Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług technicznych związanych ze wsparciem Zamawiającego oraz niezbędnym nadzorem technicznym dla nieruchomości przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi.

Data publikacji 2013-12-13
Data zakończenia 2013-12-23 10:00:00
Instytucja Łódzki Ośrodek Geodezji
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519880 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 716300003, 722000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Zakres usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności:
1.1 wykonywanie z własnej inicjatywy i bez zbędnej zwłoki czynności i obowiązków określonych poniżej, a na polecenie przełożonych, innych zadań należących do Zarządcy [Administratora] Nieruchomości,
1.2 współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi współwłaścicieli nieruchomości w zakresie gospodarowania mieniem powierzonym,
1.3 przejęcie do eksploatacji i nadzorowanie jej prowadzenia, w tym poddanie się szkoleniom związanym z funkcjonowaniem następujących instalacji: przeciwpożarowej, alarmu pożaru SAP, dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO, telewizji przemysłowej CCTV, systemu kontroli dostępu SKD i sygnalizacji włamania i napadu SSWiN,
1.4 rozpoznawanie zagrożeń pożarowych i innych miejscowych zagrożeń [w tym, m.in.: aktów wandalizmu, zagrożeń działaniami terrorystycznymi, klęsk żywiołowych, medycznych] poprzez prowadzenie czynności kontrolno-rozpoznawczych,
1.5 wydawanie zaleceń pokontrolnych w razie stwierdzenia naruszenia przepisów ppoż. i innych ważnych dla bezpieczeństwa ludzi i mienia,
1.6 bieżące informowanie Zarządcę [Administratora] Nieruchomości o stwierdzonych zagrożeniach pożarowych i innych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia, mającymi na celu poprawę i usprawnienie stanu bezpieczeństwa na terenie nieruchomości,
1.7 sprawowanie nadzoru nad prawidłowością rozmieszczenia, stanem gotowości, konserwacji sprzętu i urządzeń przeciwpożarowych, prawidłowym wyznaczeniem, oznakowaniem i utrzymaniem dróg ewakuacyjnych, środków łączności i alarmowania itp.,
1.8 przejęcie obowiązujących procedur, zarządzeń i instrukcji w zakresie:
i. ochrony przeciwpożarowej,
ii. postępowania w przypadku zagrożeń aktami wandalizmu,
iii. postępowania na wypadek zagrożeń terrorystycznych,
iv. postępowania na wypadek zagrożeń klęskami żywiołowymi,
lub ich uzupełnienie i zmiana jeżeli wymagają tego przepisy prawa albo wskazuje na to doświadczenie i praktyka zawodowa.
1.9 opiniowanie ocen, ekspertyz i innych opracowań w zakresie ochrony przeciwpożarowej i zagrożeń, o których mowa w pkt. 8,
1.10 przygotowywanie i przedkładanie zbiorczych sprawozdań i opracowań dotyczących ochrony przeciwpożarowej budynku i zagrożeń, o których mowa w pkt. 8,
1.11 prowadzenie oraz współdziałanie w organizacji szkoleń w zakresie ochrony przeciwpożarowej i zagrożeń, o których mowa w pkt. 8, dla pracowników, osób nowozatrudnionych, odbywających staże, praktyki w obiekcie,
1.12 współdziałanie z organami Państwowej Straży Pożarnej, Policji, Służby zdrowia i innymi instytucjami oraz komórkami organizacyjnymi współwłaścicieli nieruchomości w zakresie ochrony przeciwpożarowej i zagrożeń, o których mowa w pkt. 8,
1.13 nadzorowanie harmonogramu i terminów przeglądów i konserwacji gaśnic, hydrantów 25 i 52, systemu alarmu pożaru - SAP, instalacji oświetlenia awaryjnego, drzwi ppoż., urządzeń do usuwania dymu i zabezpieczających przed zadymieniem, dźwiękowego systemu ostrzegawczego - DSO i pozostałych systemów zainstalowanych w budynku,
1.14 współpraca z Zarządca [Administratorem] Nieruchomości podczas praktycznego sprawdzania organizacji oraz warunków ewakuacji ludzi z budynku w przypadku zagrożenia pożarowego, terrorystycznego i pozostałego, o którym mowa w pkt. 8,
1.15 prowadzenie dokumentacji dotyczącej zabezpieczenia ppoż. budynku [np. protokoły z czynności kontrolno-rozpoznawczych KM PSP w Łodzi, protokoły przeglądu podręcznego sprzętu gaśniczego i urządzeń ppoż. itp.],
1.16 kontrola przydatności, dokonywanie oceny i aktualizacji do zmieniających się warunków i zagrożeń instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i instrukcji na wypadek zagrożeń, o których mowa w pkt. 8, wnioskowanie o wprowadzenie stosownych zmian w tych dokumentach,
1.17 nadzorowanie pracy służby ochrony obiektu, w tym monitoringu terenu zewnętrznego i powierzchni wewnętrznych przez system telewizji przemysłowej - CCTV,
1.18 prowadzenie szkolenia z zakresu szeroko rozumianego bezpieczeństwa dla służby ochrony obiektu,
1.19 opiniowanie poprawności wykonywania obowiązków służbowych przez pracowników ochrony obiektu w tym umiejętność obsługi systemów p.poż w budynku,
1.20 nadzorowanie wszelkich prac prowadzonych w budynku mogących mieć wpływ na jego bezpieczeństwo,
1.21 współpraca z osobami odpowiedzialnymi za ochronę przeciwpożarową, bhp w komórkach organizacyjnych użytkowników nieruchomości,
1.22 podejmowanie bez zbędnej zwłoki działań zmierzających do usuwania awarii i ich skutków na terenie Nieruchomości,
1.23 przestrzeganie terminów realizacji prac objętych niniejszym zakresem obowiązków jak również określonych przepisami, regulaminami i zarządzeniami obowiązującymi na obszarze Nieruchomości.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Łódzki Ośrodek Geodezji
Ulica ul. Traugutta 21/23
Nr domu 21/23
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-113
Województwo łódzkie
Tel 42 6374706
