu, podpisując protokół odbioru na zasadach określonych we wzorze umowy w terminie do 2 tygodni od otrzymania ostatecznej wersji Systemu.
3. Dostawa i instalacja wszystkich 220 nadajników musi zostać wykonana w okresie do 48 tygodni, licząc od 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
4. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację umowy.
|
Okreslenie warunkow |
1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
2.1 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
3.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie:
3.1.1 co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było stworzenie strony internetowej,
3.1.2 co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było stworzenie aplikacji mobilnej,
3.1.3 co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa nadajników,
o łącznej wartości wykazanych usług i dostawy nie mniejszej niż 25 000,00 PLN brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuszcza by w ramach jednej usługi i dostawy występowało łącznie stworzenie strony internetowej i aplikacji mobilnej oraz dostawa nadajników.
3.2 dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
3.2.1 co najmniej jednym programistą posiadającym doświadczenie przy realizacji co najmniej dwóch usług, w ramach których w każdej usłudze osoba ta wykonywała prace programistyczne z zakresu budowy aplikacji mobilnych,
3.2.2 co najmniej jednym programistą posiadającym doświadczenie przy realizacji co najmniej dwóch usług, w ramach których w każdej usłudze osoba ta wykonywała prace programistyczne z zakresu budowy bądź projektowania bądź rozbudowy strony internetowej.
Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w punkcie 3.2.1 i 3.2.2.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
4.1 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, Wykonawca może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu,
4.2 „Wykaz osób” dedykowanych do realizacji zamówienia zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie 5) SIWZ,
4.3 „Wykaz usług” zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie 5) SIWZ,
4.4 dowody określające czy usługi zamieszczone w „Wykazie usług” zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, dowodem jest oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać:
1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią),
2. indywidualną kalkulację ceny oferty, uwzględniającą wymagania i zapisy SIWZ,
zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 3 do formularza oferty,
3. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika,
4. dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wymagania dotyczące wadium.
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3 gwarancjach bankowych;
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. 2019 poz. 310).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2021-01-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|