Dożywianie uczniów na terenie Gminy Żmigród.
Przedmiot zamówienia składa się z następujących 2 zadań:
1.Zadanie 1
Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół:
- Gimnazjum im. M. Rataja w Żmigrodzie,
- Szkoły Podstawowej w Powidzku,
- Szkoły Podstawowej w Barkowie,
- Szkoły Podstawowej w Korzeńsku,
1.1.Zakres rzeczowy:
Zestaw gorącego posiłku należy przygotować naprzemiennie zgodnie z jadłospisem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
1.2. Dostawa do szkół:
Posiłki jednostkowe będą zapakowane w jednorazowe pojemniki przystosowane do kontaktu z żywnością (posiadające atest) i utrzymujące odpowiednią temperaturę posiłku, przewożone w termosach.
Dystrybucją posiłków zajmować się będą pracownicy poszczególnych szkół wyznaczeni przez dyrekcję.
Dostawca zobowiązany jest do odbioru pojemników z dnia poprzedniego.
1.3. Liczba uczniów oraz termin i czas dostawy:
Zestawy obiadowe dla ok. 75 uczniów od dnia 02 stycznia 2014 roku do dnia 19 grudnia 2014 roku, za wyjątkiem ferii i dni wolnych od nauki.
1)Gimnazjum im. M. Rataja w Żmigrodzie - 3 uczniów,
2)Szkoła Podstawowa w Powidzku - 32 uczniów,
3)Szkoła Podstawowa w Barkowie - 28 uczniów,
4)Szkoła Podstawowa w Korzeńsku - 12 uczniów,
Łączna ilość posiłków wynosi: 13 725 Podane ilości są wartościami szacunkowymi.
Czas dostawy: Posiłki dowożone w dni nauki - codziennie od poniedziałku do piątku:
- Szkoła Podstawowa w Korzeńsku do godz. 9:30,
- Szkoła Podstawowa w Powidzku do godz. 10:30,
- Szkoła Podstawowa w Barkowie do godz. 10:30,
- Gimnazjum im. M. Rataja w Żmigrodzie do godz. 12:30
1.4. Transport
Dostawa gorących posiłków do Gimnazjum im. M. Rataja w Żmigrodzie i Szkół Podstawowych w Powidzku, Barkowie i Korzeńsku na koszt dostawcy.
1.5. Forma płatności
Zamawiający dokona zapłaty miesięcznie przelewem na konto Dostawcy.
Dostawca uprawniony jest do wystawienia faktury: Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów Gimnazjum im. M. Rataja w Żmigrodzie, Szkół Podstawowych w Powidzku, Barkowie i Korzeńsku
Do każdej faktury dostawca zobowiązany jest dołączyć z każdej szkoły listę dzieci korzystających z posiłków, potwierdzoną przez dyrektora danej szkoły lub osoby upoważnionej.
2.Zadanie 2
Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla uczniów szkół:
1) Gimnazjum im. M. Rataja w Żmigrodzie,
2) Powiatowego Zespołu Szkół w Żmigrodzie,
3) Szkoły Podstawowej w Żmigrodzie,
2.1.Zakres rzeczowy:
Zestaw gorącego posiłku należy przygotować naprzemiennie zgodnie z jadłospisem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
2.2. Wydawanie posiłków w pomieszczeniach oferenta na terenie miasta Żmigród:
Pomieszczenia estetyczne, zapewniające komfort psychiczny przy spożywaniu posiłków (stoliki dostosowane do wzrostu dzieci), pomieszczenie przeznaczone jedynie do wydawania i spożywania posiłków bezalkoholowych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i higieny, dostępne również dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej.
2.3. Liczba uczniów oraz termin i czas wydawania posiłków :
Posiłki obiadowe dla 40 uczniów od dnia 02 stycznia 2014 roku do dnia 19 grudnia 2014 roku, za wyjątkiem ferii i dni wolnych od nauki.
1)Szkoła Podstawowa w Żmigrodzie - 18 uczniów,
2)Gimnazjum im. M. Rataja w Żmigrodzie - 8 uczniów,
3)Powiatowy Zespół Szkół w Żmigrodzie - 14 uczniów.
Łączna ilość posiłków wynosi: 7 320. Podane ilości są wartościami szacunkowymi.
Czas wydawania: Posiłki wydawane w siedzibie oferenta w dni nauki codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 13:00 - 16:00.
2.4. Forma płatności
Zamawiający dokona zapłaty miesięcznie przelewem na konto Dostawcy.
Dostawca uprawniony jest do wystawienia faktury: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Żmigrodzie, Gimnazjum im. M. Rataja w Żmigrodzie oraz Powiatowego Zespołu Szkół w Żmigrodzie
Do każdej faktury zleceniobiorca zobowiązany jest dołączyć z każdej szkoły listę dzieci korzystających z posiłków.
OpisZakres rzeczowy:
Zestaw gorącego posiłku należy przygotować naprzemiennie zgodnie z jadłospisem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
1.2. Dostawa do szkół:
Posiłki jednostkowe będą zapakowane w jednorazowe pojemniki przystosowane do kontaktu
z żywnością (posiadające atest) i utrzymujące odpowiednią temperaturę posiłku, przewożone
w termosach.
Dystrybucją posiłków zajmować się będą pracownicy poszczególnych szkół wyznaczeni przez dyrekcję.
Dostawca zobowiązany jest do odbioru pojemników z dnia poprzedniego.
1.3. Liczba uczniów oraz termin i czas dostawy:
Zestawy obiadowe dla ok. 75 uczniów od dnia 02 stycznia 2014 roku do dnia 19 grudnia 2014 roku, za wyjątkiem ferii i dni wolnych od nauki.
1)Gimnazjum im. M. Rataja w Żmigrodzie - 3 uczniów,
2)Szkoła Podstawowa w Powidzku - 32 uczniów,
3)Szkoła Podstawowa w Barkowie - 28 uczniów,
4)Szkoła Podstawowa w Korzeńsku - 12 uczniów,
Łączna ilość posiłków wynosi: 13 725 Podane ilości są wartościami szacunkowymi.
Czas dostawy: Posiłki dowożone w dni nauki - codziennie od poniedziałku do piątku:
- Szkoła Podstawowa w Korzeńsku do godz. 9:30,
- Szkoła Podstawowa w Powidzku do godz. 10:30,
- Szkoła Podstawowa w Barkowie do godz. 10:30,
- Gimnazjum im. M. Rataja w Żmigrodzie do godz. 12:30
1.4. Transport
Dostawa gorących posiłków do Gimnazjum im. M. Rataja w Żmigrodzie i Szkół Podstawowych w Powidzku, Barkowie i Korzeńsku na koszt dostawcy.
1.5. Forma płatności
Zamawiający dokona zapłaty miesięcznie przelewem na konto Dostawcy.
Dostawca uprawniony jest do wystawienia faktury: Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów Gimnazjum im. M. Rataja w Żmigrodzie, Szkół Podstawowych w Powidzku, Barkowie i Korzeńsku
Do każdej faktury dostawca zobowiązany jest dołączyć z każdej szkoły listę dzieci korzystających z posiłków, potwierdzoną przez dyrektora danej szkoły lub osoby upoważnionej.Zakres rzeczowy:
Zestaw gorącego posiłku należy przygotować naprzemiennie zgodnie z jadłospisem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
Wydawanie posiłków w pomieszczeniach oferenta na terenie miasta Żmigród:
Pomieszczenia estetyczne, zapewniające komfort psychiczny przy spożywaniu posiłków (stoliki dostosowane do wzrostu dzieci), pomieszczenie przeznaczone jedynie do wydawania i spożywania posiłków bezalkoholowych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i higieny, dostępne również dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej.
Liczba uczniów oraz termin i czas wydawania posiłków :
Posiłki obiadowe dla 40 uczniów od dnia 02 stycznia 2014 roku do dnia 19 grudnia 2014 roku, za wyjątkiem ferii i dni wolnych od nauki.
1)Szkoła Podstawowa w Żmigrodzie - 18 uczniów,
2)Gimnazjum im. M. Rataja w Żmigrodzie - 8 uczniów,
3)Powiatowy Zespół Szkół w Żmigrodzie - 14 uczniów.
Łączna ilość posiłków wynosi: 7 320. Podane ilości są wartościami szacunkowymi.
Czas wydawania: Posiłki wydawane w siedzibie oferenta w dni nauki codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 13:00 - 16:00.
Forma płatności
Zamawiający dokona zapłaty miesięcznie przelewem na konto Dostawcy.
Dostawca uprawniony jest do wystawienia faktury: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Żmigrodzie, Gimnazjum im. M. Rataja w Żmigrodzie oraz Powiatowego Zespołu Szkół w Żmigrodzie
Do każdej faktury zleceniobiorca zobowiązany jest dołączyć z każdej szkoły listę dzieci korzystających z posiłków. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Żmigród
|
Ulica |
pl. Wojska Polskiego 2-3
|
Nr domu |
2-3
|
Miejscowość |
Żmigród
|
Kod Pocztowy |
55-140
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 3853057
|
Fax |
71 3853556
|
Internet |
www.zmigrod.com.pl
|
Regon |
00052988700000
|
E-mail |
irl@zmigrod.com.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2014
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
Zaświadczenie z Sanepidu o spełnianiu warunków przygotowania posiłków
|
Wiedza |
(Dotyczy zadania nr 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawę lub dostawy polegającą/ce na przygotowaniu i dostawie posiłków do szkół lub przedszkoli na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Pod pojęciem głównych dostaw Zamawiający rozumie dostawy polegające na przygotowaniu i dostawie posiłków do szkół lub przedszkoli w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa.
|
Potencjał |
(Dotyczy zadania nr 1) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej: Samochód przystosowany do przewozu posiłków - 1 szt.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 5 do SIWZ.
b)Zaświadczenie/Decyzja z Sanepidu dopuszczające samochód do przewozu posiłków
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
(Dotyczy zadania nr 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawę lub dostawy polegającą/ce na przygotowaniu i dostawie posiłków do szkół lub przedszkoli na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 7).
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
A. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności:
a)klęski żywiołowe;
b)warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie dostaw.
2. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, w szczególności:
1.brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów do miejsca dostawy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych
2.protesty mieszkańców
3.przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
B. Pozostałe zmiany
1.siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
2.zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.
3.zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
4.zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
C. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1.zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);
2.zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;
3.udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
4.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy.
5.W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy.
6.W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej)
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=103150
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, pok. nr 22
|
Data składania wniosków |
20/12/2013
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, pok. nr 8 (punkt Informacyjny)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|