BEZGOTÓWKOWY ZAKUP BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ OLEJU NAPĘDOWEGO, PŁYNÓW DO SPRYSKIWACZY SZYB ORAZ PŁYNU ADBLUE LUB RÓWNOWAŻNEGO

Data publikacji 2013-12-13
Data zakończenia 2013-12-23 09:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Chojna
Miejscowość Chojna
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519924 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 91321004, 91341008, 398315001, 249570007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Na przedmiot zamówienia składają się zakupy bezgotówkowe paliwa do samochodów służbowych oraz sprzętu silnikowego używanego przez Nadleśnictwo Chojna na terenie całego kraju, zakupy samochodowych środków czyszczących tj. płynów do spryskiwaczy szyb, wodnego roztworu mocznika o nazwie handlowej AdBlue® lub równoważnego.
Zamówienie obejmuje:
1) Tankowanie benzyny bezołowiowej E-95 - bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiającego na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy w ilości
2 250 litrów.
2) Tankowanie benzyny bezołowiowej E-98 - bezpośrednio do zbiorników sprzętu Zamawiającego na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy w ilości
400 litrów.
3) Tankowanie oleju napędowego - bezpośrednio do zbiorników pojazdów i sprzętu Zamawiającego na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy w ilości
34 207,50 litrów.
4) Zakup letnich płynów do spryskiwaczy szyb w ilości 24 szt. w opakowaniach
o pojemności co najmniej 4 l każdy na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy.
5) Zakup zimowych płynów do spryskiwaczy szyb w ilości 24 szt. w opakowaniach
o pojemności co najmniej 4 l każdy na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy.
6) Zakup płynu AdBlue lub równoważnego w ilości 29 szt. w opakowaniach co najmniej 18 l każdy na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Chojna
Ulica ul. Szczecińska 36
Nr domu 36
Miejscowość Chojna
Kod Pocztowy 74-500
Województwo zachodniopomorskie
Tel 91 4141077
Fax 91 4141086
Internet chojna@szczecin.lasy.gov.pl
Regon 81053905400000
E-mail chojna@szczecin.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: ZarządzającyWłasnością Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny ZarządzającyWłasnością Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę
Potencjał O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli: posiada minimum jeden punkt sprzedaży na terenie miasta Chojna, oddalony nie dalej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, - Przynajmniej 1 punkt sprzedaży na terenie miasta Chojna musi być czynny codziennie całodobowo lub co najmniej w godzinach od 6.00 - do 22.00, - posiada minimum jeden punkt sprzedaży w każdym mieście wojewódzkim i minimum 30 punktów sprzedaży na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, - umożliwia bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji za pomocą systemu kart elektronicznych (wydanych odpłatnie) wystawionych na numer rejestracyjny samochodu i zapewnia natychmiastową blokadę karty w sieci punktów sprzedaży po zgłoszeniu jej utraty oraz wydaje odpłatnie karty dodatkowe lub zamienne w miejsce kart utraconych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach doświadczonych przez Wykonawcę.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Formularz oferty; ewentualnie dokumenty przy pomocy, których wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia (w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia), jeżeli zgodnie z postanowieniami art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca będzie polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków; pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta jest składana przez takich wykonawców; pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 21. 10. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu umowy, zmiana może dotyczyć terminów płatności, okresów rozliczeniowych przyjętych do wystawienia i rozliczenia faktur. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany redakcyjne weryfikujące dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych wynikających z tej ustawy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://przetargi.propublico.pl/lasy.aspx
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Chojna, ul. Szczecińska 36, 74-500 Chojna.
Data składania wniosków 23/12/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Nadleśnictwo Chojna, ul. Szczecińska 36, 74-500 Chojna.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)