Przetarg nieograniczony nr 18/PN/13 na dostawę artykułów do sprzątania i wyposażenia komórek organizacyjnych Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.

Data publikacji 2013-04-10
Data zakończenia 2013-04-19 10:00:00
Instytucja Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53601 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392240008, 392243300, 337210000, 392212205, 444117001, 392212102, 349284806, 392243403, 391100006, 386220001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów do sprzątania i wyposażenia komórek organizacyjnych Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu.
3. Zamówiony towar, winien być dostarczony do pomieszczeń Magazynu Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia, w godzinach 8.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia.

Opis

Dostawa drobnego sprzętu dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.Dostawa artykułów gospodarczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZDostawa wyposażenia oddziałów dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZDostawa wyposażenia Kuchni Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Ulica ul. W. Lipa 2
Nr domu 2
Miejscowość Ruda Śląska
Kod Pocztowy 41-703
Województwo śląskie
Tel 32 248 24 52
Fax 32 779 59 12
Regon 24146865300000
E-mail zampub@szpital.rsl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.szpitalruda.pl
Rodzaj zamówienia Inny: Sp. z o.o
Rodzaj zam inny Sp. z o.o
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu
Potencjał Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania potencjału technicznego do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniony według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Do oferty należy dołączyć katalogi foldery dotyczące przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę. Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznakować w katalogach, folderach oferowane pozycje numerem pozycji danego pakietu oraz potwierdzić przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - dotyczy pakietu II, III, IV. 2. Do oferty należy dołączyć - atest dopuszczający przedmiot zamówienia do kontaktu z żywnością - dotyczy pakietu III poz. 3-5, 13-19,IV.
Inne dokumenty 1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale, nie dopuszcza się możliwości złożenia tego dokumentu w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia 2. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: a) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkty o takich samych (lub lepszych) parametrach technicznych i użytkowych, w takiej samej cenie, - zmiana jakości usługi lub towaru polepszająca lub zastępująca daną usługę lub towar bez utraty jakości lub interesu Zamawiającego, - zmiana nazwy handlowej produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania lub ilości sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem - zmiana stawki podatku VAT, w stopniu odpowiadającym tej zmianie, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto oraz maksymalna wartość brutto zamówienia pozostaje bez zmian - konieczność zmiany miejsca dostawy przedmiotu zamówienia - zmiany adresowe Stron, - zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy, - siła wyższa, b) niewykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1, w terminie określonym § 3 ust. 1, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpitalruda.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., 41-703 Ruda Śląska 3, ul. W. Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
Data składania wniosków 19/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., 41-703 Ruda Śląska 3, ul. W. Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)