Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych ZNAK ADZP 240-12/13

Data publikacji 2013-03-27
Data zakończenia 2013-04-04 11:30:00
Instytucja Instytut Farmaceutyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122044 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do urządzeń biurowych w okresie 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia przez zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ oraz Formularzu Wyceny stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Farmaceutyczny
Ulica ul. Rydygiera 8
Nr domu 8
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-793
Województwo mazowieckie
Tel 22 4563850
Fax 22 4563875
Regon 00004403200000
E-mail k.radecka@ifarm.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka naukowa
Rodzaj zam inny jednostka naukowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadają wiedzę i doświadczenie; 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, wobec których znajduje zastosowanie którakolwiek z przesłanek wskazanych w art. 24 pkt 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 5. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem jego oferty.
Wiedza Zamawiający wymaga dostarczenia wykazu co najmniej trzech wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (co najmniej 60.000,00 zł brutto każda), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Sytuacja Zamawiający wymaga dostarczenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, opiewająca na kwotę co najmniej 80 000,00 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ifarm.eu
Adres uzyskania siwz INSTYTUT FARMACEUTYCZNY z siedzibą w Warszawie 01-793 ,ul. Rydygiera 8 ,
Data składania wniosków 04/04/2013
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce INSTYTUT FARMACEUTYCZNY z siedzibą w Warszawie 01-793 ,ul. Rydygiera 8 , budynek 17, pokój 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt nr UDA-POIG.01.03.01-14-068/08 pn.:Opracowanie innowacyjnych technologii leków oftalmicznych o szczególnym znaczeniu terapeutycznym i społecznym Projekt nr UDA-POIG.01.03.01-14-069/08 pn.:Innowacyjne technologie leków onkologicznych o szczególnym znaczeniu terapeutycznym i społecznym Projekt nr POIG.01.01.02-14-072/09 pn.:Poszukiwanie innowacyjnego leku śródbłonkowego w grupie nowych pochodnych escyny Projekt nr UDA-POIG.01.03.01-14-62/09 pn.:Innowacyjne technologie leków sercowo-naczyniowych o szczególnym znaczeniu terapeutycznym i społecznym
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)