Usługa druku i dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego (Nr sprawy: 159/CG/2013)

Data publikacji 2013-12-12
Data zakończenia 2013-12-20 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Ulotki,
  • Informatory,
  • Materiały reklamowe,
  • Notatniki,
  • Wyroby biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Torby włókiennicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 514882 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000, 224620006, 798000002, 228150006, 301997928, 301995005, 221600009, 221400003, 301921215, 189360009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawa materiałów promocyjnych:
Pakiet nr 1 Wydział Nauk o Wychowaniu UŁ, w ramach projektu Kreator zdrowia i aktywności fizycznej. Krótkie formy doskonalenia nauczycieli szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - segregatory, długopisy, notesy (wkłady do segregatorów), roll-up, plakaty;
Pakiet nr 2 Wydział Zarządzania UŁ, Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania, w ramach projektu PWP Zawodowe Centrum Kariery - Program rozwojowy dla szkół w Koluszkach, jako narzędzie podnoszące atrakcyjność i jakość kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - notesy/notatniki, długopisy, logosmycze - breloki;
Pakiet nr 3 Wydział Matematyki i Informatyki UŁ, w ramach projektu Nowoczesny nauczyciel matematyki. Wzmocnienie kompetencji nauczycieli matematyki z województwa łódzkiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - naklejki samoprzylepne;
Pakiet nr 4 Wydawnictwo UŁ, Dział Marketingu - torby reklamowe;
Pakiet nr 5 Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej UŁ, w ramach projektu Nauczyciel jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - teczki, długopisy, notesy (wkłady do teczek), pendrivy;
Pakiet nr 6 Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej UŁ, w ramach projektu Nauczyciel jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - certyfikaty, plakaty, roll-upy, tabliczki informacyjne;
Pakiet nr 7 Wydział Biologii i Ochrony Środowiska UŁ, Zespół ds. Promocji - kalendarzyki, zakładki do książek, frisbee, długopisy, notesy, długopisy - wskaźniki laserowe, opaski odblaskowe, podkładki korkowe, torby konferencyjne i płócienne;

Opis

Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawa materiałów promocyjnych - segregatory, długopisy, notesy (wkłady do segregatorów), roll-up, plakaty;Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawa materiałów promocyjnych - notesy/notatniki, długopisy, logosmycze - brelokiPrzedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawa materiałów promocyjnych - naklejki samoprzylepnePrzedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawa materiałów promocyjnych - torby reklamowePrzedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawa materiałów promocyjnych - teczki, długopisy, notesy (wkłady do teczek), pendrivyPrzedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawa materiałów promocyjnych - certyfikaty, plakaty, roll-upy, tabliczki informacyjnePrzedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawa materiałów promocyjnych - kalendarzyki, zakładki do książek, frisbee, długopisy, notesy, długopisy - wskaźniki laserowe, opaski odblaskowe, podkładki korkowe, torby konferencyjne i płócienne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Łódzki
Ulica ul. Narutowicza 65
Nr domu 65
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-131
Województwo łódzkie
Tel 42 635 43 54
Fax 42 635 43 26
Internet www.uni.lodz.pl
Regon 00000128700000
E-mail bzp@uni.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy. b) Dokonania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych z danego pakietu (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zlecenia większej ilości materiałów reklamowych w niektórych pozycjach, a w niektórych pozycjach w ilościach mniejszych niż to wynika z Załącznika nr 1 do SIWZ).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.uni.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, III piętro, pokój 322A, strona internetow: www.uni.lodz.pl
Data składania wniosków 20/12/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, III piętro, pokój 322A
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Pakiet nr 1 w ramach projektu Kreator zdrowia i aktywności fizycznej. Krótkie formy doskonalenia nauczycieli szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, pakiet nr 2 w ramach projektu PWP Zawodowe Centrum Kariery - Program rozwojowy dla szkół w Koluszkach, jako narzędzie podnoszące atrakcyjność i jakość kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, pakiet nr 3 w ramach projektu Nowoczesny nauczyciel matematyki. Wzmocnienie kompetencji nauczycieli matematyki z województwa łódzkiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, pakiet nr 5 w ramach projektu Nauczyciel jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, pakiet nr 6 w ramach projektu Nauczyciel jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie Tak
Dok potw 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)