Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Państwowa Szkoła Muzyczna I St.
|
Ulica |
pl. Floriański 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Skarżysko-Kamienna
|
Kod Pocztowy |
26-110
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
0-41 25 12 957, 25 12 984
|
Fax |
0-41 25 12 957
|
Regon |
00028632100000
|
E-mail |
psmkw@interia.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Publiczna szkoła artystyczna.
|
Rodzaj zam inny |
Publiczna szkoła artystyczna.
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych - 20 % wartości zamówienia podstawowego - polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, cyt.:
Art. 67 ust. 1 pkt 7) w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/12/2013
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ
|
Wiedza |
warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedną dostawę z montażem foteli teatralno-kinowych, która nie była mniejsza niż 100 foteli jednocześnie z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu-dowodu potwierdzającego, że robota budowlana została wykonana należycie .
Za wykonaną dostawę Zamawiający uzna taką , którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 5 do SIWZ oraz dowodu dot. czy dostawa została wykonana należycie.
Zgodnie z paragrafem 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013.231 z dnia 19 lutego 2013 r.) - W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, noże przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w paragrafie 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i formie określonej w SIWZ:
1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ . Wymagana forma dokumentu - oryginał wraz z Kartą katalogową oferowanego przedmiotu zamówienia .
5. Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów.
Wymagana forma dokumentu - oryginał
b) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany zgodnie z art. 144 Pzp - tj. w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany.
§8.
Zmiana umowy
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
2.1. Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy:
a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, i dotyczy następujących obowiązków Zamawiającego:
- udostępnienie Sali koncertowej Wykonawcy celem wykonania prac montażowych,
b) możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymania i wznowienia prac, ze względu na:
- przedłużenie procedury przetargowej,
- zaistnienie okoliczności powodujących wydłużenie terminu realizacji robót remontowych wykonywanych w Sali Widowiskowej na podstawie odrębnej umowy, uniemożliwiających realizację prac montażowych w ramach niniejszej umowy, wówczas termin wykonania umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny do zakończenia prac wstrzymujących wykonanie prac montażowych,
c) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeżeli konieczność przedłużenia terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
3.1. Sposób inicjowania zmian:
a) Zamawiający:
- wnioskuje do wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,
- wnioskuje, aby wykonawca przedłożył propozycję zmiany,
b) osoby występujące po stronie Zamawiającego:
- wnioskują do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,
c) Wykonawca:
- wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany.
3.2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.) Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.
3.3. Zmiana postanowień zawartej umowy w wyniku wprowadzenia zmian opisanych powyżej może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.psmsk.neostrada.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Państwowa Szkoła Muzyczna I ST. im. Zygmunta Noskowskiego
26-110 Skarżysko Kamienna Plac Floriański 14 - sekretariat
|
Data składania wniosków |
14/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Państwowa Szkoła Muzyczna I ST. im. Zygmunta Noskowskiego
26-110 Skarżysko Kamienna Plac Floriański 14 - sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|