AG/zp/XI/2013

Data publikacji 2013-04-08
Data zakończenia 2013-04-17 09:00:00
Instytucja Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Żywiec
Województwo śląskie
Branża
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Pasty i kremy,
  • Pasty i proszki czyszczące,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 136062 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398130004, 398121008, 337610002, 337630006, 337119006, 398120007, 395142200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa ; środków czystości określonych w pakietach nr 1,2

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Sienkiewicza 52
Nr domu 52
Miejscowość Żywiec
Kod Pocztowy 34-300
Województwo śląskie
Tel 033 8613916
Fax 033 8613916
Regon 00030442100010
E-mail zoz_zyw_bb@o2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.7 do 5% wartości zamówienia podstawowego w zależności od stanu osobowego pacjentów.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium. Pakiet nr.1 - 2 400,00 PLN Pakiet nr.2 - 1 800,00 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ
Wiedza oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ
Potencjał oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ
Zdolne oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ
Sytuacja oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru na następujących warunkach: a) nastąpiła zmiana nazwy handlowej b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy. c) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych. d) zmiana podatku VAT następuje z mocy prawa. W takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, a cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian. e) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie f) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie g) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu - nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http:// przetargi.ipzp.pl
Adres uzyskania siwz Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego / biuro zamówień publicznych pok. nr3 / cena ; 20,00 PLN
Data składania wniosków 17/04/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce w siedzibie zamawiającego : Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 34 - 300 Żywiec ul. Sienkiewicza 52 sekretariat Dyrektora pok. nr 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)