Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu. Usługa kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego (nadzór w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym) zadania inwestycyjnego pn. Regionalny System Informacji Przestrzennej Województwa Lubuskiego

Data publikacji 2013-11-07
Data zakończenia 2013-11-15 10:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem,
  • Usługi doradcze w zakresie badań odbiorczych oprogramowania systemowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 235289 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722240001, 722260005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla projektu pn.: Regionalny System Informacji Przestrzennej Województwa Lubuskiego (RSIPWL), zwanego dalej Projektem. Inżynier Projektu zobowiązany jest do świadczenia następujących usług w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z metodyką prowadzenia projektów
PRINCE 2 lub równoważną (za równoważną uznaję się metodę która będzie posiadała co najmniej takie same lub lepsze parametry funkcjonalne, której zastosowanie pozwoli na efektywne zarządzanie projektem),dostosowaną do potrzeb projektu Regionalny System Informacji Przestrzennej Województwa Lubuskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku
nr 1 do SIWZ.

Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem - 72224000-1
- usługi doradcze w zakresie badań odbiorczych oprogramowania systemowego - 72226000-5

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Ulica ul. Podgórna 7
Nr domu 7
Miejscowość Zielona Góra
Kod Pocztowy 65-057
Województwo lubuskie
Tel 68 4565403, 4565404, 4565277
Fax 68 4565404
Internet www.lubuskie.pl
Regon 97077008900000
E-mail przetargi@lubuskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 280
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku
Wiedza za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, min. 1 usługi, tj. pełnienie funkcji Inżyniera Projektu Informatycznego na kwotę min. 10.000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodu, czy została lub jest wykonywana należycie. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia
Potencjał Zamawiający nie precyzuje warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty -Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy -Pisemne zobowiązanie, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. - Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: a) zmiany warunków płatności, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, c) zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana terminu realizacji poszczególnych etapów zamówienia, d) zmiana osób wyznaczonych do kontaktu z Zamawiającym, zmiana kierownika Projektu, zastępcy kierownika Projektu, e) możliwość zmiany strony umowy, f) możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robot, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy. 2.Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: - w zakresie pkt. a i b - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowe podatku VAT. - w zakresie pkt. c - w przypadku jeśli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy tj.: 1) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usług, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 3) z powodu zmiany haromonogramu prac i terminów ich realizacji z głównym wykonawcą Projektu, wybranym w odrębnym postępowaniu, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na zmianę przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego umowy o dofinansowanie Projektu. Zmiana ta nie powoduje, zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4) z powodu przedłużającej się procedury wyboru głównego Wykonawcy Projektu, realizowanej w odrębnym postępowaniu 5) w wyniku zlecenia głównemu wykonawcy Projektu, wybranym w odrębnym postępowaniu udzielenia usług dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia, jeżeli: a. z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub, b. wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. - w zakresie pkt. d - w przypadku śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych pracownika Wykonawcy, niewywiązywania się pracownika z obowiązków wynikających z umowy, jeśli zmiana personelu jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja). - w zakresie pkt. e - w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów. - w zakresie pkt. f - w przypadku występowania zaniedbań podwykonawcy, które to mogłyby zaszkodzić terminowej realizacji usługi.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.lubuskie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (pokój nr 03) ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
Data składania wniosków 15/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, Departament Administracyjno - Gospodarczy - Kancelaria Ogólna.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 40 tygodni od podpisania umowy, w tym: - Etap I - 3 tygodnie od podpisania umowy - Etap II - 37 tygodni od dnia zakończenia Etapu I
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)