Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Miasta Kołobrzeg
|
Ulica |
ul. Ratuszowa 13
|
Nr domu |
13
|
Miejscowość |
Kołobrzeg
|
Kod Pocztowy |
78-100
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
094 3551580
|
Fax |
(094) 352 37 69
|
Internet |
www.kolobrzeg.pl
|
Regon |
00052385000000
|
E-mail |
przetargi@um.kolobrzeg.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Zam uzupelniajace |
nie dotyczy
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/05/2013
|
Zaliczka |
Tak
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne usługi. Na ich potwierdzenie przedłoży dokument potwierdzający wykonanie lub wykonywanie należycie co najmniej 1 usługi tj. wykonanie projektu i dostawa gadżetów reklamowych tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 30.000,000 zł wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje złożonego Załącznika nr 4 oraz dołączonych dokumentów potwierdzających wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 usługi.
|
Potencjał |
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
|
Lata obrotowe |
1
|
Lata obrotowe 2 |
1
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
wykonanie lub wykonywanie należycie co najmniej 1 usługi tj. wykonanie projektu i dostawa gadżetów reklamowych tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 30.000,000 zł wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami na poświadczenie czy usługi zostały lub są wykonywane należycie są:
a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a);
c) w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) i b);
d) Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w lit. a) może przekładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust.1pkt i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226,poz.1817).
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Formularz cenowy. 4. Projekty maksymalnie dwie propozycje zastosowania na poszczególnych materiałach promocyjnych z zastosowaniem logo i adresem strony, odpowiednio nadruków lub grawertonów dla wszystkich wymienionych artykułów reklamowych w formie wydruku, maksymalnie na 10 stronach A4. Projekty muszą uwzględnić: a. czytelność, efekt wizualny czyli zastosowanie odpowiedniej czcionki i wielkości liter. b. poprawność zastosowania logo Klimatyczny Kołobrzeg. Jeżeli projekty będą niezgodne z Księgą znaku Klimatyczny Kołobrzeg Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną ze SIWZ. Załączony dokument będzie stanowić podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium 3 wyboru oferty. 5. Dziesięć produktów dostarczonych próbek, po jednej próbce dla każdego przedmiotu zamówienia (Tshirta z krótkim rękawkiem, Zestaw drewnianych kredek, Smycz reklamowa, Długopis metalowy, Komplet piśmienniczy, Męski komplet w zakresie: jedwabny krawat, chusteczka do butonierki i pasujące spinki do mankietów, Torba na ramię na laptop, Kubek ceramiczny, Pamięć USB flash, Zegar biurkowy z przybornikiem), jednym rozmiarze w przypadku Tshirta, atrapie w przypadku pendrive, jeden z podanych kolorów w przypadku długopisu będących przedmiotem zamówienia w SIWZ w części III pkt. od 1 do 10 z zamieszczonym logo. Próbki muszą być oznaczone tak aby zapewniały identyfikację z formularzem cenowym. Próbki należy umieścić w jednej kopercie lub opakowaniu. Załączone próbki będą stanowić podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium 2 i 3 wyboru oferty. Dostarczone produkty na etapie realizacji zamówienia będzie produktem wybranym spośród złożonych próbek.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Ocena jakości
|
Kryt 2p |
10
|
Kryt 3 |
Czytelność, efekt wizualny, poprawność zastosowania logo Klimatyczny Kołobrzeg na poszczególnych materiałach promocyjnych
|
Kryt 3p |
30
|
Adres strony internetowej siwz |
www.kolobrzeg.pl ( BIP)
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta Kołobrzeg ul.Plac Ratuszowy 2/1 78-100 Kołobrzeg
|
Data składania wniosków |
17/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Urząd Miasta Kołobrzeg Sekretariat Urzędu Miasta ul.Ratuszowa 13 pok. nr 104, I piętro 78-100 Kołobrzeg
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Informacje dodatkowe |
Opis sposobu obliczenia ceny oraz kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów sposobu oceny oferty: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: I kryterium cena 60 procent, II kryterium ocena jakości 10 procent, III kryterium Czytelność, efekt wizualny, poprawność zastosowania logo Klimatyczny Kołobrzeg na poszczególnych materiałach promocyjnych 30 procent. KRYTERIUM I Cena znaczenie 60 procent, wg wzoru C równa się cena najniższa dzielone przez cena badanej oferty razy 60 punktów razy 100 procent. Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 60 punktów. KRYTERIUM II ocena jakości znaczenie 10 procent. Maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta wynosi 10 punktów, przy czym ocenie poddane zostaną następujące parametry: 1. funkcjonalność, tj. spełnia swoje przeznaczenie np. długopis umożliwia zapisanie strony tekstu przy pierwszej próbie. 2. trwałość, tj. czy produkt nie ulega trwałym zniekształceniom np. podczas ściskania palcami lub nie kruszy sie, długopis po wymianie wkładu działa tak jak przed jego rozkręceniem; mechanizm przyciskowy działa bez zarzutu przy wielokrotnym ubytkowaniu; nadruki musza być trwałe. 3. estetyka, tj. jak pod względem estetycznym produkt został wykonany, np.: a. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu). b. poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane, zamocowane oraz zszyte np. końcówka długopisu nie odpada z obsady podczas pisania, raczki są dobrze przyszyte do torby; c. graficzne elementy artykułu nie są starte, nie są rozmazane, popękane ani nie zmieniły kolorów podczas pocierania ręką lub drapania paznokciem; d. krawędzie artykułów są prawidłowo wykończone i nie niosą niebezpieczeństwa skaleczeń; e. dany produkt pod względem wygładu nie odbiega od dostępnych na rynku standardów oraz czy wszystkie jego elementy są względem siebie proporcjonalne, np. czy kształt filiżanki komponuje z jej uchem, itp. f. sposób wykonania i użyte materiały nie wywołują wątpliwości co do jakości produktu np. faktura materiału do produkcji torby. g.logotypy zamieszczone na próbce są widoczne i odpowiednio wyeksponowane. Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 10 punktów. KRYTERIUM III Czytelność, efekt wizualny, poprawność zastosowania logo Klimatyczny Kołobrzeg na poszczególnych materiałach promocyjnych znaczenie 30 procent. Maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta wynosi 30 punktów, przy czym ocenie poddane zostaną następujące parametry: 1. czytelność, efekt wizualny: zastosowanie odpowiedniej czcionki i wielkości liter, kolory panteon, gdzie Zamawiający przyzna maksymalnie 10 pkt. 2. poprawność zastosowania logo Klimatyczny Kołobrzeg, gdzie Zamawiający przyzna maksymalnie 20 pkt. Oferta, której jeden z ocenianych powyżej elementów otrzyma 0 pkt., a więc nie będzie odpowiadał wymaganiom zamawiającego, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, jako niezgodna z treścią SIWZ. Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 30 punktów.
|