Dostawa wraz z montażem mebli do Laboratorium Wysiłku Fizycznego i Genetyki w Sporcie AWFiS w Gdańsku z podziałem na 3 części: Część nr 1 - Meble biurowe (biurka, szafki, regały); Część nr 2 - Krzesła, fotele obrotowe, sofa; Część nr 3 - Meble medyczne;

Data publikacji 2013-08-20
Data zakończenia 2013-08-29 12:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165489 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391120000, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do Laboratorium Wysiłku Fizycznego i Genetyki w Sporcie AWFiS w Gdańsku z podziałem na 3 części:
Część nr 1 - Meble biurowe (biurka, szafki, regały);
Część nr 2 - Krzesła, fotele obrotowe, sofa;
Część nr 3 - Meble medyczne;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówień o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro lecz nie przekraczającej kwoty 200.000 euro dla dostaw.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do Laboratorium Wysiłku Fizycznego i Genetyki w Sporcie AWFiS w Gdańsku z podziałem na 3 części:
Część nr 1 - Meble biurowe (biurka, szafki, regały);
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do Laboratorium Wysiłku Fizycznego i Genetyki w Sporcie AWFiS w Gdańsku z podziałem na 3 części:
Część nr 2 - Krzesła, fotele obrotowe, sofa;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do Laboratorium Wysiłku Fizycznego i Genetyki w Sporcie AWFiS w Gdańsku z podziałem na 3 części:
Część nr 1 - Meble biurowe (biurka, szafki, regały);
Część nr 2 - Krzesła, fotele obrotowe, sofa;
Część nr 3 - Meble medyczne;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego
Ulica ul. Kazimierza Górskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-336
Województwo pomorskie
Tel 58 5547190, 58 5547442
Fax 58 5547227
Internet www.awf.gda.pl
Regon 00032787600000
E-mail ei@awf.gda.pl; zamowienia.publiczne@awf.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1 - 500,00 złotych, słownie: pięćset złotych 00/100 Część nr 2 - 300,00 złotych, słownie: trzysta złotych 00/100 Część nr 3 - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Pozostałe zapisy dotyczące wadium Zamawiający określił w rozdz. XII SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.
Wiedza Dotyczy części nr 1 i 2 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie mebli o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł brutto. Dotyczy części nr 3 Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku. UWAGA 1! W przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez Wykonawcę jako spełniający warunek (określone w załączniku nr 4 do SIWZ), rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. 20.08.2013 r.
Potencjał Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Dotyczy części nr 1 i 2 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie mebli o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł brutto. Dotyczy części nr 3 Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Oferta winna zawierać: a) Wypełniony formularz oferty dla wybranej części zamówienia - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Zestawienie cenowe zaoferowanych mebli dla wybranej części zamówienia - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 a do SIWZ. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ. e) Dowód wniesienia wadium, przy czym w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium wraz z dokumentami, z których wynika stosowne upoważnienie (upełnomocnienie). Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Biurze Kanclerza AWFiS (pok. 315), ul. Czyżewskiego 30 a, 80-336 Gdańsk, II piętro przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z rozdz. XII pkt. 2.1. lit. b SIWZ. f) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w załączniku nr 5 do SIWZ - Projekcie umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://awf.gdansk.sisco.info/
Adres uzyskania siwz Budynku AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30 a (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych, II piętro, pok. 309
Data składania wniosków 29/08/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Oferty należy składać w Budynku AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30 a (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Kanclerza, II piętro, pok. 315
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 2. Doprecyzowanie terminu realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany na stępujących terminach: Część nr 1 - 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy; Część nr 2 - 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy; Część nr 3 - 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy;
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)