Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie Zielona Dolina

Data publikacji 2013-12-12
Data zakończenia 2013-12-20 09:30:00
Instytucja Gmina Żmigród
Miejscowość Żmigród
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 271031 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 553200009, 158942106, 553220003, 553240009, 553210006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie Zielona Dolina.

2. Zakres rzeczowy:
Przygotowanie posiłków:
- naprzemiennie zgodnie z załączonym jadłospisem - zał. nr 7
- zgodnie ze współczesnymi zaleceniami racjonalnego żywienia np. Żywienie dzieci w Przedszkolach - Zofii Wachowiak, Haliny Weker podstawę wyżywienia powinny stanowić produkty o wysokiej zawartości pełnowartościowego białka, węglowodanów, produkty mleczne, warzywa, owoce.
- przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną i odżywczą oraz uwzględnić normy produktów każdej z grup.

Posiłki powinny być urozmaicone, o wysokiej wartości odżywczej, przygotowywane zgodnie z zasadami żywienia dzieci i młodzieży, smaczne i atrakcyjne pod względem organoleptycznym.

Urozmaicenie posiłków powinno dotyczyć:
- doboru posiłków
- barwy
- smaku i zapachu
- konsystencji
- sposobu przyrządzenia potraw
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania posiłków w przypadku , gdy są niezgodne z SIWZ oraz z umową.
Posiłki muszą być sporządzone i wydane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych.

Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu na 5 dni przed pierwszym dniem dostawy w celu akceptacji przez Zamawiającego.
W przypadku braku akceptacji jadłospisu przez Zamawiającego, Dostawca zobowiązany jest do wprowadzenia poprawek.

3. Dostawa i odbiór posiłków:
Posiłki dostarczane będą w pojemnikach zbiorczych przystosowanych do kontaktu z żywnością (posiadające atest) i utrzymujących odpowiednią temperaturę posiłku.
Dystrybucją posiłków zajmować się będą pracownicy Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie Zielona Dolina.

Po dystrybucji posiłków na porcje Dostawca zobowiązany jest do odbioru brudnych pojemników zbiorczych na własny koszt i odpowiedzialność.
Ponadto Dostawca zobowiązany jest do odbioru pozostałości pokonsumpcyjnych w celu utylizacji na własny koszt i odpowiedzialność.

4. Liczba posiłków:
Zestawy śniadaniowe - średnio rocznie 55 szt./dziennie - łącznie 13 750
Zestawy obiadowe - średnio rocznie 70 szt./dziennie - łącznie 17 500

Podane ilości są wartościami szacunkowymi.

Zamawiający będzie informował o liczbie posiłków do godziny 8:15 w dniu dostawy.

Uwaga!
Liczba posiłków jest znacznie niższa w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Świąt Wielkanocnych, ferii zimowych oraz w miesiącu lipcu. W miesiącu sierpniu Przedszkole jest nieczynne.

5. Termin i czas dostawy :
Termin dostawy: od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż 2 stycznia 2014 r.) do dnia 31 grudnia 2014 roku, za wyjątkiem dni wolnych od nauki. Razem 250 dni nauki.

Czas dostawy: Posiłki dowożone codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy.

Posiłki będą dowiezione przez Wykonawcę do Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie Zielona Dolina dwa razy dziennie w godzinach:
a) około godziny 930 (śniadania),
b) około godziny 1230 (obiad)

6. Transport
Dostawa posiłków (samochodem posiadającym zaświadczenie/decyzja z Sanepidu dopuszczające samochód do przewozu posiłków) dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie Zielona Dolina na koszt dostawcy.

7. Forma płatności
Zamawiający dokona zapłaty za dostarczone posiłki w cyklu tygodniowym w terminie 14 dni od daty wpływu faktury do Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie (ul. Czereśniowa 9, 55-140 Żmigród).
Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia po cyklu tygodniowym dwóch faktur (jedna na wsad do kotła, druga na koszty pozostałe związane z przygotowaniem posiłku oraz jego dowozem)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Żmigród
Ulica pl. Wojska Polskiego 2-3
Nr domu 2-3
Miejscowość Żmigród
Kod Pocztowy 55-140
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3853057
Fax 71 3853556
Internet www.zmigrod.com.pl
Regon 00052988700000
E-mail irl@zmigrod.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
Czas D
Data zakończenia 20/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: Zaświadczenie z Sanepidu o spełnianiu warunków przygotowania posiłków
Wiedza Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawę lub dostawy polegającą/ce na przygotowaniu i dostawie posiłków do szkół lub przedszkoli na kwotę co najmniej 60 000,00 zł brutto. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Pod pojęciem głównych dostaw Zamawiający rozumie dostawy polegające na przygotowaniu i dostawie posiłków do szkół lub przedszkoli w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa.
Potencjał Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej: Samochód przystosowany do przewozu posiłków - 1 szt. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 5 do SIWZ. b)Zaświadczenie/Decyzja z Sanepidu dopuszczające samochód do przewozu posiłków
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawę lub dostawy polegającą/ce na przygotowaniu i dostawie posiłków do szkół lub przedszkoli na kwotę co najmniej 60 000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 8). Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. A. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: a)klęski żywiołowe; b)warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie dostaw. 2. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, w szczególności: 1.brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów do miejsca dostawy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych 2.protesty mieszkańców 3.przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. B. Pozostałe zmiany 1.siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2.zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. 3.zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 4.zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. C. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); 2.zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; 3.udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych 4.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy. 5.W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 6.W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej)
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=103149
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród - pokój nr 22
Data składania wniosków 20/12/2013
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród - pokój nr 8 (punkt informacyjny)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)