Fax 42 6374777
Internet www.log.lodz.pl
Regon 47083053600000
E-mail t.zajac@log.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający w terminie 3 lat od podpisania umowy może udzielić zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ww. ustawy dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ponieważ pełnienie funkcji Szefa bezpieczeństwa nie wymaga posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji, Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Wykonawca złoży oświadczenie, że osoba/y, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada/ją wykształcenie wyższe w zakresie ochrony p.poż wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdowania sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wiedza Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie Wykazu wykonanych dostaw/usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do s.i.w.z. oraz w oparciu o potwierdzenie spełnienia warunków w zakresie wskazanym poniżej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną usługę audytu lub nadzoru lub kontroli bezpieczeństwa nieruchomości o wartości 40 000zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 1.Dowodami w sprawie będą: poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług/dostaw, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 2.W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1. 3.Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231) w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt. 1., może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w §1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817)., tj. np. referencje lub inny dokument. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych przedmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Uwaga: W przypadku usług wykonywanych należy wykazać wartość dostaw/usług zrealizowanych do dnia składania ofert. W przypadku wykazania usług rozlicznych w walucie innej niż złoty polski, Wykonawca jest zobowiązany dokonać samodzielnie przeliczenia ich wartości na złote polskie, na podstawie średniego kursu danej waluty, opublikowanego przez narodowy Ban Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień publicznych lub jeżeli w dniu ogłoszenia o zamówieniu w BTZ Narodowy bank Polski nie opublikował średniego kursu danej waluty - na podstawie średniego kursu waluty, opublikowanego pierwszego dnia po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do s.i.w.z.).
Zdolne W szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, 1 osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, nadzoru i kontrolę nieruchomości wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą/tymi osobami spełniającymi co najmniej następujące wymagania: 1. Szef bezpieczeństwa - 1 osoba posiadająca: wykształcenie wyższe z zakresu p.poż; trzyletnie doświadczenie w zakresie audytu/nadzoru/kontroli bezpieczeństwa nieruchomości. Uwaga: w przypadku wskazania w ofercie 1 osoby Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić zastępstwo w czasie jej nieobecności. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz w oparciu o potwierdzenie spełnienia warunków w zakresie wskazanym poniżej. Zamawiający oceni jako spełniony warunek posiadania przez Wykonawcę osobę/y zdolne do wykonania zamówienia na podstawie Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wypełnić Wykaz osób stanowiący załącznik nr 6 do wzoru s.i.w.z. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych przedmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Sytuacja Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2.W przypadkach, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy. 3.Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone do Umowy w razie zaistnienia co najmniej jednego z poniższych przypadków: a)w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia Umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu Zamówienia zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące przedmiotu Zamówienia i jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy; b)w razie zmiany przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy i które wywołują potrzebę zmian postanowień Umowy, zmianie ulęgną stosowne postanowienia Umowy w odpowiednim do zmian przepisów zakresie; c)postanowienia Umowy dotyczące określenia podmiotu lub osoby wykonującej w imieniu Zamawiającego lub Wykonawcy czynności faktyczne i prawne związane z wykonywaniem Umowy - w przypadku wystąpienia potrzeby dokonania zmiany takiego podmiotu lub osoby; d)w przypadku wystąpienia siły wyższej, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, demonstracje, zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące terminu obowiązywania Umowy; e)zmiana przedłużenia terminu wykonania Zamówienia, w przypadku zlecenia Wykonawcy prac na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp; f)zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy, jej zakres oraz terminy wykonania Umowy; 4.Wskazanie powyższych okoliczności zmian Umowy nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wprowadzenia tych zmian.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
Adres uzyskania siwz www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
Data składania wniosków 23/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Łódzki Ośrodek Geodezji 90-113 Łódź ul. Traugutta 21/23 , VIII piętro, sekretariat pok. 808.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)