DOSTAWA INTERNETU WRAZ Z KONFIGURACJĄ W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH I W JEDNOSTCE PODLEGŁEJ - WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, W OKRESIE TRWAŁOŚCI (LATA 2014 -2016) PROJEKTU PN. R@CK - RODZINY CYFROWYCH KOMPETENCJI.

Data publikacji 2013-12-10
Data zakończenia 2013-12-18 09:00:00
Instytucja Gmina Miasto Sochaczew
Miejscowość Sochaczew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sieci komunikacyjne,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 268421 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324121108, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1.1. Dostawa łącza internetowego wraz z niezbędnymi urządzeniami dostępowymi od dnia 01.01.2014 r. do dnia 31 grudnia 2016 r. o prędkości co najmniej 1mbit/s downloadu i 512 kbit/s uploadu do wskazanych 150 lokali mieszkalnych Beneficjentów Końcowych (BK) zamieszkujących na terenie miasta Sochaczewa oraz 1 łącza od dnia 01.01.2014 r. do dnia 31 grudnia 2016 r. o prędkości co najmniej 3mbit/s downloadu i 512 kbit/s uploadu w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (MOPS) w Sochaczewie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Sochaczew
Ulica ul. 1-go Maja 16
Nr domu 16
Miejscowość Sochaczew
Kod Pocztowy 96-500
Województwo mazowieckie
Tel 046 8622235 w. 347
Fax 046 862-26-02
Internet www.sochaczew.pl
Regon 75014864400000
E-mail sekretariat@sochaczew.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy łącza internetowego odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( jednoczesna dostawa Internetu do min 150 gospodarstw). W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent na podstawie przyznanych przez RIPE publicznych adresów IP wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, nie mniej niż 150 z nich było aktywnych ( wykorzystanych przez użytkowników) poprzez udokumentowanie tego faktu ( wydruk z bazy danych oferenta, bądź inny dokument z którego będzie wynikało spełnianie tego warunku)-
Potencjał Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 50 000 PLN
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 2. Wykazu głównych usług (min 1) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (zgodnie z pkt 2.3.2 SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Inne dokumenty 1) Formularz ofertowy. 2) Wykorzystane do realizacji łącza urządzenia dostępowe muszą posiadać, jeśli jest wymagane przepisami prawa, świadectwa homologacji.(Oferent dostarczy niniejsze zaświadczenia na etapie podpisywania umowy) 3) Zobowiązanie Wykonawcy, na czas realizacji przedmiotu zamówienia oraz w trakcie realizacji umowy do przestrzegania zapisów ustawy o ochronie danych osobowych wraz z skutkami karnymi z niej wynikającymi. 4) Wykaz ulic na których znajdują się siedziby Beneficjentów Końcowych i jednostki podległej wraz z proponowanym rodzajem łącza internetowego- załącznik nr 4 .
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1. Zmiana Czasu na Ukończenie Prac 1.1. Brak fizycznej możliwości wykonania zamówienia a w szczególności: a) dwukrotna nieobecność beneficjenta po adresem wykonania zamówienia; b) brak zgody Beneficjenta programu na udostępnienie sprzętu 1.2. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Kontraktem; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin Czasu Ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy. d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. e) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego. f) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. W przypadku pkt. 2.b zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku pkt. 2.c zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionych w umowie. W przypadku pkt. 2.d zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie prac , z których Zamawiający rezygnuje. Wszystkie powyższe postanowienia w punktach 1, .2. stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. . Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.sochaczew.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew
Data składania wniosków 18/12/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miejski w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew Biuro Obsługi Klienta - parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)