| GuidZP400 |
18667350-c900-4204-a51d-32abeb883974
|
| Biuletyn |
776214-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Zembrzyce
|
| Regon |
72182025000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Zembrzyce
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
540
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zembrzyce
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
34-210
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
338 746 040,
|
| Zamawiajacy fax |
338 770 700
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@zembrzyce.pl,
|
| Adres strony url |
https://zembrzyce.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia realizowany jest z udziałem środków Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Techmaster Sp. z o.o. ul. Kabaty 2 34-300 Żywiec NIP: 5532519969 REGON: 362876045 tel.: +48 33 861-16-87; e-mail: przetargi@techmaster.com.pl adres strony internetowej: https://techmaster.com.pl Postępowanie o udzielenie zamówienia zostanie upublicznione na stronie: https://www.techmaster.com.pl/zamowienia-publiczne-pelnomocnik-2/
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.techmaster.com.pl/zamowienia-publiczne-pelnomocnik-2/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.techmaster.com.pl/zamowienia-publiczne-pelnomocnik-2/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności (Pełnomocnik Zamawiającego nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu).
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Techmaster Sp. z o.o. ul. Kabaty 2 34-300 Żywiec
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup licencji systemu e-Urząd w ramach projektu „Rozwój e-usług publicznych w Gminie Zembrzyce” Portal e-Oświata
|
| Numer referencyjny |
RO.042.1.2020_04
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania i licencji wraz z wdrożeniem systemu e-Urząd w ramach projektu „Rozwój e-usług publicznych w Gminie Zembrzyce” Portal e-Oświata.
2. W ramach zamówienia Portal e-Oświata obejmuje:
- e-Oświata
- Prace instalacyjne i wdrożeniowe
- Szkolenie w zakresie e-Oświata
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ , zwany dalej OPZ.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają zapisy Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch dostaw systemu informatycznego dedykowanego dla placówek oświatowych o wartości minimum 25.000 zł brutto każda 2. dysponują osobami, odpowiednio dla danej części zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) 1 osobę pełniącą rolę Kierownika Projektu, posiadającą doświadczenie w zarządzaniu projektami, która brała udział w minimum 1 wdrożeniu systemu informatycznego na stanowisku Kierownika Projektu o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto;
b) 1 osobę w funkcji specjalisty w zakresie wdrażania systemów informatycznych w zakresie wdrożenia oprogramowania, która brała udział w minimum 2 wdrożeniach systemu informatycznego
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający w ramach kryterium dodatkowego doświadczenia osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia będzie żądać dokumentów potwierdzających posiadanie przez wyspecyfikowaną osobę określonego doświadczenia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, do przedłożenia próbki oprogramowania e-Urząd zgodnie ze scenariuszem prezentacji systemu e-Urząd stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, tj. prezentacji oferowanego oprogramowania, w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 7) do SIWZ;
2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym.
Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu;
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności:
• zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
• sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
• zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
• czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca sporządzi dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
4) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium dodatkowe doświadczenie osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 14.1.b) SIWZ.
Dla przeprowadzenia oceny ofert [tj. uzyskania określonej ilości punktów w ramach niniejszego kryterium] każdy Wykonawca przedłoży przy ofercie następujące dokumenty:
a) wykaz osób dedykowanych do realizacji zamówienia określający dodatkowe doświadczenie osoby/osoby dedykowanej/dedykowanych do realizacji zamówienia, ponad doświadczenie, które stanowi potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2.2. a) – b) SIWZ.
Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
b) dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz, że dedykowana osoba/dedykowane osoby realizowała/y wykazane usługi. Dowodami, o których mowa mogą być:
- w zakresie wykazania, że usługi zostały wykonane należycie: referencje/poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
- w zakresie wykazania, że dedykowana osoba realizowała wskazane usługi, oświadczenie wykonawcy, zleceniodawcy usług, które potwierdzi taką sytuację, oświadczenie dedykowanej osoby, potwierdzające, że realizowała wskazane usługi..
UWAGA 1:
Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba realizowała wykazane usługi.
UWAGA 2:
Ww. dowody potwierdzające, że: wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba realizowała wykazane usługi, muszą zostać załączone przez wykonawcę do oferty, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, ani uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz rozwiązań równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane rozwiązania zapewnią uzyskanie parametrów funkcjonalnych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie opis funkcjonalności zawarty w ogólnie dostępnych źródłach, podręcznikach użytkownika i administratora, materiałach szkoleniowych, katalogach, stronach internetowych producentów.
6) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, o którym mowa w pkt 7.1. lit. b). UWAGA: W oparciu o wskazane w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp regulacje, każdy wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien samodzielnie określić czy przynależy/ nie przynależy do grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2) do SIWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|