Sukcesywne dostawy materiałów biurowych,papierniczych eksploatacyjnych oraz środków czystości
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych poniżej części zamówienia:
1) część I zamówienia - dostawa materiałów biurowych - formularz cenowy nr 1, stanowiący załącznik nr 1a b do SIWZ;
2) część II zamówienia - dostawa materiałów papierniczych - formularz cenowy nr 1, stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ;
3) część III zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych- formularz cenowy nr 1, stanowiący załącznik nr 1c do SIWZ;
4) część IV zamówienia - dostawa środków czystości - formularz cenowy nr 1, stanowiący załącznik nr 1d do SIWZ.
Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wysokiej jakości, fabrycznie nowych, wolnych od wad technicznych, kompletnych, zgodnych z wymaganymi atestami jakościowymi i normami w zakresie oznakowań wyrobów materiałów poligraficznych, biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych oraz środków czystości dla Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim.
2. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został określony w załączonych formularzach ofertowych stanowiących odpowiednio załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1 d, do SIWZ.
Wymagania stawiane wykonawcy:
1) wszystkie oferowane materiały będą wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne, będą posiadały zgodne z właściwymi przepisami atesty, ich stosowanie nie zagraża życiu i zdrowiu człowieka oraz jest bezpieczne dla środowiska;
2) wszystkie oferowane materiały muszą być w oryginalnych fabrycznych opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykietę identyfikacyjną dany produkt i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, na opakowaniach zewnętrznych winno być logo producenta, nazwa (typ, symbol) produktu, numer katalogowy, opis zawartości oraz termin przydatności do użycia;
3) materiały eksploatacyjne muszą gwarantować prawidłową pracę drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów oraz być:
a) w 100 % fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów, nie zawierają żadnych elementów pochodzących z uprzednio użytych kartridży, o wydajności i parametrach nie gorszych od materiałów oferowanych przez producenta urządzenia do którego są przeznaczone;
b) kompatybilne z systemem operacyjnym drukarek (system elektroniczny drukarek musi prawidłowo czytać informacje zapisane na dostarczonych materiałach w przypadku materiałów eksploatacyjnych wyposażonych w elementy elektroniczne - chipy);
c) wolne od wad technicznych i kompletne;
d) w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykietę identyfikacyjną dany produkt (w tym termin jego ważności) i jego pochodzenie, w celu zagwarantowania identyfikacji produktu w przypadku reklamacji.
4) zamawiający dopuszcza oferowanie równoważnych materiałów eksploatacyjnych pod warunkiem, że będą to materiały o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż właściwe dla określonej klasy materiałów oryginalnych;
5) przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony;
6) produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym, poddanym procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów. Wykonawca może zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt oryginalny. Zaproponowany przez wykonawcę produkt równoważny nie może naruszać warunków gwarancji użytkowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W razie uszkodzenia sprzętu spowodowanego przez dostarczenie niewłaściwego wyrobu lub jego złej jakości, zamawiający obciąży wykonawcę kosztami naprawy urządzenia, a w przypadku konieczności zlecenia przez zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy - kosztami tej ekspertyzy;
7) zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane materiały posiadały termin przydatności do użycia, co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy; ilości wskazane w formularzach cenowych, stanowiących odpowiednie załączniki nr 1a, 1 zab, 1c, 1d, do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu), a wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu umowy zachować takie same ceny jednostkowe jak w przedłożonym formularzu cenowym. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę/umowy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym/formularzach cenowych (załączniki nr 1a, 1 b, 1 c, 1 d, do SIWZ).
8) materiały biurowe, papiernicze, eksploatacyjne oraz środki czystości będą dostarczane sukcesywnie partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego, od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r.;
9) wielkość dostarczenia każdej partii materiałów będzie realizowana na podstawie zamówienia wystawionego każdorazowo przez zamawiającego (za pośrednictwem faksu, lub poczty elektronicznej), w którym zamawiający określi rodzaj, ilość i termin dostawy zamawianego towaru;
10) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć każdą zamawianą partię materiałów biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych i środków czystości własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w stanie nowym i nienaruszonym, w ciągu 3 dni roboczych do wskazanego pomieszczenia w siedzibie zamawiającego: Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim ul. Rynek 1, w godzinach 8:00 - 14:00, w dniach pracy zamawiającego;
11) wykonawca odpowiada za wady dostarczonych materiałów z tytułu rękojmi;
12) wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji asortymentu stanowiącego przedmiot umowy posiadającego wady i wymiany ich na wolne od wad w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
Opisczęść I zamówienia - materiały biurowe:część II zamówienia - materiały papierniczeczęść III zamówienia - materiały eksploatacyjneczęść IV zamówienia - środki czystości |