Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
|
Ulica |
ul. Podgórna 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Zielona Góra
|
Kod Pocztowy |
65-057
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
68 4565403, 4565404, 4565277
|
Fax |
68 4565404
|
Internet |
www.lubuskie.pl
|
Regon |
97077008900000
|
E-mail |
przetargi@lubuskie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
280
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje warunku
|
Wiedza |
za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, min. 1 usługi, tj. pełnienie funkcji Inżyniera Projektu Informatycznego na kwotę min. 10.000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodu, czy została lub jest wykonywana należycie.
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana
wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
-Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy
-Pisemne zobowiązanie, o ile Wykonawca polega
na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy.
- Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności:
a) zmiany warunków płatności,
b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
c) zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana terminu realizacji poszczególnych etapów zamówienia,
d) zmiana osób wyznaczonych do kontaktu z Zamawiającym, zmiana kierownika Projektu, zastępcy kierownika Projektu,
e) możliwość zmiany strony umowy,
f) możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robot, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy.
2.Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach,
a w szczególności:
- w zakresie pkt. a i b - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowe podatku VAT.
- w zakresie pkt. c - w przypadku jeśli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których
nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy tj.:
1) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usług, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
2) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością,
w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
3) z powodu zmiany haromonogramu prac i terminów ich realizacji z głównym wykonawcą Projektu, wybranym w odrębnym postępowaniu, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na zmianę przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego umowy o dofinansowanie Projektu. Zmiana ta nie powoduje, zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
4) z powodu przedłużającej się procedury wyboru głównego Wykonawcy Projektu, realizowanej w odrębnym postępowaniu
5) w wyniku zlecenia głównemu wykonawcy Projektu, wybranym w odrębnym postępowaniu udzielenia usług dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia, jeżeli:
a. z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub,
b. wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
- w zakresie pkt. d - w przypadku śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych pracownika Wykonawcy, niewywiązywania się pracownika z obowiązków wynikających z umowy, jeśli zmiana personelu jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy
(np. rezygnacja).
- w zakresie pkt. e - w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów.
- w zakresie pkt. f - w przypadku występowania zaniedbań podwykonawcy, które to mogłyby zaszkodzić terminowej realizacji usługi.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.lubuskie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (pokój nr 03) ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
|
Data składania wniosków |
15/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, Departament Administracyjno - Gospodarczy - Kancelaria Ogólna.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 40 tygodni od podpisania umowy, w tym:
- Etap I - 3 tygodnie od podpisania umowy
- Etap II - 37 tygodni od dnia zakończenia Etapu I
|
Czy unieważnienie |
Nie
|