GuidZP400 |
3553f03c-f970-46ad-a442-9a87193cd1ca
|
Biuletyn |
775155-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku
|
Regon |
17963100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stołeczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-879
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 421 213,
|
Zamawiajacy fax |
857 422 923
|
Zamawiajacy email |
szkola@zst.bialystok.pl,
|
Adres strony url |
www.zst.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Regionalnego, Programu Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.2 Infrastruktura edukacyjna w obszarze BOF
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nabywca/Beneficjent: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok NIP: 966 211
72 20 Odbiorca/Realizator – działający w oparciu o dokument pełnomocnictwa wystawiony przez
Beneficjenta: Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku ul. Stołeczna 21,
15-879 Białystok
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zst.bialystok.pl , zakładka: dla Partnerów
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku ul. Stołeczna 21, 15-879 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Zawodowe perspektywy Zespołu Szkół Technicznych - kierunek przyszłość!" – branża drzewna
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy: 26.6.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni szkolnych i warsztatów w branży drzewnej. Zamówienie dokonywane jest z podziałem na Części od I do X. Szczegółowy opis części zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – OPZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca składa:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
(w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych).
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca (w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne - na lub według Załącznika nr 4 do SIWZ.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 5 do SIWZ.
3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą
naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy
nastąpić może w następujących sytuacjach: 2) w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający
udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia,
upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nie
zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
3) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne iniemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej") i inne
zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze Stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania
uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły przeszkód.
Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww.
przeszkód; 4) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność
prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca
brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków
zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji
zamówienia; 5) w przypadku zaistnienia kolizji z innymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty
pracami na obiekcie, uniemożliwiającymi montaż urządzeń w sposób zgodny z zasadami technicznymi –
Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy wyłącznie o obiektywnie
uzasadniony czas trwania tych przyczyn; 6) jeżeli nie będzie możliwa dostawa przedmiotu umowy
opisanego w ofercie stanowiącej Załącznik Nr 2 do umowy z powodu powszechnej niedostępności lub
zaprzestania produkcji, dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy pochodzącego od innego producenta,
spełniającego minimalne wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia, w tym równoważnego pod
względem jakości. Na Wykonawcy spoczywa dowód wykazania ww. okoliczności. Cena zamiennego
przedmiotu nie może być wyższa niż ustalona w umowie; 7) w przypadku zmniejszenia zakresu
rzeczowego zamawianego sprzętu, z jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia
umownego – w przypadku, gdy realizacja przedmiotu umowy w pełnym zakresie będzie niezasadna z
punktu widzenia prawidłowej realizacji Projektu. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust.
2, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony
stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej
zmiany.
|
IV 4 4 data |
2021-01-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I - STRUGNICA STOLARSKA – 48 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43810000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Stół stolarski, urządzenie do ręcznej obróbki drewna, umożliwiające unieruchomienie obrabianego elementu, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II - STÓŁ SZLIFIERSKI – 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43810000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie filtracyjne do obróbki szlifierskiej, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III - STRUGARKA GRUBOŚCIOWA I WYRÓWNUJĄCA – 7 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42990000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Precyzyjna maszyna do wygładzania i zmniejszania grubości drewna, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV - SZLIFIERKA DO NARZĘDZI RĘCZNYCH (OSTRZARKA WOLNOOBROTOWA) – 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43811000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Wielofunkcyjna szlifierka do narzędzi takich jak wiertła, dłuta czy noże z regulacją kąta nachylenia ostrza, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część V - ODCIĄGARKO – ODPYLARKA - 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42990000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie ssące czystego powietrza, odciągające pyły i wióry, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część VI - PLOTER LASEROWY DO DREWNA – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42642100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie przeznaczone do cięcia i grawerowania drewna, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część VII - SUSZARKA LABORATORYJNA – 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42991400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Suszarka laboratoryjna zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część VIII - LABORATORIUM CHEMICZNE DWUSTANOWISKOWE – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39181000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Laboratorium złożone z dwóch stanowisk: uczniowskiego i nauczycielskiego, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część IX - DYGESTORIUM – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39714000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Laboratoryjne urządzenie wentylacyjne, którego celem jest ograniczenie narażenia na niebezpieczne lub toksyczne opary, pary lub pyły, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część X - WAGA LABORATORYJNA (WAGA ANALITYCZNA) – 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Waga laboratoryjna (analityczna) zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |