Dostawa zespołu kurtynowego wraz z osprzętem dla Centrum Kultury w Świdniku

Data publikacji 2013-04-03
Data zakończenia 2013-04-12 12:00:00
Instytucja Gmina Miejska Świdnik
Miejscowość Świdnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 130154 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395151006, 511100006, 805110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu do Centrum Kultury w Świdniku do obsługi kina cyfrowego dla Miejskiego Ośrodka Kultury w Świdniku:
4.1.1Kurtyna dekoracyjna
a) Torowisko kurtyny dekoracyjnej wykonane z profila aluminiowego w kolorze czarnym o długości 16,00 mb wraz z uchwytami przystosowanymi do zamocowania na konstrukcji torowiska i kompletem kół przewojowych, napinaczem , linką ciągnącą i wózkami prowadzącymi wykonanymi z aluminium, wyposażonymi w 6 szt. rolek, oraz wózkami jezdnymi wyposażonymi w 2 szt. rolek wykonanych z teflonu i zbijaki gumowe w celu cichej pracy podczas ruchu kurtyny. Napęd elektromechaniczny kurtyny scenicznej dekoracyjnej przystosowany do montażu naściennego, wyposażony w przekładnię ślimakową i silnik jednofazowy o mocy 0,18 kW, bębna nawojowego liny, zespół wyłączników krańcowych dla ustawienia pozycji zamkniętej i otwartej kurtyny, rozdzielnię zasilająco -sterowniczą przystosowaną do podłączenia kaset zdalnego sterowania - przewodowo w dowolnej ilości np.: oświetleniowiec, kinooperator, inspicjent i bezprzewodowo przy użyciu pilota zdalnego sterowania. Całość osłonięta obudową wykonaną z blachy stalowej z perforacją i pomalowana farbą proszkową w kolorze czarnym - 1 komplet.
b) Kotara kurtyny dekoracyjnej dwuczęściowej rozsuwana na boki, uszyta z pluszu dekoracyjnego w kolorze czarnym o gramaturze 360 g/m2 , posiadająca atest o niepalności, drapowanie 50 %, w górnej części troki do zawieszenia na wózkach, u dołu tunel z obciążnikami. Wymiary kotary: wys. 5,00 mb, szer. 16,00 mb - 1 komplet.
c) Paludament górny uszyty z pluszu dekoracyjnego w kolorze czarnym o wymiarach: 16,0 x 1,0 m - 1 sztuka.
d) Pulpit sterowniczy dla kurtyny dekoracyjnej montowany n/t w kabinie kinooperatora - sterowanie przewodowe (bez wykonywania instalacji sterowniczej) i pilot zdalnego sterowania - 1 sztuka.
4.1.2 Kurtyna formatowa
a)Torowisko kurtyny formatowej wykonane z profila aluminiowego w kolorze czarnym o długości 12,00 mb wraz z uchwytami przystosowanymi do zamocowania na konstrukcji torowiska i kompletem kół przewojowych, napinaczem , linką ciągnącą i wózkami prowadzącymi wykonanymi z aluminium, wyposażonymi w 6 szt. rolek, oraz wózkami jezdnymi wyposażonymi w 2 szt. rolek wykonanych z teflonu i zbijaki gumowe w celu cichej pracy podczas ruchu kurtyny. Napęd elektromechaniczny kurtyny scenicznej formatowej przystosowany do montażu naściennego, wyposażony w przekładnię ślimakową i silnik jednofazowy o mocy 0,18 kW, bębna nawojowego liny, zespół wyłączników krańcowych dla ustawienia 4 pozycji formatu, rozdzielnię zasilająco -sterowniczą przystosowaną do podłączenia kaset zdalnego sterowania - przewodowo w dowolnej ilości np.: oświetleniowiec, kinooperator, inspicjent, i bezprzewodowo przy użyciu pilota zdalnego sterowania. Całość osłonięta obudową wykonaną z blachy stalowej z perforacją i pomalowana farbą proszkową w kolorze czarnym - 1 komplet.
b) Kotara kurtyny formatowej dwuczęściowej rozsuwana na boki, uszyta z materiału akustycznego w kolorze czarnym, posiadająca atest o niepalności, drapowanie 50 %, w górnej części troki do zawieszenia na wózkach, u dołu tunel z obciążnikami. Wymiary kotary: wys. 5,00 mb, szer. 12,00 mb - 1 komplet.
c) Pulpit sterowniczy dla kurtyny formatowej montowany n/t w kabinie kinooperatora - sterowanie przewodowe (bez wykonywania instalacji sterowniczej) i pilot zdalnego sterowania - 1 sztuka.
