„Usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych”

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-13 00:00:00
Instytucja Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776933-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych: najem 11 sztuk drukarek monochromatycznych A3 oraz 2 sztuk drukarek kolorowych A3 – obejmujący kompleksową obsługę serwisową i dostawę materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru).
2. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do dostarczenia, instalacji i uruchomienia urządzeń wielofunkcyjnych opisanych w załączniku nr 1a do SIWZ w dwóch lokalizacjach: ul. Szpitalna 13 oraz ul. Krasińskiego 43 w Dąbrowie Górniczej tak, aby każda z drukarek po ich uruchomieniu była zdatna do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych czynności przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c3507c05-3060-4a25-a69d-9670f976a21e
Biuletyn 776933-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Regon 31007700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Zamawiajacy kod pocztowy 41-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2623422
Zamawiajacy fax 32 2623422
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
Adres strony url www.zco-dg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zco-dg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zco-dg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza ul. Szpitalna 13 41-300 Dąbrowa Górnicza
Nazwa nadana zamowieniu „Usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych”
Numer referencyjny ZP/106/ZCO/2020
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych: najem 11 sztuk drukarek monochromatycznych A3 oraz 2 sztuk drukarek kolorowych A3 – obejmujący kompleksową obsługę serwisową i dostawę materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru). 2. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do dostarczenia, instalacji i uruchomienia urządzeń wielofunkcyjnych opisanych w załączniku nr 1a do SIWZ w dwóch lokalizacjach: ul. Szpitalna 13 oraz ul. Krasińskiego 43 w Dąbrowie Górniczej tak, aby każda z drukarek po ich uruchomieniu była zdatna do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych czynności przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Zakres zamówienia może obejmować zwiększenie ilości najmowanych drukarek, włączenie funkcji OCR, włączenie funkcji druku śledzącego i nie powinien przekroczyć 25,17% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający w razie potrzeby zwróci się do Wykonawcy z zaproszeniem do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Okres w miesiacach 36
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że: c1) w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi najmu urządzeń wielofunkcyjnych o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł każda. c2) posiada co najmniej 2 pracowników serwisu zatrudnionych na umowę o pracę posiadających imienne certyfikaty autoryzacji serwisowej od producenta urządzeń na naprawę zaoferowanych urządzeń.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1.Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w pkt. 2. potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego tj.: opis oferowanych produktów w postaci katalogu, karty produktowej/technicznej dla najmowanego sprzętu. [Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wraz z ofertą. UWAGA: dokumenty z informacjami potrzebnymi do dokonania oceny złożonej oferty w ramach kryterium jakościowego stanowią treść oferty i nie będzie miał zastosowania w stosunku do nich art. 26 ust. 3 ustawy Pzp – muszą być w ofercie].
Inne dokumenty niewymienione Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy – wzór formularza Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz asortymentowo-cenowy – wzór formularza Załącznik nr 1a do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI. 1 - 4 niniejszej SIWZ; (może zawierać oświadczenie wskazane w rozdziale VI. pkt. 5); 5) Dla celów oceny jakościowej wraz z ofertą należy przedłożyć: a) opis urządzeń, które mają być oddane Zamawiającemu w najem, w postaci katalogu lub karty produktowej/technicznej, b) Zaleca się opisanie przedstawionych dokumentów numerem pozycji, których dotyczą. c) Wszystkie w/w dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby(ę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. d) dokumenty wskazane w pkt. a) wymagane w niniejszym postępowaniu są celem dokonania na ich podstawie oceny złożonej oferty w ramach kryterium jakościowego. W związku z tym stanowią treść oferty i nie będzie miał zastosowania w stosunku do nich art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy poprzez proporcjonalne obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy; c) nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w § 6 o okres nie dłuższy niż 3 miesiące; d) gdy wprowadzony zostanie przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, parametrów urządzenia na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu e) zmiany nazwy i modelu urządzenia przy zachowaniu jego tożsamości i parametrów, f) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy g) zmiany numeru konta bankowego, h) zmiany w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.)
IV 4 4 data 2021-01-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas usuniecia od zgłoszenia awarii
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Szybkość wydruku urzadzeń kategorii III
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)