Wyposażenie budynku 91 w Powidzu w sprzęt kwaterunkowy w ramach zadania 52097

Data publikacji 2012-08-03
Data zakończenia 2012-08-23 10:30:00
Instytucja
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 169303 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391210006, 391130007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego (w tym mebli biurowych), obejmujący dostawę i wniesienie do budynku nr 91 na lotnisku w Powidzu, montaż oraz rozmieszczenie wg. aranżacji przedstawionej w dokumentacji projektowej wraz z oznakowaniem sprzętu zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji resortowej. Szczegółowych informacji na temat sposobu oznakowania sprzętu kwaterunkowego udzieli Wojskowa Administracja Koszar w Powidzu.
2. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujący sprzęt kwaterunkowy :
1) szafa ubraniowa metalowa - 38 szt.
2) biurko drewniane - 104 szt.
3) szafa drewniana ubraniowa dwudrzwiowa - 56 szt.
4) stół biurowy drewniany - 11 szt.
5) regał biurowy drewniany dwusegmentowy - 54 szt.
6) krzesło biurowe wyściełane na metalowej podstawie - 110 szt.
7) kosz na śmieci metalowy ze stali. kwasoodpornej Ø 300 mm - 53 szt.
8) wieszak do ubrań stojący metalowy - 34 szt.
9) krzesło biurowe z regulacją podnoszenia na metalowej podstawie - 107 szt.
10) stolik pod telefon na metalowej podstawie -17 szt.
11) stolik okolicznościowy ława - 12 szt.
12) fotel klubowy - ekoskóra - 32 szt.
13) krzesło gabinetowe drewniane wyściełane - 27 szt.
14) stół gabinetowy drewniany - 4 szt.
15) tablica biała ścieralna wraz z kompletem markerów - 13 szt.
16) regał biblioteczny - 9 szt.
17) stolik pod komputer - 8 szt.
18) stolik pod drukarkę - 9 szt.
19) biurko komputerowe - 23 szt.
20) zegar ścienny bateryjny okrągły Ø 380 mm - 33 szt.
21) szafa zamykana na duże dokumenty -A0- 15 szt.
22) kanapa -wersalka - 10 szt.
23) stolik kwadratowy - 1 szt.
24) depozytor ( komórka, laptop itp.) - 2 szt.
25) szafka na klucze ( 90 szt.) - 1szt.
26) regał magazynowy segmentowy - 5 półek 2+3 ( do 8 półek w segmencie) - 5 szt.
27) mównica - 1 szt.
28) krzesła studenckie z podpórką - 80 szt.
29) stołek obrotowy z miękkim siedziskiem - 6 szt.
30) stolik barowy okrągły - 3 szt.
31) lada barowa - zabudowa indywidualna -1 szt.
32) stół konsola ( według indywidualnego zamówienia) - 1 szt.
33) fotel klubowy drewniany - 16 szt.
34) stolik pod RTV drewniany na metalowej podstawie - 5 szt.
35) szafa gabinetowa drewniana - 6 szt.
36) regał gabinetowy drewniany - 1 segment - 4 szt.
37) fotel gabinetowy obrotowy na metalowej podstawie z regulacją podnoszenia - skórzany - 3 szt.
38) tablica magnetyczna biała ścieralna wraz z kompletem markerów - 11 szt.
39) lampa biurkowa - 1 szt.
40) stół kreślarski z podświetlanym blatem i wyposażeniem kreślarskim - 2 szt.
41) zegar ścienny - 4 szt.
42) narożnik z funkcją łóżka - 1 szt.
43) tapczan - 1 szt.
44) szafka nocna - 2 szt.
45) biurko gabinetowe - 3 szt.
46) stolik pod kserokopiarkę - 1 szt.
47) wieszak na ubrania sześciokołkowy z półką - 1 szt.
48) stolik - 1 szt.
49) depozytor ( komórkowy) wiszący - 3 szt.
50) szafa kuchenna wisząca - 3 szt.
51) szafa kuchenna stojąca - 3 szt.
52) szafa kuchenna wisząca - 3 szt.
53) szafa kuchenna stojąca - 4 szt.
54) oznakowanie sprzętu.

Szczegółowy opis sprzętu kwaterunkowego (w tym mebli) znajduje się w Tabeli Cen Jednostkowych (wymiary mebli oraz standard wykonania) oraz specyfikacji technicznej.

1.Oferowany i dostarczony sprzęt kwaterunkowy musi spełniać wymagania nie gorsze niż określone w tabeli cen jednostkowych oraz specyfikacji technicznej.
2.Wszystkie meble winny spełniać normy w zakresie ergonomii, przepisów BHP, posiadać wszelkie niezbędne parametry zapewniające trwałość konstrukcji oklein i obić.
Wykonawca złoży wraz z ofertą do wyboru przez Zamawiającego po 4 propozycje kolorystyczne tkaniny obiciowej mebli w 3 odcieniach każdy: bordo, brąz, szary lub popiel, próbkę okleiny płyty w kolorze dąb Lugano i mahoń oraz przedstawi katalog ze wzorami uchwytów i okuć.
Proponowane materiały obiciowe i uchwyty winny umożliwić wybór każdego z nich w ramach złożonej oferty ( ceny jednostkowej). Odcień tapicerki, płyty, drewna danego koloru musi być jednolity - najlepiej z tej samej partii materiału. Zamawiający w przeciągu 1 tygodnia od zawarcia umowy podejmie decyzję odnośnie wyboru kolorystyki, obić i wzorów uchwytów.
3.Zamówienie zakończone ma być dowozem sprzętu na miejsce tzn. na teren JW 3293 Powidz budynek 91, zmontowaniem mebli oraz ustawieniem wg aranżacji określonej w dokumentacji projektowej, przy udziale przedstawiciela Użytkownika i WAK.
4.Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Użytkownika o terminie dostawy sprzętu kwaterunkowego z kilkudniowym wyprzedzeniem.
5.W związku z tym, że wyposażany budynek jest po remoncie Wykonawca odpowiedzialny będzie za wszelkie uszkodzenia zawinione spowodowane w trakcie realizacji dostaw oraz montażu.
6.Oferowane meble i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, pozbawione defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych czy wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania.

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)