4.1.3Demontaż istniejących mechanizmów, montaż w/w mechanizmów kurtynowych (do gotowej instalacji zasilania i sterowania), regulacja, uruchomienie, przeszkolenie obsługi - 1 komplet.
4.2Dostawy/prace dodatkowe
a) Procesor dźwięku kinowego musi być kompatybilny z istniejącym systemem nagłośnienia kinowego Dolby oraz profesjonalnym projektorem cyfrowym (standard DCI) 2D i 3D - 1 sztuka
b) Montaż w/w procesora wraz ze wzmacniaczami w szafie dźwiękowej typu Rack (własność Zamawiającego), podłączenie do instalacji elektroakustycznej, regulacje, zestrojenie, przeszkolenie obsługi - 1 kpl
c) Maskownice boczne oraz maskownice górna i dolna ekranu kinowego, wykonane z pluszu dekoracyjnego w kolorze czarnym, montowane do ramy ekranowej - 1 komplet
4.3Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy , zgodny z obowiązującymi normami, sprawny technicznie oraz przystosowany do użytkowania przez Zamawiającego.
4.4Okres gwarancji powinien wynosić minimum 36 m-cy licząc od dnia podpisania odbioru końcowego i protokolarnym stwierdzeniu, że przedmiot umowy jest wolny od wad. Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie a zakończony dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad czy usterek.
4.5Świadczenie przeglądu gwarancyjnego minimum 1 raz w roku w okresie gwarancji ( w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego).
4.6Czas reakcji serwisu dotyczącego wykrytych wad i usterek przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji w ciągu 24 godzin od powiadomienia.
4.7Świadczenie serwisu pogwarancyjnego oraz dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji , nie krócej jednak niż 8 lat od upływu gwarancji. Czas dostępu do serwisu nie dłuższy niż 24 godziny.
4.8W przypadku zgłoszenia usterki sprzętu , wykonawca zobowiązuje się do jej usunięcia w przeciągu 24 h od zgłoszenia, a w przypadku niemożności usunięcia usterki w ww. czasie Wykonawca dostarczy i uruchomi sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od parametrów sprzętu uszkodzonego w terminie 48 h od zgłoszonej usterki.
4.9Zamawiający zaleca Wykonawcom zainteresowanym realizacją niniejszych zadań odbycie wizji lokalnej w Centrum Kultury w Świdniku. Wizja lokalna może się odbyć w godzinach urzędowania tj, od 8:00 - 16:00 po uprzednim uzgodnieniu jej z pracownikiem MOK. Osobą do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pani Aneta Komsta tel. 509 745 004
Pan Adam Żurek tel. 509 793 763
4.10Wykonawca przy odbiorze końcowym przekaże Zamawiającemu instrukcje obsługi , atesty , aprobaty techniczne wraz z dokumentacją techniczną zainstalowanego sprzętu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w niniejszej SIWZ, w Załączniku Nr 6 - Specyfikacja techniczna.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Świdnik
Ulica ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
Nr domu 15
Miejscowość Świdnik
Kod Pocztowy 21-040
Województwo lubelskie
Tel (081) 468 66 25
Fax 081 751 76 08
Internet www.bip.swidnik.tensoft.pl
E-mail zampub@swidnik.umgov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu większej ilości tego samego rodzaju zamówień niż przewidywana w zamówieniu podstawowym jednakże nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz .U. z 2012 r , poz. 1271./.
Czas D
Data zakończenia 04/06/2013
Wadium 2000 PLN
Zaliczka Nie
Wiedza W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości ,przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów , że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz że wykonał dostawy sprzętu kinowego co najmniej: - 1 zamówienie o wartości minimum 100 000 zł ,
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuści dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym zakresie i na następujących warunkach: a)Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy. b)W przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza je wraz ze zleceniem. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia kosztów zamówienia. c)W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku Vat, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze zmienionej stawki VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.swidnik.tensoft.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Kultury Świdnik 21-040 Al.Lotników Polskich 24 w pokoju - sekretariat.
Data składania wniosków 12/04/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Miejski Ośrodek Kultury Świdnik 21-040 Al.Lotników Polskich 24 w pokoju - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)