Dostawa mebli tapicerowanych

Data publikacji 2014-02-28
Data zakończenia 2014-03-10 11:30:00
Instytucja Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wyroby meblarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42763 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395161003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli tapicerowanych, stanowiących pierwsze wyposażenia oddziałów szpitalnych w budynku ambulatoryjno-łóżkowym, opisanych w Załączniku Nr 1 (Wyposażenie - opis i rozmieszczenie przedmiotu zamówienia) i Załączniku Nr 2 (Formularz cenowy) do SIWZ

Opis

Dostawa mebli tapicerowanych medycznychDostawa mebli tapicerowanych niemedycznych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
Ulica ul. Sikorskiego 32
Nr domu 32
Miejscowość Grudziądz
Kod Pocztowy 86-300
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 6413460
Fax 56 4621334
Internet www.przetargi.bieganski.org
Regon 87029873800000
E-mail sekretariat.dyrekcja@bieganski.org
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 49
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie łącznie: 4.700,00 PLN
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy: Posiadający wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia wynikające z wykonania w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jednej dostawy mebli tapicerowanych o wartości co najmniej 70 tys. zł w ramach jednej umowy dla jednego odbiorcy. Oceny spełniania wymaganego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. III.4.1) na zasadzie spełnia-nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Dowód wpłaty wadium. Oferta - wg formularza załączonego do SIWZ. Formularz cenowy - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a także zmiany istotne, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.bieganski.org
Adres uzyskania siwz Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, pok. nr 16 (sekretariat)
Data składania wniosków 10/03/2014
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, pok. nr 16 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy - Prawo zamówień publicznych
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)