Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Głogowski
|
Ulica |
ul. Sikorskiego 21
|
Nr domu |
21
|
Miejscowość |
Głogów
|
Kod Pocztowy |
67-200
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
076 7282801
|
Fax |
076 7282817
|
Internet |
www.powiat.glogow.pl
|
Regon |
39065211100000
|
E-mail |
przetargi@glogow.um.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień przy spełnieniu przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
13/04/2014
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu.
Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 28 741,85 zł.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto każde
|
Potencjał |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, a w szczególności:
-osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej niezbędne do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane
(t. j. Dz. U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.).
UWAGA:
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. nr 63, poz. 394).
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że:
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł w postaci opłaconej polisy,
- w przypadku braku opłaconej polisy inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej wymaganej przez zamawiającego może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
Na podstawie § 1.4 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Zamawiający określa, że roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa wyżej i złożenia dowodów czy zostały one wykonywane należycie dotyczy jedynie robót budowlanych wystarczających do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, którego opis sposobu oceny spełnienia znajduje się w pkt 5.1.B SIWZ. Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1)Kompletna oferta musi zawierać:
a)formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Integralną część formularza ofertowego stanowią: kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej oraz wypełniony przez Wykonawcę harmonogram rzeczowo - finansowy robót - stanowiący załącznik do projektu umowy.
b)stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
c)dowód wniesienia wadium,
d)dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ,
e)załącznik nr 9 do SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
II. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w szczególności:
-potrzeby zmiany zakresu rzeczowo-finansowego robót,
-przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
-działań siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
-wystąpienia opadów uniemożliwiających wykonywanie robót przez 5 kolejnych dni.
Powyższe jest wpisane do dziennika budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru.
-wystąpienia robót dodatkowych zgodnie z § 9 projektu umowy,
-wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
III.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia brutto w części dotyczącej podatku VAT, jeżeli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT, będąca elementem wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy.
Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://sbip.pl/nglogowsp/
|
Adres uzyskania siwz |
Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21; Biuro Zamówień Publicznych pok. Nr 302-303
(III piętro)
|
Data składania wniosków |
05/09/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21; sekretariat pok. Nr 103
(I piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|