Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu

Data publikacji 2014-02-28
Data zakończenia 2014-03-10 09:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42463 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości znajdują się w rozdz. II i załączniku
nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Ulica ul. Strzegomska 6
Nr domu 6
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53-611
Województwo dolnośląskie
Tel 071 7822300, 7822397
Fax 071 7822405
Internet www.mops.wroclaw.pl
Regon 93000026000000
E-mail marta.juraszek@mops.wroclaw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna
Rodzaj zam inny Gminna samorządowa jednostka organizacyjna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 19/12/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie głównej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawa artykułów papierniczych i/lub biurowych o wartości min. 60.000 zł brutto każda, oraz załączą dowody, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie. Sprawdzenie warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 ustawy oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 2 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących; 2) w razie zmiany dostawy np. typu, marki artykułów papierniczych i biurowych w przypadku wycofania zaproponowanego w ofercie z produkcji lub rynku pod warunkiem, że będą to artykuły, które spełniają warunki techniczne określone w SIWZ lub lepsze i nie spowoduje to wzrostu ceny oferty; 3) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. urzędowej zmiany stawki podatku VAT; 4) w innych sytuacjach, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania albo skróci czas realizacji).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.mops.wroclaw.pl/Przetargi-n79.php
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Strzegomska 6, 53-611 Wrocław, pok. 301
Data składania wniosków 10/03/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Strzegomska 6, 53-611 Wrocław, sekretariat, II piętro.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)